۱۳۹۴ دی ۲, چهارشنبه

آخوند روحانی سلطان شیادی ودروغگویی


در جالی که  آخوند شیاد روحانی فریاد ه پیروزی در باره توافق اتمی وبرجام بلند میکند که هرروز وقت بیشتر جلسات مجلس آخوندی حول افشاگری وسگ دعوای جناح ها روی همین کلاه گشادی است که از مذاکرات اتمی وبرجام سررژیم رفته یک روز از برچیدن وخارج کردن سانتریفیوژ به سروکول هم می پرند ولمپن ترین واژه ها که البته شایسته وبایسته همین آخوندهاست نثار هم میکنند وروز دیگر از انتقال اورانیوم غنی شده به  کشور متحد فرصت طلب وتجاوزگر به سوریه واکراین یعنی روسیه جنگ وجدال شان بالا میگیرد وروزی از تعطیلی آب سنگین و...این داستان بی سرانجام حال وروز فلاکت بار رژیمی است که در مرحله سرنگونی است اما شیاد روحانی که به اصطلاح مدره نمایی وشیادی اش را همه دیدند و فقط یک قلم بیش از 2000 اعدام یکی از دستاوردهای مدره نمایی ومیانه بازی اوست واین بار هم بعنوان سلطان دروغگوی سال مدال گرفته از پیروزی اتمی صحبت میکند 
لینک به منبع :

 گفتگوي سيماي آزادي با محمدعلی توحیدی
مجری: آخوند روحانی در صحبت‌هایش در مورد قطعنامه شورای حکام در روز 25آذر در تلویزیون رژیم گفت:«نزدیک به چهارده سال (از تابستان 1381 تا کنون)، صدمات فراوانی از طرف گروهک‌های تروریستی، سازمانهای اطلاعاتی غرب و قدرتهای بزرگ غرب بر علیه جمهوری اسلامی ایران زده می‌شد مبنی بر این‌که ایران در یک نقطه‌ای به‌صورت مخفیانه غنی‌سازی می‌کند، برای ساخت بمب به‌صورت مخفیانه اقدام می‌کند و اطلاعات شفاف و لازم را به سازمان بین‌المللی مسئول یعنی آژانس ارائه نمی‌کند. بر مبنای اینها، قطعنامه‌های فراوانی علیه جمهوری اسلامی ایران در نشستهای شورای حکام آژانس و همچنین در شورای امنیت سازمان ملل اتخاذ شد. موفقیت دیروز ملت ایران، تنها یک موفقیت حقوقی یا فنی برای مردم ما نبود. بعد از قریب به 14سال روشن شد که این نظام، نظامی است که با صداقت با مردم خودش و جهانیان حرف می‌زند. هم آژانس به‌عنوان مرجع فنی این مسأله و ارزیابی کننده فنی-حقوقی مسائل هسته‌یی و هم شورای حکام آژانس به‌عنوان مرجع نهایی تصمیم‌گیری در آژانس، به این مسأله اعتراف کردند که جمهوری اسلامی ایران در طول سالهای گذشته هیچ‌گاه از مسیر صلح‌آمیز انحراف پیدا نکرده و هیچ‌گاه مشغول ساخت بمب هسته‌یی نبوده است». به این ترتیب روحانی ادعا می‌کند که مصوبه شورای حکام و شورای آژانس یک موفقیت برای رژیم است. این ادعا را شما چگونه می‌بینید؟

محمدعلی توحیدی: به نظر من هیچ عنصری از موفقیت برای رژیم در گزارش آژانس و قطعنامه‌یی که در شورای حکام تصویب شد وجود ندارد. روحانی مشخصاً دروغهای خیلی آشکاری می‌گوید. روحانی می‌گوید که هم در گزارش و هم در قطعنامه تصریح و اعتراف شده است که هیچ‌گاه جمهوری اسلامی به سمت بمب نرفته، قصد بمب‌سازی نداشته و کار مخفیانه هم نکرده است. درست 180 درجه برعکس این صحبتها، گزارش آژانس نسبت به گزارش‌های قبلی‌اش و به نحو بی‌سابقه‌ای تصریح دارد که رژیم در طی چند سال، نه فقط در یک زمینه بلکه در زمنیه‌های مختلف و به عبارت خود گزارش در ”طیفی از فعالیتهای هماهنگ شده“، دنبال ساختن بمب بوده است، در حالی‌که روحانی می‌گوید که آنها گفتند که ما هیچ‌گاه دنبال ساختن بمب نبودیم. همچنین گزارش تصریح می‌کند که کار رژیم شفاف نبوده و فعالیتها مخفی بوده است ولی روحانی ادعا می‌کند که آنها اعتراف کردند که ما هم با مردم خودمان و هم با جهانیان صادق بودیم و راست گفتیم. اینها، دروغهای بسیار واضح و آشکاری است که او می‌گوید. ضمن این‌که در همین صحبت‌هایش می‌گوید که مقاومت ایران و (تعبیرهای که خود او می‌گوید) گروهای این چنینی و آن‌چنانی آمدند، افشا کردند و برنامه را لو دادند و بعد هم کلی قطعنامه علیه ما صادر شد. پس اگر شما کاملاً شفاف بودید، اینها چه موضوعیتی دارد؟ یا مثلاً در نتیجه‌گیری که موضوع سؤال شما است، روحانی ادعا می‌کند که ما از نظر حقوقی و فنی موفقیت به‌دست آوردیم.