۱۳۹۵ مرداد ۷, پنجشنبه

نتيجه همه كارهاي دزدان انقلاب!




منبع : ایران اسرار ،28ژوئیه 2016 







شکست آخوندها در گسترش فرهنگ ارتجاعی ‌آنها بر کسی پوشیده نیست. طوری که این موضوع دستمایه جنگ و دعوای همیشگی باندهای نظام است. در جدیدترین مورد آن، علی جنتی، که بر کرسی وزارت ارشاد نشسته، آخوندهای قم و همه آخوندهای باند رقیب را مورد حمله قرار داده و چنین حرفی زده است: «ما ۵٠ هزار نفر عالم در قم داریم و هزاران عالم دیگر در سراسر کشور هستند که در حوزه‌های علمیه مشغول تحصیل هستند, پس چرا وضعیت این‌گونه است؟ ما که حدود ٨٠٠ امام جمعه در کشور داریم که هر هفته مردم را به تقوا دعوت می‌کنند, یا در همه‌ی مساجد کسانی هستند که امام جماعت دارند و وظیفه هدایت مردم را برعهده ‌دارند. پس این‌ها چه کار می‌کنند؟» . (یکی از سایتهای باند مغلوب 4مرداد 95)
این کارگزار نظام اعتراف می‌کند که وضعیت فرهنگی در ایران تحت حاکمیت آخوندها، نه تنها مورد پسند خود آخوندها نیست بلکه باب میل آخوندهای کت شلواری مثل علی جنتی هم نیست و حالا دارد شکایت آن را پیش خود آخوندها می‌برد. به نظر شما این حمله از کجا آب می‌خورد؟ اجازه بدید بخش دیگری از صحبتهای علی جنتی را هم مرور کنیم تا کمی روشن‌تر بشود. وزیر ارشاد آخوندها با نام بردن از 15 مؤسسه و بودجه‌های کلانی که از وزارت ارشاد دریافت می‌کنند چنین حرفی می‌زند: «بیش از هفتاد درصد بودجه فرهنگی کشور در اختیار نهادهای اصول‌گرایی است که با عناوین مختلف همه ساله بودجه‌های کلانی را به خود اختصاص داده‌اند و نسبت به هیچ نهادی هم پاسخگو نیستند» . (همان منبع)
آری، آبشخور تمام این حملات روشن شد. جنتی باند رقیب را تحت نام اصول‌گرایان هدف حمله خودش قرار داده. این کارگزار نظام در بخش دیگری از حرف هایش برای وارد کردن یک ضربه جدی‌تر به رقیب یک اعتراف بزرگ دیگر می‌کند و این بار با رو کردن دست تمامیت نظام می‌گوید: «زمانی که انقلاب کردیم آرمان‌مان این بود که حکومتی اسلامی ایجاد کنیم تا به جامعه‌ای امن و با آرامش برسیم و از نظر اقتصادی هم پیشرفت کرده باشیم و فاصله طبقاتی کمتر شود. این‌ها آرمانهای ما بوده است... . اما آنچه امروز در جامعه می‌بینیم چندان نزدیک به آرمانها نیست و این نتیجه کار همه‌ی ماست» . (همان منبع)
بی‌تردید این نتیجه کار تمام دزدان حاکم بر میهن ماست. آن روزی که  انقلاب ضدسلطنتی  با رنج و رزم و فدای فرزندان مجاهد و مبارز و حضور میلیونی مردم در خیابانها به پیروزی رسید، آرمانی جز آزادی متصور نبود، اما دیو پلیدی مثل خمینی از راه رسید و انقلاب را به سرقت برد، دزدی بزرگی که غارتگران را بر سر کار آورد. آنانی که این روزها یک قلم فیشهای حقوقی نجومی آنها بر سر زبانهاست.
واقعیت این است که فرهنگ منحط آخوندها در بین جوانان جایی ندارد و هر چه هم که باندهای مختلف نظام بر سر و کلة هم بکوبند، دردی از آنها دوا نخواهد شد. حاصل این جنگ و دعوای باندی هم، رو شدن دست هر دو بانده، چیزی که انفجار خشم متراکم و روزافزون جوانان آزادیخواه ایرانی را نزدیک و نزدیکتر می‌کند.