۱۳۹۴ اسفند ۷, جمعه

بیانیه اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی – گرامی باد ” 8 مارس ” روز جهانی زن





برگرفته از آفتابکاران ،26 فوریه 2016: 
لینک به منبع :
بیانیه اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی – گرامی باد ” 8 مارس ” روز جهانی زن

در آستانه روز جهانی زن و در شرایطی این روز را گرامی میداریم که رژیم زن ستیز خمینی سرکوب وحشیانه زنان را از طریق تصویب قوانین آخوند ساخته مقابله با ” بدحجابی ” به اجرا در آورده و با فرهنگ به اصطلاح اسلامی آن را توجیه میکند و علیرغم نقض آشکار قوانین بین المللی با استفاده ازنیروهای سرکوبگر خود ایده های قرون وسطایی و ضد بشری اش را بر زنان میهن مان تحمیل می نماید .
شایان ذکر است که ایعاد ودامنه سرکوب زنان که به واقع نیروی تغییر جامعه ما هستند در دوره آخوند شیاد روحانی گشترش یافته و بیانگر آن است که میانه روی واعتدال فریبی بیش نبوده و تمامی باندهای رژِیم در مسئله سرکوب جوانان و زنان با هم متحد هستند .

در طول تاریخ سی و چند ساله حاکمیت ولایت فقیه زنان سرزمین ما همواره اثبات کرده اند که هر گاه رژیم میخواست با قوانین زن ستیزانه خود حقوق شان را پایمال کند با ایستادگی ، مقاومت ، پایداری و فدا چه در زندانها و چه در عرصه اجتماعی اجازه ندادند تا ایده های قرون وسطایی اش را به اجرا درآورد و به اهداف شوم و ارتجاعی خود برسد.

خوشبختانه ما در این برهه زمانی از خط فکری و مقاومتی حمایت میکنیم که رهبری آن را یک زن بعهده گرفته است . بینش وی بجای سرکوب و خاموش کردن زنان همیشه در قوی کردن و بارور کردن خلاقیتها و تواناییهای زنان این جنبش بوده است و همیشه بر این باور بوده که ” زنان فاتحان فردایند ” .
او به درستی از 30 سال پیش به نقش زنان در مقاومت و مبارزه پی برده و شروع به تغییرات در رهبری مقاومت کرده و اوست که بارها و بارها به جهان از خطر بزرگ بنیادگرایی هشدار داده است .
ما معتقدیم که فقط با مبارزه بر علیه بنیادگرایی میتوانیم صلح و آزادی را در جهان بر قرار کنیم و مادام که ارتجاع مذهبی در ایران زوزه میکشد جامعه جهانی رنگ صلح و همزیستی مسالمت آمیز را نخواهد دید .
اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی که بخشی از آن را زنان شکنجه شده زندانی تشکیل میدهند ،اعلام می‌‌دارد در دوران ایلغار رژیم آخوندی گرامی‌ داشت روز جهانی‌ زن در میهن اسیر ما در حمایت تمام عیار از هزار زن مجاهد خلق مستقر در رزمگاه لیبرتی تجلی پیدا می‌کند غیر از این هر چه هست شعر و شعاری است که بصورت متاع در بازارهای کنفرانس و سمینار به نمایش گذاشته میشود .ما همچنین براین باوریم که احقاق حقوق بر باد رفته زنان در ایران جز با سرنگونی این رژیم زن ستیز میسر نمی‌باشد .
اتحاد ما امسال را با یاد هزاران هزار زن مجاهد و مبارزی که در شکنجه گاههای قرون وسطائی این رژیم جانشان را فدیه راه آزادی کردند به استقبال روز جهانی‌ زن میرود،با این امید که زنان رنج کشیده میهنمان الگو‌های واقعی‌ رهائی خود را باز یافته و به حمایت تمام عیار از آنها قیام کنند .

یاد همه شیر زنانی که ‌در راه آزادی اینک به زنجیر کشیده شده‌اند توشه راه ما در مبارزه علیه رژیم زن ستیز آخوندی بوده و خواهد بود.