۱۳۹۴ دی ۲, چهارشنبه

پوتین عامل کشتار مردم ورزمندگان سوریه وبمباران بازار ومدرسه به نیابت از ملاها واسد جنایتکار


 روسیه پوتین  که خود درگیر بحران اکرایین  وبحرانهای  اقتصادی وارزان شدن نفت و...بود با درخواست رژیم آخوندها ونجات اسد جنایتکار ، و از آنجاییکه  رژیم ضدبشری آخوندی  دربحران وسردرگمی  ناشی  از شکستهای پی در پی در جبهه های سوریه  با پوش دروغین  مدافعین حرم که البته باصدها کیلومتر فاصله وبجای حرم در حلب  کشتی جنگی اش به گل نشست وکاروانهای تابوت سرتیپ وسرلشگر پاسداران ونیز رو به موت بودن به اصطلاح سرلشگر شکست ناپذیرش قاسم سلیمانی که با تهاجم رزمندگان ارتش آزادیبخش سوریه دوماه است که در اتاق مراقبتهای ویژه بیمارستان بقیه الله تهران با سرم ورسیدگی های ویژه برای رفتن به جهنم نزد امام جنایت پیشه اش روز شماری میکند روسیه به نیابت از رژیم آخوندی  واسد جنایتکار که  با ارتش وارفته ودر حال عقب نشینی مستمر از جبهه ها عملا کشتار مردم وانقلابیون سوریه را با تمام قوا با هرمدل هواپیما و ریختن انواع بمب ها  خوشه ای وغیره  در بازار وبیمارستان ومدرسه توانست با بکارگیری شیوه های مخوف ک گ ب گونه  همه خلا ء ها وکمبودهای شنیع جنایت ووحشی گری را تکمیل کند، این جنایات آنقدر گسترده وعریان بود که حتی صدای عفوبین الملل را در آورد باشد که با رزم جانانه رزمندگان قهرمان وجان برکف سوریه همانند گله پاسداران  نوبت گله سرخ پوشان ارتش پوتین ساخته فرا برسد وکاروانهای تابوت مسیر کرملین  را هم  به پیماید.  
سازمان عفو بین‌الملل طی بیانیه یی به تاریخ اول دی اعلام کرد: برخی از حملات روسیه در سوریه ممکن است مصداق جنایت جنگی باشد و انجام تحقیقات مستقل در مورد آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است
در بیانیه عفو بین الملل آمده است: برخی حملات روسیه «با هدف قرار دادن مراکز مسکونی، مستقیما علیه غیرنظامیان یا اماکنی انجام شده است که در مردم عادی در آن حضور داشته‌اند. نتیجه این حملات نیز کشته و زخمی شدن غیرنظامیان بوده است همچنین احتمال داده شده است که ارتش روسیه از بمب‌های خوشه‌ای استفاده کرده است و یا مناطق مسکونی را با بمب‌هایی که هدایت‌شونده نیستند، بمباران کرده است.
سازمان عفو بین الملل از جمله به حمله روسیه به بازاری در شهر اریحا در استان ادلب اشاره کرده است. حملاتی که حداقل جان ۴۹ غیرنظامی را گرفت.
دیده بان حقوق‌بشر سوریه مستقر در لندن نیز اعلام کرد بمبارانهای روسیه در سوریه که از روز ۹ مهر شروع شده است، حداقل ٢١٣٢ کشته بر جای گذاشته است.
با آغاز حملات هوایی روسیه، کشورهایی مانند آمریکا و سازمان‌هایی مانند «ناتو» گفتند عمده حملات روسیه نه علیه داعش بلکه علیه رزمندگان ارتش آزادی سوریه است که در حال جنگ با بشار اسد هستند.
فیلیپ لوتر، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقای عفو بین‌الملل گفت حملات هوایی روسیه مستقیما زندگی شهروندان غیرنظامی‌ای را که زیر حملات مستمر هستند، هدف قرار داده است.
همچنین امدادگران مستقر در سوریه هشدار داده‌اند که حملات هوایی روسیه به تاسیسات پزشکی بر توانمندی آنها برای نجات جان انسان‌ها در آینده هم تاثیر منفی خواهد گذاشت.
سازمان عفو بین‌الملل اطلاعات این گزارش را با بررسی ۲۵ حمله هوایی به شهرهای حمص، ادلب و حلب در ماه‌های سپتامبر و نوامبر و نیز گفتگو با شاهدان، بازماندگان و ناظران بر وضعیت حقوق بشر در سوریه به دست آورده و بر اهمیت تحقیقات مستقل درباره جنایت‌های جنگی احتمالی روسیه تاکید کرده است.

حلب از جمله مهم‌ترین مراکز درگیری‌ها میان بخشی از رزمندگان سوریه، نظامیان و شبه نظامیان اسد و متحدان آن است، برخی از سرکردگان ارشد سپاه پاسداران  نیز در اطراف حلب به هلاکت رسیده اند.. رژیم ایران و روسیه از حامیان دیکتاتور خونریز سوریه محسوب می شوند