۱۳۹۵ شهریور ۹, سه‌شنبه

تاریخچه ترورهای سیاسی وقتل عام ها ونسل کشی در ایران



تاریخ انتشار : 30 اوت 2016
 تاریخچه ترورهای سیاسی وقتل عام ها ونسل کشی  در  ایران
این روزها درحالی که منطقه در شعله جنگ وتروریسم  می‌سوزد، ایران در ظاهر آرام وبه قول دژخیمان ولایت وگشتاپو وسپاه قدس جزیره ثبات است اما بهتر است بگوییم  آرامش قبل از طوفان !!!  ولی گویا این آرامش فریبنده به ناگهان با انتشار فایل صوتی گر گرفت و به جزیره طوفانی واقیانوسی همراه با سونامی روبرو شد که میرود تا طومار فریب  ومکر وتزویر  ولایت  را در هم بکوبد  رژیم که در کارنامه اش اعدام 120000 از نیروهای مقاومت وبطور خاص قتل عام 30000 سر بدار وقتل های زنجیره ای وکشتار سنی ها وبلوچ ها را در پرونده اش دارد یعنی رژیم که تروریسم را در تمام دنیا گسترش داده وخود به تروریسم دولتی شهرت دارد  ما برای شناخت  وبررسی تروریسم دولتی رژیم به سوابق تروریسم دولتی  در ایران می پردازیم
تروریسم دولتی رضاخان
در دوره رضاخان ترورهای سیاسی متوقف به تروریسم دولتی تبدیل  شد. این بار دربار بود که با روش‌های مشهوری که بعدها فیلم‌ها و رمان‌های بسیاری از دل آن بیرون آمد، رهبران مخالف یا حتی متحدان معاند را با روش‌هایی مافیایی  حذف کرد. تیمورتاش، شیخ خزعل، فیروز میرزا نصرت الدوله، عبدالحسین دیبا، محمد فرخی یزدی، تقی ارانی و بسیاری دیگر از مخالفان سرشناس رژیم پهلوی، ازجمله قربانیان تروریسم دولتی پهلوی اول بودند. یکی از مشهورترین این ترورها در دوره رضاشاه، ترور ۷ آبان ۱۳۰۵ شهید مدرس بود که البته نافرجام ماند اما پازل ترور او در زمان تبعیدش در کاشمر به شیوه‌ای عریان‌تر، کامل شد و این بار ماموریت موفقیت‌آمیز بود. البته پیش از آغاز این سلسله ترورها، قتل میرزاده عشقی، منتقد سرسخت رضاخان در خانه اش به ضرب گلوله، که در دوره نخست وزیری رضاخان رخ داد، نمایشی از خوی تروریستی اولین شاه پهلوی به شمار می‌آمد.
داستان ترورهای آخرین شاه و نخست وزیرانش
دوره سلطنت محمدرضا پهلوی را  نیز  باید در ادامه تجربه تروریسم دولتی والبته از نوع ارتقاء یافته  پدرش رضا پالانی شمرد  فاطمی وزیر خارجه دکتر مصدق به دستور دربار  یک بار پس از کودتای ۱۳۳۲ از سوی نزدیکان «شعبان بی‌مخ» ترور شد و در نهایت به جوخه اعدام سپرده شد.، ترور بختیار وزیر امنیت شاه نیز بوسیله تیم های برون مرزی به شیوه  ترور های  سپاه قدس ولایت فقیه انجام شد
قتل‌های زنجیره‌ای :

