۱۳۹۴ بهمن ۲۸, چهارشنبه

گزارش اختصاصی سیمای آزادی ، تلویزیون مقاومت ایران از مناطق مسكونی بمباران شده در حلب



برگرفته از ایران افشاگر ، 17 فوریه 2016 :
لینک به منبع :

گزارش اختصاصی سیمای آزادی از مناطق مسكونی بمباران شده در حلب

گفتگو  با اعضای تیم نجات در منطقه بمباران شده توسط هواپیماهای روسی 
بمبارانهای جنایتكارانه مناطق مسكونی و مردم بی گناه حلب كه اكنون درصدر خبرهای  جهان قرار گرفته است، وجدان بشریت معاصر را جریحه دار كرده و موج محكومیت بین المللی را برانگیخته است.
توجه شمارا به گزارش اختصاصی سیمای آزادی از بمبارانهای روزهای اخیر در حلب و مصاحبه با فاضل مرزوقی مسئول تیم نجات دفاع مدنی در حلب جلب می كنیم:





گزارشگر: هواپیماهای روسی به بمباران مناطق مسكونی ادامه می دهند امروز منطقه الأطرجی در شرق شهر حلب را بمباران كردند و  جنایتی علیه مردم غیر نظامی مرتكب شدند. در حال حاضر مردم و تیم‌های نجات دفاع مدنی در اینجا هستند و تلاش می‌كنند مردم را از زیر آوار نجات دهند؛ الان با ابوفضل مرزوقی از تیم های نجات و اورژانس حلب مصاحبه خواهم كرد، تا از آخرین اتفاقات انجام گرفته در اینجا با خبر شویم.



برادر ما اكنون در كدام محله از شهر حلب هستیم؟
ابوفضل المرزوقی : ما در محله الطرجه هستیم، امروز هواپیماهای روسی اقدام به شلیك یك موشك ایجاد خلع به منطقه كردند كه یك ساختمان 3 طبقه را منهدم كرد. بعد از پانسمان مجروحین و نجات آسیب‌دیدگان، یك خانواده كامل شامل پدر، مادر و 4 فرزند هم‌چنان زیر آوارند و جوانان، خدا حفظشان كند، تلاش می‌كنند آنها را بیرون بیاورند. خدا كند كه زنده بمانند.







سؤال: چه مناطقی در حلب امروز هدف قرار گرفت؟
ابوفضل المرزوقی: مناطق متعددی امروز در حلب مورد هدف قرار گرفت، كوی الأطرجی، زبدیه و 2 بار هم شهر قدیم هدف قرار گرفت.
افضل المرزوقی: خدا را شكر می‌كنیم كه به‌رغم تمام چیزها اما حداكثر تلاش خودمان را به‌كار می گیریم تا تمام ضربات را پوشش دهیم اما مسلماً ما نمی‌توانیم همه را پوشش دهیم و تلاش می‌كنیم به‌لحاظ توزیع خودروها در نزدیك‌ترین زمان ممكن در محل ضربه حضور پیدا كنیم، ولی در رابطه با گفتهُ روس‌ها كه می‌گویند ما مرتكب هیچ كشتاری نشدیم، فیلم‌ها هست، تصاویر موجودند وگزارشگران و خبرنگاران از سراسر جهان هم جضور دارند، نیاز به گفتن روس‌ها نیست كه جنایتی مرتكب شدند یا نشدند؛ اسناد خود گواه این مدعا است و همه‌چیز روشن است، به روشنی روز، بیشتر از این دیگر حرفی نداریم و خدا برای ما بس است كه بهترین حامی و وكیل است.







02 2گزارشگر: با تشكر ازشما،  تیم های نجات برای نجات كسانی كه در زیر آوار باقی ماندند تلاش می‌كنند كه در جاهای مختلف كودك، مرد یا زنی را نجات دهند. هواپیماهای روسی با بمباران خود یك خانهُ 5 طبقه را با خاك یكسان كردند و چه بسا اكنون یا در ساعت‌های دیگر تیم‌های نجات بتوانند نفر دیگری را از زیر آوار بیرون بیاورند و نجات دهند.