۱۳۹۵ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

هراس و جنگ و جدال باندهاي حكومتي از عواقب «گشت نامحسوس»



منبع : ایران افشاگر ،28 آ وریل 2016
لینک :
  هراس و جنگ و جدال باندهاي حكومتي از عواقب «گشت نامحسوس»
معاون آخوند روحانی: نگرانی و احساس ناامنی جامعه و خانواده ها را فراگرفته و بیم آن می رود که اجرای این طرح مشکلات بیشتری را ایجاد کند.
فضیحت گماشتن هزاران جاسوس ومأمورسرکوبگر رژیم تحت عنوان «گشت نامحسوس» برای اعمال خفقان و سرکوب چنان بالا گرفته که باندهای حکومتی در هراس از عواقب آن به جان هم افتاده اند.روز يكشنبه 30 فروردين پاسدار ساجدي نيا سركرده نيروي انتظامي تهران بزرگ از شروع به كار 7هزار نيروي نامحسوس گشت موسوم به امنيت اخلاقي در تهران خبر داد.
سرکرده نیروی انتظامی :‌7هزار نفر پلیس نامحسوس در حوزه امنیت اخلاقی انشاءالله امروز آغاز به کار کردند. و به قطع و یقین گسترش هم خواهد یافت.
براساس گفته وی، مزدورانی که برای این اقدام سرکوبگرانه به کار گرفته شده‌اند، در رابطه با حجاب زنان در محلهای پرتردد، بزرگراهها و خیابانهای پررفت و آمده) هم‌چنین مراکز فروش و تجاری جاسوسی کرده و شماره پلاک خوروها و کد مشخصی را برای نیروی انتظامی از طریق پیامک ارسال می‌کنند. به دنبال آن نیروی انتظامی با صاحب خورو تماس گرفته و او را به مراکز سرکوب احضار می‌کنند.
به دنبال اعلام اجرای این طرح، سردژخیم دستگاه قضایی گفت: بدحجابی و بی‌حجابی جرم است. و در پی آن دادستان جنایتکار رژیم در تهران به نیروی انتظامی ابلاغ کرد که با رانندگان بدون حجاب برخورد کند. وی گفت توقف خودرو توسط مأمور انتظامی و ارجاع راننده آن به دادگاه از اقدامات نیروی انتظامی در اين زمينه خواهد بود
امام جمعه‌ها و مهره‌های خامنه‌ای به طور تمام‌عیار از طرح گشت نامحسوس حمایت کردند. آخوند موحدی کرمانی گفت:
از نيروي انتظامي, كه ظاهراً هزاران مامور غيرمرئي در رابطه با نهي از منكر به كار گرفته, با شيوه بسيار متين, بسيار ارزنده و حساب شده, تمام نهي از منكر را مراعات كردند, و بالاخره احساس وظيفه كردند, چه مي شود كرد, انسانهايي مي خواهند با نظام به نظر من دهن كجي بكنند, اينجوري بدحجاب يا بايد گاهي بگويم كشف حجاب. بايد با گناه علانيه بايد برخورد بكنه, اگر نكرد گناهكار است…“
آخوند علم الهدي نماينده خامنه‌ای در مشهد با قدردانی از نیروی سرکوبگر انتظامی گفت: کلید واژه امنیت اجتماعی مقابله با بی‌حجابی است.
سرکرده باند چماقدار انصار حزب‌الله به نام محتشم از اجرای این طرح سرکوبگرانه به شدت حمایت کرد.
اگرچه خامنه‌ای نیز از طریق دستگاه قضایی تحت امر خود، اجرای این طرح سرکوبگرانه گام به گام به پیش برده است، اما بر خلاف سایر اقدامات سرکوبگرانه رژیم، این بار طرح موضوع گشت نامحسوس که پس از زهر خوردن اتمی صورت گرفته، به اختلاف در رأس رزیم دامن زده است. باند رفسنجانی و روحانی از عواقب اجرای این طرح سرکوبگرانه و واکنش مردم و جوانان ابراز نگرانی می‌کنند. استاندار رژیم در تهران اعلام کرد که از کم و کیف چنین طرحی اطلاع ندارد. آخوند روحانی، رئیس جمهور رژیم گفت: هر کس صبح پا می‌شود یک مقرراتی و یک چارچوبی می‌گذارد. این یکی میخواهد مخفی مردم را کنترل کند آن یکی میخواهد آشکار مردم را کنترل کند
معاون روحانی نیز گفت: با اعلام این طرح موجی از نگرانی و احساس ناامنی جامعه و خانواده ها را فراگرفته است… بیم آن می رود اجرای این طرح مشکلات بیشتری را ایجاد کند”.

هیچ یک از باندهای حکومتی علت واقعی اجرای طرح یا مخالفت با آن را بیان نکرده‌اند. علت را می‌توان در واکنشهای اجتماعی در برابر مأموران رسمی رژیم جستجو کرد. تنها در ماه فروردین 10 مورد از گوشمالی دادن مأمور سرکوبگر رژیم توسط جوانان گزارش شده است.