۱۳۹۴ دی ۲, چهارشنبه

مایکل مک کوال( عضو مجلس نمایندگان آمریکا): رژیم ایران بزرگترین رژیم حامی تروریسم درجهان است




لیینک به منبع :

هیل نشریه کنگره آمریکا روز سه شنبه اول دی با عنوان ”جمهوری خواهان جان کری را درباره منتفی کردن ویزا مورد هدف قرار داده اند” نوشت: ”جمهوری خواهان مجلس نمایندگان درحال حمله به جان کری می باشند، دلیل آن مطرح کردن این است که آمریکا میتواند محدودیتهای ویزا برای کمک به خارجیانی که با رژیم ایران تجارت میکنند را منتفی سازد“.

مایکل مک کوال رئیس کمیته امنیت داخلی از تگزاس، عضو مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه یی در روز سه شنبه اول دی گفت ”این تسلیم ادامه دار دولت دربرابر رژیم ایران به قانون جدید نیز رسیده است”.
وی افزود: ”دولت ما مانند رژیم ایران کار نمیکند و وزیر خارجه نمیتواند قانون اساسی را از پنجره به بیرون پرتاب کند. رژیم ایران بزرگترین رژیم حامی تروریسم درجهان است و پیام ما به آنها بسیار روشن است: تا وقتی که شما شبکه تروریسم را تغذیه میکنید، اشخاص مرتبط با کشور شما اجازه نخواهند یافت که وارد کشور ما بدون تدقیق و بررسی دقیق شوند ”.
همچنین مایک پومپئو جمهوری خواه از کانزاس درنامه ای به جان کری در روز سه شنبه اول دی نوشت ”کوتاه آمدن از محدودیتهای برنامه ویزا برای اشخاصی که به ایران مسافرت میکنند یا کسانی که دارای شهروندی ایرانی هستند، شهروندان آمریکا را در معرض خطر قرار خواهد داد ”.

به گزارش هیل روز سه شنبه، وزارت خارجه آمریکا مطرح کرد هنوز هیچ تصمیمی درباره این که آیا محدودیتها بروی اشخاص مرتبط با رژیم ایران اعمال شود یا نشود، گرفته نشده 

است.