۱۳۹۴ بهمن ۹, جمعه

انعکاسات تظاهرات باشکوه علیه روحانی جنایتکار به پاریس واطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران





                               29 ژانویه 2016: تظاهرات ایرانیان آزاده وشریف علیه سفر روحانی به پاریس 
لینک به منبع :

انعکاسات تظاهرات پرشکوه ایرانیان شریف وآزاده ایران
اروپا جای دجالان وشکنجه گران وتروریست ها نیست
الحیات چاپ لندن:  روز پنجشنبه 8بهمن 94گزارشی از تظاهرات بزرگ نه به روحانی در پاریس درج کرد و نوشت: ”تظاهر کنندگان در پاریس در اعتراض به دیدار حسن روحانی و در محکومیت نقض حقوق‌بشر و مجازات اعدام در ایران تظاهرات کردند.
مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران گفت: ”روحانی به‌عنوان یک مقام بالای دیکتاتوری دینی طی 37سال گذشته، در تمامی جنایتهای این رژیم دست دارد“.

خانم مریم رجوی از دو هزار اعدام در ایران از زمان ریاست‌جمهوری روحانی در سال 2013 صحبت کرد و گفت: ”ادعای اعتدال روحانی یک نیرنگ بزرگ است که هدف آن جذب کمکهای غرب به تهران می‌باشد“.
الحیات در ادامه نوشت: بیش از 60 پارلمانتر فرانسوی طی نامه سرگشاده‌یی خواستار آزادی زندانیان سیاسی در ایران شدند.
ژوزه بووه نماینده پارلمان اروپا و مدافع محیط زیست فرانسه گفت: ”چگونه می‌توان فرش قرمز برای دستیابی به قرارداد و بازار جلوی پای کسی که اعدام در رأس اقدامات سیاسی وی قرار دارد پهن کرد؟ به نظر من این اقدام مطلقاً غیرقابل‌قبول است“.
تلویزیون سی.ان.ان شب گذشته 8بهمن 94 صحنه‌هایی از تظاهرات بزرگ مقاومت ایران در پاریس علیه سفر آخوند روحانی به فرانسه را نشان داد.
سی.ان.ان گفت: در حالی که روحانی مشغول ملاقات با همتای فرانسوی خود بود، در محل دیگری در پاریس اعتراض‌هایی علیه کارنامه حقوق‌بشر رژیم ایران برگزار شد.

 تلویزیون اورینت نیوز8بهمن94:
سازمان مجاهدین خلق در پاریس پایتخت فرانسه تظاهراتی را در اعتراض به دیدار حسن روحانی از این کشور برگزار کردند.



موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران به اورینت نیوز گفت: در تظاهرات گسترده پاریس، شمار زیادی از برادران و خواهران سوری ما نیز شرکت داشتند و پرچم انقلاب سوریه را در کنار پرچم انقلاب ایران برافراشتند. وی با اشاره به اقتصاد فروپاشیده رژیم ایران افزود: مردم ایران از دست این رژیم جان به لب شده‌اند بنابراین فعالیت‌های ما افزایش خواهد یافت. خواست‌های تظاهر کنندگان در پاریس همان خواست‌های مردم در داخل ایران است.

روحاني يكي از بالاترين مسئؤلان نقض حقوق بشر در ايران و کشتار مردم منطقه است

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
سفر حسن روحاني رئيس جمهور حكومت آخوندي به پاريس با موجي از اعتراض ايرانيان و شخصيتهاي سياسي و سازمانها و فعالان حقوق بشري و شهروندان فرانسوي رو به رو شد. ظهر روز پنجشنبه در تظاهرات بزرگي در پاريس (ميدان دانفر روشرو) تظاهرکنندگان از مقامات فرانسوي خواستار شدند که روحاني را به خاطر وضعيت وخامت بار حقوق بشر در ايران و به خاطر سياست صدور تروريسم و بنيادگرايي و جنگهاي ويرانگر در منطقه به ويژه حمايت از بشار اسد رئيس جمهور جنايتکار سوريه مورد مواخذه قرار دهند.


