۱۳۹۴ دی ۲۷, یکشنبه

نامه زندانی سیاسی رضا اکبر منفرد زاده خطاب به رئيس جمهور فرانسه


                                                   
لینک به منبع :                       رضا اکبر منفرد زاده
به عنوان يک زنداني سياسي که هم در دهه شصت در زندان بوده ام و هم الان نيز به پنج سال و نيم زندان محکوم شده ام و تا کنون سه سال است که در زندان به سر مي برم و خواهر کوچکترم مريم را به پانزده سال زندان محکوم کردند و با سه فرزند که يکي از انها که کمتر از چهارده سال داشت به زندان انداختند و تا کنون شش سال است که در زندان به سر مي برد.
به اطلاعتان برسانم از اينکه مي شونم که قرار است با جنايت کاري چون حسن روحاني ملاقات کنيد نمي توانم احساس تاسف خود را ابراز کنم جهت اطلاعاتان يک قلم خانواده اين جانب متحمل مصائب جنايت هاي عديده اي از طرف اين حکومت شده است.
27 شهريور سال 60 بود که برادرم عليرضا را بدون هيچ دادگاهي و کمترين فرصت دفاعي تيرباران کردند، بعد از او در سال 64 برادر ديگرم غلامرضا را با وجود انکه 2 سال از زندان را گذرانده بود ناگهان تيرباران کردند به دنبال ان در مرداد سال 67 در جريان قتل عام زندانيان سياسي خواهر کوچکترم رقيه و برادر باز هم کوچکترم عبدالرضا که هر کدام به مدت 7 سال زندان بودند به مدت 3 سال محکوم بودند که 4 سال هم حبس اضافه کشيده بودند را به جرم هوادراري از مجاهدين خلق و فروش روزنامه اعدام کردند.خوب است بدانيد به خانواده ما حتي اجازه حضور بر سر مزار عزيزانمان را هم ندادند حتي اشنايان و اقوامي که براي تسليت به خانه ما مراجعه مي کردند تعدادي دستگير و راهي زندان شدند مادر مصيبت ديده و داغدارم را هم به زندان بردند و چند ماهي هم در زندان بود. بر اثر اين همه فشار و نامردمي دچار سکته مغزي شده و فوت کرد. در همين ساليان سراسر جنايت همين حسن روحاني از مسئولن اصلي و از جمله اينکه يک دهه دبير شوراي عالي امنيت ملي بود که همه اين عوامل زير نظر ايشان صورت مي گرفت و نقش مستقيم و آمرانه در همه انها داشت. درست به همين دليل است که تا کنون بيش از 62 بار در مجمع عمومي حقوق بشر و شوراي حقوق بشر به خاط نقض قوانين حقوق بشري محکوم گرديده است. به راستي من يا هر انسان ازادي خواهي نبايد از ملاقات شما و حتي اجازه ورود به فرانسه به چنين شخصي تعجب کند و متاسف باشد؟؟ ان هم در شرايطي که خودتان هم قطعا از تعداد اعدام هاي اين دوره که از 2000 تن هم گذشته مطلع هستيد و اينکه دامنه اين کشتار ها در روسيه و يمن و عراق و ... به کجا کشيده را قطعا نيازي به تکرار نيست. به عنوان يک زنداني سياسي و به عنوان برادري که اينگونه خواهر و برادرش را بي رحمانه تيرباران و اعدام و قتل عام کردند از شما مي پرسم به راستي مي دانيد با چه کسي ملاقات مي کنيد و به چه جنايتي مشروعيت مي دهيد؟ آنهم به نام فرانسه!!
زنداني سياسي رضا اکبر منفرد زاده

زندان رجايي شهر کرج - 24 دي1394