۱۳۹۴ دی ۱۶, چهارشنبه

تصمیم عربستان برای قطع رابطه با ایران ادامه یک جنگ است


 تنش در رابطه ایران وعربستان هرروز بیشتر میشود . شعله های این تنش وجنگ  هرروز بیشتر گر میگیرد چون یک جنگ ادامه دار است،  قطع رابطه  عربستان که از حمله وتها جم به سفارت وکنسول گری عربستان وارد مرحله جدید شد.  نه اول راه ونه پایان آن است ، این تنش را  از قطع  رابطه  تعداد بیشتر کشورها در روز میتوان دید که لاجرم بازنده اصلی رژیم ضد بشری آخوندی است .  
 صالح القلاب وزیر پیشین تبلیغات اردن روز دوشنبه 14دی 94 در مصاحبه با العربیه گفت:
قطع رابطه با رژیم ایران دارویی برای درمان است. این حاصل رویدادهای یمن، سوریه، عراق و لبنان است. دخالتهای رژیم ایران به گامبیا، سنگال و دیگر کشورهای آفریقایی رسیده است.
تهاجمی که به کنسولگری  عربستان سعودی  در مشهد و سفارت عربستان در تهران شد امتداد این جنگ است. علاوه بر این امتداد پیامی است که رژیم ایران به گروههایش در خلیج فارس و نیز به عربستان سعودی می‌فرستد. به نظرم دولت عربستان سعودی هیچ کار دیگری جز این عمل را نمی‌توانست انجام دهد.
وی افزود: در ایران آن‌که حکم می‌کند ولی‌فقیه است. ولی‌فقیه از طرف تمامی مرجعیتهای عرب مردود است چه مرجعیت نجف و چه لبنان. ولایت‌فقیه استبداد دینی است.




 بعد از جام زهر در جنگ با عراق رژیم ایران جنگ مستقیم را متوقف کرد اما به مزدورانش متوسل شد. مزدورانی که فرقه‌گرایی را دامن زدند.

و این مشکلات را خلق کردند و مراکز آشوب را در عراق و سوریه و لبنان و یمن ایجاد کردند.