۱۳۹۵ شهریور ۹, سه‌شنبه

بدنبال اوج گیری جنبش دادخواهی مردم ایران،الوالفضل قدیانی باند موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی : ولایت فقیه به‌نظر من هیچ اصل و اساسی در اسلام نداره، ولایت‌فقیه همین‌طور که مکرر گفته‌ام، عین استبداده




منبع : ایران آزاد فردا ، 30 اوت 2016

لینک 

بدنبال اوج گیری جنبش دادخواهی مردم ایران،الوالفضل قدیانی  باند موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی : ولایت فقیه به‌نظر من هیچ اصل و اساسی در اسلام نداره، ولایت‌فقیه همین‌طور که مکرر گفته‌ام، عین استبداده
انتشار فایل صوتی و اظهارات آقای منتظری خطاب به هیات مرگ خمینی درقتل عام ۶۷ و اینکه این جنایت بزرگ باعث شده مردم از ولایت فقیه چندششان بشود، تشتت وریزش مهره های هر دو جناح غالب و مغلوب رژیم را تشدید کرده است.
ابوالفضل قدیانی از عناصر باند مغلوب رژیم، در یک مصاحبه تلویزیونی درباره انتشار فایل صوتی آقای منتظری می گوید:
«این فایل یک حقیقتی را دارد بیان می‌کند، حقیقتی که قبل از به‌اصطلاح انتشار این فایل در خاطرات آیت‌الله منتظری آمده بود، منتهی ظاهراً اما و اگرو افترا و تهمت و فحش و ناسزا بود که حالا می‌گفتند نمی‌دانم این خاطرات خودش نیست، تهمت می‌زدند، فحش می‌دادند، می گفتند مستند نیست، به هر حال سعی در مخدوش کردنش داشتند، خوب حالا این منتشر شد، آن گفته مستند شد, این هم حاکی از یک حقیقتی است.
«خیلی وقت است این روزی که آقای منتظری نگرانش بودند رسیده خوب شما ببینید الآن نوعا متاسفانه جوانها دین گریز شده‌اند، بخشی از این جوانها دین ستیز هستند، این برای چیه؟ این به‌خاطر حکومت استبدادی ولایت‌فقیه است دیگه .


ولایت فقیه به‌نظر من هیچ اصل و اساسی در اسلام نداره، ولایت‌فقیه همین‌طور که مکرر گفته‌ام، عین استبداده ، ولایت‌فقیه اساساً اهانت به مردمه، ولایت‌فقیه یعنی این‌که این مردم هرگز بالغ نمی‌شن، عاقل نمی‌شن، باید همیشه سرپرست داشته باشن»