تعدادي از شخصيتهاي سياسي فرانسوي و اروپايي همچنين هياتهايي به نمايندگي از سوي مردم سوريه و يمن با شرکت و سخنراني و همچنين راهپيمايي در صفوف تظاهرکنندگان همبستگي خود را با اهداف اين تظاهرات بيان کردند.
تظاهرکنندگان که در ميدان دانفر روشو گرد هم آمده بودند، اعتراض خود به حضور اين آخوند شياد و جنايتکار در سرزمين حقوق بشر و پناهندگي را با شعارهايي چون «روحاني جانيه،دشمن ايرانيه»؛ «مرگ بر اصل ولايت فقيه، زنده باد ارتش آزاديبخش»، «روحاني جنايت پيشه، سرنگوني در پيشه»، «هزار هزار اعدامي، اي مرگ بر روحاني»، «فرياد هر زنداني، اي مرگ بر روحاني»، «معامله، قرارداد، ننگ براين مماشات» ابراز کردند.

در اين تظاهرات بزرگ سيد احمد غزالي، نخست وزير سابق الجزاير؛ ژيلبر ميتران، رئيس بنياد فرانس ليبرته و فرزند ميتران رئيس جمهور فقيد فرانسه؛سناتور ژان پير ميشل، جوليو ترتزي، وزير خارجه سابق ايتاليا؛ آلخو ويدال کوادراس، رئيس سازمان در جستجوي عدالت و نايب رييس سابق پارلمان اروپا؛ ژوزه بووه، نماينده پارلمان اروپا از فرانسه؛ راما ياد، وزير سابق حقوق بشرفرانسه؛ ؛هانري لوکلرک و دومينيک لوفور، نماينده مجلس ملي فرانسه؛ فرانسوا لوگاره، و ژاک بوتو، شهرداران مناطق ۱ و۲ پاريس ؛ استرون استيونسون، رئيس بنياد اروپايي آزادي عراق؛ ميشل کيلو از اعضاي اپوزيسيون سوريه؛ و خانم مرضيه باباخاني از شوراي مرکزي مجاهدين؛ در شمار سخنرانان بودند. آقاي ژرار لوتون نيز نامه سنديکاهاي فرانسوي به رئيس جمهور و وزير امور خارجه فرانسه در مخالفت با سفر روحاني را قرائت کرد.
سخنرانان تاکيد کردند روحاني در تمامي دوران حاکميت نظام ولايت فقيه همواره از بالاترين مسولان اين حکومت و سرسخت ترين مدافعان آن بوده و در 37 سال گذشته در سرکوب مردم ايران، کشتار مخالفان رژيم ايران در کمپهاي اشرف و ليبرتي، حمايت از بنيادگرايان و کشتار مردم منطقه به ويژه کشورهاي سوريه و عراق مشارکت داشته است. آنها تصريح کردند چشم فروبستن بر نقض آزاديها در ايران به نام گسترش روابط اقتصادي و مماشات با اين رژيم از جيب مردم و مقاومت ايران نه تنها رفتاري غير اخلاقي و محكوم است بلكه باعث تشديد ناامني و جنگ در منطقه و جهان است..
سخنرانان از مجاهدان ساکن ليبرتي حمايت و بر ضرورت تامين سلامت و امنيت آنها تاكيد كرده و تصريح کردند :رژيم ايران، با رفتاري كه هيچ احترامي براي نرم هاي بين المللي قائل نيست، بهيچوجه نمي تواند يك طرف حساب مورد اعتماد در نبرد براي ريشه كن كردن اين پديده شوم بنيادگرايي تحت نام اسلام در خاورميانه و نزديك باشد. آنها افزودند: يك ايران آزاد و دموكراتيك شرط اساسي براي ثبات در اين منطقه است.
در قطعنامه پاياني، تظاهرکنندگان حمايت خود را از مقاومت ايران و بويژه برنامه ده ماده اي خانم مريم رجوي، رييس جمهور برگزيده شوراي ملي مقاومت ايران، براي استقرار يک نظام جمهوري مبتني بر احترام به حقوق بشر، جدايي دين و دولت، برابري زن و مرد، و همزيستي اعلام کردند. آنها تاکيد کردند بنيادگرايان حاکم بر ايران که مردم آنها را پدرخوانده داعش مي نامند حمايت و تغذيه کننده بنيادگرايي اسلامي در جهان هستند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

۸ بهمن ۱۳۹۴ (۲۸ژانويه ۲۰۱۶)