۱۳۹۴ آبان ۲۳, شنبه

مرگ به ترور وتروریسم وپدر خوانده اش رژیم آخوندهای ایران


                                            
گزارش عملیات ضد انسانی تروریستی در پاریس 14 نوامبر 2015
  شب گذشته چند عملیات هم‌زمان و بی‌سابقة تروریستی در نقاط مختلف پاریس صورت گرفت؛ به گفتة مطبوعات فرانسه، در این سلسله‌تیراندازی، انفجارها و گروگان‌گیری بیش از 128کشته شدند و 200 تن مجروح شده‌اند که حال 90 تن از آنها بسیار وخیم است. البته این آمار هم‌چنان رو به افزایش است و برخی منابع هم‌چون سی.ان.ان. شمار قربانیان را بیش از ١٥٠ تن بر آورد می‌کنند.
در این عملیات تروریستی در مجموع 6 نقطه، از جمله 5 محل در مناطق 10 و 11 پاریس به‌طور هم‌زمان مورد حمله قرار گرفت. در شروع این عملیات تروریستی، در بیرون ورزشگاه استاد دو فرانس در منطقة سن دونی در حومة پاریس، حین دیدار دوستانة تیم‌های فوتبال فرانسه و آلمان، انفجارهایی صورت گرفت؛ فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه که در این دیدار حضور داشت، بلافاصله برای شرکت در نشست اضطراری محل را ترک کرد. عملیات تروریستی دیگر به‌صورت تیراندازی در خیابان یا تیراندازی به رستوران بود. اما بزرگ‌ترین حمله، تهاجم تروریست‌ها به سالن کنسرت باتاکلان و گروگان‌گیری در این سالن حین یک کنسرت بود که گفته می‌شود حداقل 82 کشته بر جای گذاشته است.                                                                                              



با تهاجم پلیس به این سالن، سه تن از تروریست‌ها خود را منفجر کردند و تروریست دیگر توسط پلیس از پای درآمد.
در حملات و عملیات شب گذشته در مجموع 8 تن از تروریست‌ها نیز کشته شدند؛ اما هویت آنها هنوز مشخص و اعلام نشده است. هم‌چنین مشخص نیست که آیا تروریست‌های دیگری توانسته‌اند از این عملیات جان سالم به در ببرند یا خیر؟
ساعاتی بعد از این حملات و هم‌زمان با ادامة گروگان‌گیر
ی، فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه طی یک سخنرانی، برقراری «حالت اضطراری» در سراسر کشور و اجرای کنترل در مرزهای را اعلام کرد. وی وقایع جمعه‌شب را «حملات تروریستیِ بی‌سابقه» و «فجایعی هولناک» توصیف کرد. فرانسوا اولاند گفت که از ارتش خواسته است برای تأمین امنیت وارد عمل شود.
وی گفت: تروریست‌ها می‌خواهند ما را بترسانند... اما در برابر وحشت، یک ملت که می‌داند چه‌طور از خود دفاع کند و نیروهایش را بسیج کند، بار دیگر خواهد توانست تروریست‌ها را به شکست بکشاند.
در همین حال دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه اعلام کرد، ١٥٠٠ تن از افراد ارتش برای تقویت نیروهای انتظامی وارد عمل شده‌اند.                                                                    




در پاریس کلیة مدارس و تأسیسات عمومی در روز شنبه تعطیل اعلام شده و از شهروندان خواسته شده است، به‌جز در شرایط بسیار ضروری، از خانة خود خارج نشوند.
شب گذشته و بعد از اتمام عملیات پلیس در محل سالن باتاکلون، رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، وزیر کشور، وزیر دادگستری، شهردار پاریس و شمار دیگری از مقام‌های فرانسه در این محل حضور یافتند. فرانسوا اولاند اعلام کرد که مبارزه با تروریسم را «بی رحمانه" دنبال خواهد کرد.
عملیات تروریستی پاریس از سوی سران و مقام‌های کشورهای سراسر جهان، به‌عنوان یک جنایت بزرگ علیه بشریت محکوم شد.
باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا گفت، این حملات فقط علیه پاریس نیست؛ بلکه علیه همة بشریت و ارزش‌های جهان‌شمول است... آمریکا برای سپردن عاملان حملات به‌پای میز عدالت، فرانسه را کمک خواهد کرد.
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز با محکوم‌کردن این حملات تروریستی همبستگی خود را با فرانسه اعلام کرد و گفت که این حملات فقط پاریس را هدف قرار نداده است؛ بلکه همة ما را هدف قرار می‌دهد                                                 




علاوه بر این دبیرکل ملل متحد، دبیرکل ناتو، نخست وزیر انگلستان، نخست وزیر اسپانیا، رئیس جمهور ترکیه، و بسیاری از دیگر رهبران و مقامات کشورهای جهان حملات پاریس را محکوم کردند و همبستگی خود را با فرانسه اعلام کردند.
پس از اعلام شرایط فوق‌العاده در فرانسه توسط رئیس‌جمهور این کشور، نیمه‌شب گذشته سفر آخوند روحانی به فرانسه لغو شد.
متعاقبالً رژیم آخوندی اعلام کرد، سفر روحانی به ایتالیا و فرانسه، به زمان دیگری موکول شده است.

پس از لغو سفر روحانی به فرانسه و ایتالیا، کمیتة برگزاری تظاهرات ایرانیان علیه سفر رئیس‌جمهور دیکتاتوری مذهبی و تروریستی اعلام کرد که تظاهرات روز دوشنبه 16 نوامبر منتفی و به زمان آمدن روحانی موکول می‌شود.