۱۳۹۴ آبان ۲۱, پنجشنبه

لیبرتی کانون وقلب پر طپش مبارزه برای رهایی ایران ،12 نوامبر 2015











برگرفته از مقاله خطاب به "بی شرف‌هایی" که دست در خون مجاهدین دارند.، حسین فرشید

درود بر رهبران و اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در هرکجای جهان که هستند و بخصوص درود و دست‌مریزاد به رزمندگان رهایی، خلق ایران در زندان لیبرتی عراق.
با احترام و با درود به 24 قهرمانانی که با خون خود سند تسلیم‌ناپذیری خود به جلادان مردم ایران را امضا کردند، من می‌خواهم به‌عنوان یک عضو شورای ملی مقاومت و پدر دو زن رزمنده مجاهد خلق که هم‌اکنون در زندان لیبرتی هستند، خطاب به مزدوران و همدستان وزارت اطلاعات آخوندی؛ همان‌ها که اعضای شورای ملی مقاومت را بی‌شرف خوانده‌اند بگویم که شماها خود نمونه بارز و عینی بی‌شرافتی و خیانت به مردم ایران هستید.
شما در همدستی با آخوندهای جنایتکار و پادوئی برای آن‌ها لاجرم هویت و ماهیت ضد انسانی و جنایت‌کارانه آن‌ها را کسب کرده‌اید. مبارکتان باد! اما ای‌کاش هنوز اندک شعوری برایتان باقی‌مانده بود تا می‌توانستید تصویر خود را در آیینه شرافت ببینید و متوجه شوید که به چه ذلت و کثافتی در غلتیده‌ايد. آن‌وقت متوجه می‌شدید که چگونه خیانت و بی‌شرافتی خودتان را با فرافکنی به اعضای محترم شورا نسبت می‌دهید. به دست‌هاي آلوده به خون خود و به ارتباطات و خدمات " شرافتمندانه‌تان" به سازمان جهنمی اطلاعات رژیم نگاه کنید تا به میزان "بی‌شرافتی خود " که در فرهنگ فارسی معادل " فرومایه، بی‌آبرو، و مایه ننگ و آر" است پی ببرید.
بی‌هیچ تردید، مردم ایران و فرزندان مجاهد و مبارزشان شر حکومت جهل و جنایت آخوندی را از سر کشور ایران کم خواهند کرد. اعمال امروز شما خود شاهد و دلیل خیانت آشکار و همکاری‌تان با دشمن جنایتکار است، باشد تا در فردای پیروزی نیز اسناد و مدارک بی‌شرافتی و خیانتتان در معرض قضاوت عموم گذاشته شود. شما با تلاش برای خنثی کردن و وارونه نشان دادن رنج و زحمت مجاهدین جهت حفظ جان و سلامتی و روحیه رزمندگی مجاهدین لیبرتی، درواقع در خون هر مجاهدی که در عراق به دست مزدوران رژیم آخوند کشته‌شده یا از این به بعد بشود دست دارید.
ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز این تیزی سنان شما نیز بگذرد
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعوی سگان شما نیز بگذرد
شما بی‌شرف‌ها و خائنین، خود بسیاری از واقعیت‌ها را میدانید اما عمده به مردم ایران خبر و اطلاعات دروغ می‌دهید و به همین دلیل نیز همدست قاتلان هستید. شما میدانید که همان زمان که آمریکایی‌ها عراق را اشغال کردند، اسم سازمان مجاهدین در لیست سیاه تروریستی امریکا و اروپا بود و برای خروج از عراق و آمدن به اروپا باید سازمانشان را منحل می‌کردند و زبون‌اند توبه‌نامه می‌نوشتند. همان کاری که برخی از شما زبون‌اند کردید و به "تیف" رفتید. اما دیدید که آمریکایی‌ها به شما حتی یک ورقه عبور معتبر هم ندادند چه رسد به اینکه شمارا به اروپا یا امریکا اعزام کنند.
شما میدانید که چند هزار نفر را که تعدادی‌شان مریض و معلول جنگی هستند و همه را هم سازمان‌های اطلاعاتی امریکا و اداره پناهندگان سازمان ملل ثبت‌نام کرده‌اند را نمی‌توان به‌طور قاچاقی از عراق بیرون آورد. میدانید که دورتادور زندان لیبرتی را سربازان عراقی و مزدوران خامنه‌ای گرفته‌اند و حتی مانع رسیدن مریض‌ها به دکتر می‌شوند. آن‌وقت فتوا می‌دهید که چرا مجاهدین با مدارک قلابی آن‌ها را از عراق خارج نمی‌کنند. ای تف بر شما دروغ‌گوهای بی‌شرف.
شما میدانید که مجاهدین از همان سال 2003 تمام تلاششان را کردند تا نام سازمان را از لیست‌های تروریستی بیرون بیاورند برای اینکه بتوانند با حفظ هویت‌سازمانی شان و رسماً همگی از عراق خارج شوند. به آمریکایی‌ها هم گفتند که اگر می‌خواهید ما برویم، همه را با حفظ هویت‌سازمانی باهم ببرید. مگر نه اینکه رژیم بارها گفته بود که حداقل صدنفر از رهبران مجاهدین را باید دستگیر کرده و برای محاکمه به ایران ببرند.
شما خوب میدانید که رژیم آخوندی است که مانع از این شده که کشورهای اروپایی به مجاهدین لیبرتی ویزا بدهند. شما خوب میدانید که رژیم آخوندی به تبعیت از جد بزرگشان یزید، در واقعه تاریخی عاشورا، تصور می‌کنند که مجاهدین را در عراق گیر انداخته‌اند و آن‌ها را مختار به تسلیم وامان نامه گرفتن و رفتن به ایران از یکسو و کشته شدن در قرارگاه‌های اشرف و لیبرتی از سوی دیگر کرده‌اند و این‌ها ساله‌هاست که به تبعیت از پیشوای تاریخی شدن امام حسین بارها گفته‌اند: هیهات من الذله.
شما بي‌شرف‌ها و خائنین سال‌هاست تبلیغ می‌کنید که مجاهدین در عراق از خود اختیاری ندارند و به‌فرمان رهبرانشان پافشاری می‌کنند که در عراق بمانند تا کشته شوند. و این همان تبلیغی است که رژیم و عواملش برای توجیه حملات ناجوانمردانه شدن به لیبرتی نیاز دارند و این را از زبان آن "جنازه" ای که مسئولیت حمله اخیر را به عهده گرفته گفته‌اند. گفته‌اند که چون مجاهدین نمی‌خواهند از عراق بروند پس ریختن خونشان جایز است. این‌گونه است که شما آتش تهیه این حمله و حملات قبل از این را ریخته‌اید. همان‌طور که همدستان یزید تبلیغ می‌کردند که حسین از دین جدش خارج‌شده و کشتنش واجب است. پس بدانید که بی‌شرف و خائن شمایید ای قاتلان مجاهدین لیبرتی. و مطمئن باشید که روزی مردم از این بابت از شما حسابرسی خواهند کرد.


و سرانجام من نیز همچون پاپیون فریاد می‌زنم: "بي‌شرف‌ها ما هنوز زنده‌ایم". تا مرگ نظام جهل و جنایت ولایت‌فقیه و تا برقراری آزادی در میهن اسیرمان، در کنار همه مجاهدین و مبارزین راه آزادی، زنده و توفنده‌ایم.