۱۳۹۵ خرداد ۵, چهارشنبه

از درون رژیم: خامنه‌ای جنتی عضو تقلبی خبرگان را رئیس خبرگان کرد





منبع : ایران اسرار ، 25 می 2016 

لینک : 
خامنه ای از طریق علی اصغر حجازی رئیس دفتر ویژه اش با رفسنجانی به سازش رسید که جنتی را که در انتخابات رأی نیاورده و با دو سر مثلث جیم (یزدی و مصباح) حذف شده بودند، وارد مجلس خبرگان کند و امروز او را رئیس مجلس خبرگان نمود
ریاست جنتی بر خبرگان نتیجه جنگ و سازش خامنه ای و رفسنجانی
-      رفسنجانی با 801 نفر کاندید برای 88 نماینده خبرگان تلاش کرد تا شرایطی برای تغییر نمایندگان خبرگان به وجود آورد.
-      خامنه‌ای توسط شورای نگهبان 639 نفر از کاندیداها را رد صلاحیت کرد! و برای انتخاب 88 کرسی فقط 162 نفر (کمتر از دو کاندیدا برای رقابت هر کرسی) را باقی گذاشت. به‌جز چند نفر مانند رفسنجانی، روحانی ... که در بین 162 نفر بودند بقیه کسانی بودند که موردنظر صد در صد خامنه‌ای هستند. در درون رژیم گفته می‌شد که خبرگان سازمان‌دهی شده است. به آخوند صدیقی امام‌جمعه موقت تهران که جزو رد صلاحیت شدگان بود، گفته بودند، این نیست که شما صلاحیت نداشته باشید بلکه خبرگان را این‌طور  سازمان دادند!
-      در چهار دوره گذشته خبرگان معمولاً یک لیست انتخاباتی داده می‌شد که لیست مشترک جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز بود. در این دور که خامنه‌ای و سپاه تصمیم گرفته بودند که رفسنجانی را نگذارند به خبرگان مثل دفعات قبل به‌عنوان نفر اول تهران انتخاب شود، جامعه مدرسین او را در لیست خود قرار نداد؛ و همین باعث شقه‌ای در درون باند خامنه‌ای شد، زیرا آخوند موحدی کرمانی که در هماهنگ با دفتر خامنه‌ای و سپاه با جامعه مدرسین تصمیم گرفته بودند که لیست مشترک با جامعتین (جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز) بدهند، اکثر اعضای آن با کنار گذاشتن رفسنجانی از لیست جامعه روحانیت مبارز مخالفت کردند و لذا نتوانستند یک لیست واحد بدهند
-      رفسنجانی یک لیست (البته از همان 162 نفر تائید صلاحیت شده) داد که نفرات اصلی باند خامنه‌ای را در آن قرار نداشت که مهم‌ترین این نفرات آخوند یزدی رئیس جامعه مدرسین و آخوند مصباح یزدی تئوریسین سپاه و باند خامنه‌ای موسوم به دلواپسان نظام و جنتی رئیس شورای نگهبان و شاهرودی کاندید باند خامنه‌ای برای جانشینی خامنه‌ای بعد از او و آخوند صادق لاریجانی و ...
-      با ردصلاحیت 639 نفر خیلی واضح و روشن بود که خبرگان انتصابی است و حتی در ظاهر هم جائی برای انتخاب کردن نیست. هر 162 نفر از نفرات منصوب خامنه‌ای است و انتخاب 88 نفر از آن‌ها هم در شکل و هم در محتوا یک نمایش است.
-      اکثریت مردم این نمایش بنام انتخابات را، تحریم کردند و اقلیتی هم که در این نمایش انتخاباتی شرکت کردند، رأی سلبی دادند، یعنی رأی دادند که شاخص‌های ولایت‌فقیه انتخاب نشوند؛ که شاخص‌ترین این افراد به مثلث جیم لقب گرفت: «جنتی، یزدی و مصباح». با این رأی سلبی بود که از لیست جامعه مدرسین در تهران با سازش با رفسنجانی فقط جنتی به‌عنوان نفر شانزدهم لیست تهران وارد خبرگان شد و یزدی رئیس خبرگان و مصباح تئوریسین باند خامنه‌ای و جنتی رئیس شورای نگهبان رأی نیاوردند.
-      قبل از اعلام نتایج آرا خامنه ای از طریق آخوند علی اصغر حجازی رئیس دفتر ویژه اش که ریاست طرح مهندسی انتخابات را زیر نظر مستقیم خامنه ای دنبال میکرد با رفسنجانی وارد یک سازش شد. که مابازا تائید نتیجه کل انتخابات خبرگان جنتی یکی از سه نفر اصلی خامنه ای (جنتی، یزدی و مصباح) را بعنوان نماینده خبرگان بپذیرد. که در این سازش آرای آخوند سجادی که آرای نفر یازدهم تهران بود را بنفع انتخاب جنتی پذیرفتند و جنتی وارد خبرگان شد.
-      با سازمان‌دهی که خامنه‌ای برای خبرگان کرده بود اساساً ترکیب خبرگان تغییری نکرد و لذا بعد از انتخابات از طرف بیت خامنه‌ای علی اصغر حجازی رئیس دفتر ویژه خامنه ای مستقیم و غیر مستقیم با تک‌تک اکثریت نمایندگان خبرگان کار توجیهی کرد که «بعد از حذف دو رأس مثلث جیم (یزدی و مصباح) بارأی سلبی مردم، ضروری است که جنتی رئیس مجلس خبرگان شود.
-      رفسنجانی که در جریان توجیه نمایندگان خبرگان از طرف بیت رهبری  قرارگرفت ، در حالی قبل از آن برای ریاست خبرگان خیز برداشته بود، عقب نشست و ضمن اعلام اینکه ترکیب خبرگان نسبت به قبل تغییر نکرده از نامزدی ریاست مجلس خبرگان ناچار شد صرف‌نظر کرد.
-      جنتی بعد از انتخاب به ریاست خبرگان بزرگ‌ترین منکر زمانه و بدترین ضدیت باخدا و دین را به زبان آورد و با تأکید بر اینکه ولایت‌فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است، گفت: ما باید کاری کنیم که هم خدا و هم مقام معظم رهبری از ما راضی باشند.
-      با انتخاب جنتی به ریاست خبرگان به بهترین شکل ممکن مجدداً اثبات شد که در نظام ولایت‌فقیه انتخابات کشک است، کشک است و کشک.
-       ریاست جنتی یک پوزخند دژخیم و جانی دوران خامنه‌ای به تمام کسانی است که انتخابات را حتی روزنه‌ای به‌سوی تغییر ارزیابی می‌کنند.
-      انتخاب جنتی نشان داد رفسنجانی و باند اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان علیرغم هر شعر و شعاری، دستورات علی‌اصغر حجازی از بیت را که لبیک میگویند و آخوند سجادی نفر یازدهم لیست را قربانی می‌کنند که جنتی وارد شود، علیرغم همه شعر و شعارشان رئیس خبرگان پنجم جنتی می‌شود که حتی در دوره‌های قبلی مجلس خبرگان برای ریاست رأی نیاورده بود.