یکی دیگر از ترورهای سریالی دولتی  در ایران که حواشی بسیاری را رقم زد، قتل  های سریالی روشنفکران بنام قتل های موسوم به زنجیره ای بود. قتل افرادی مانند  داریوش و پروانه فروهر، جعفر پوینده و محمد مختاری،  زالزاده وسامی ، چمران وفکوری  وصدها نفر دیگر که بوسیله تیم های بیت ولایت وبه فرمان شخص خمینی وبعد خامنه ای انجام شد  واکنش‌های گسترده‌ای را برانگیخت لذا  این روزها بعد از انتشار فایل صوتی آقای منتظری از درون خود رژیم یکی پس از دیگر ی مهره های ریزشی وبعضا موسوم به اصلاح طلب ویا عناصری از باند موسوم به انقلاب اسلامی گوشه هایی از جنایات وقتل ها وترورهای سیاسی را افشا ء کردند تصمیم گرفتیم یک بار دیگر به افشای سردمداران این ترورهای سیاسی بپردازیم  واز عموم هموطنان درخواست داریم که هر اطلاعاتی از ترورها وقتل عام ها دارند با هروسیله ای  آنها را به ارگانهای مقاومت ویا ارگانهای بین المللی بدهند  ویا در رسانه های اجتماعی منتشر کنند   



آمران وعاملان قتلهای زنجیره ای آزاد ومجازات نشده اما افشا کنندگان ...

آمران وعاملان قتلهای زنجیره ای آزاد ومجازات نشده هستند اما افشا کنندگان ...
این بخش از نوشته ها از زبان عناصری است که در دستگاه های مختلف امنیتی رژیم کار میکردند
در حالیکه آمران قتل های زنجیره ای، هرگز مورد بازخواست قرار نگرفتند، اما افشا کنندگان قتل ها و و کلای خانواده های مقتولان از سوی حاکمیت تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و به زندان رفتند. 
ناصر زرافشان، وکیل پرونده قتل های زنجیره ای، در اسفند سال 79  به حبس کشیده شد...او افزود: "مسئله قتل های زنجیره ای بسیار اسرار مگو داشت که ما هم هنوز چیزی نگفته بودیم که به هر حال خواستند ما را ساکت کنند".
حمید کاویانی، دبیر سرویس سیاسی روزنامه های خرداد و همبستگی، روزنامه نگاری که پرونده قتل های زنجیره ای را پی گیری میکرد، مدتی مفقود شد و پس از آزادی در بخش روانی بیمارستان  خمینی بستری شد. او کتاب "در جستجوی محفل جنایتکاران "را درباره قتل های زنجیره ای نوشته بود. کتابی که بعد ها توقیف شد.
برای عماد الدین باقی که در افشای قتل های زنجیره ای دخالت  داشت پرونده سازیهای متعددی صورت گرفت و این روزنامه نگار نیز به بند کشیده شد. 
  باقی در اولین یادداشت خود درباره قتل های زنجیره ای نوشته بود: "هرچند آدم ربایی ها و قتلهای دو هفته اخیر تازگی ندارد و قبلاً نیز موارد متعددی روی داده که اغلب انعکاس نیافته است، اما موارد اخیر این تمایز را دارد که آشکارا برای مقابله با تحقق جامعه مدنی و آزادی های مصرح در قانون و شکست پروژه توسعه سیاسی رخ می‌دهند".
.....
آخوندعبدالله نوری، در جلسه دادگاه، درباره قتل‌های زنجیره‌ای از دست داشتن وزیر اطلاعات وقت یعنی دری نجف‌آبادی در قتل‌ها و صدور فتوای مرتد بودن مقتولان سخن گفت و تلاش دستگاه قضایی برای محدود کردن قتل‌ها به سعید امامی و سایر کارکنان وزارت اطلاعات و عدم پیگیری آمران قتل‌ها و محدود کردن مقتولین به همان چهار نفر و عدم پیگیری قتل‌های سال‌های گذشته را تقبیح کرد.
او در دادگاه ویژه روحانیت گفت: "آنچه روزنامه خرداد در خصوص پرونده قتل‌ها مطرح کرده پاسخگویی وزیر اطلاعات وقت است که هم قدرت داشته و هم ظاهراً فتوا صادر کرده، از نظر ما وزیر اطلاعات وقت باید بخاطر قتل‌ها پاسخگو باشدچون امنیت ملی را به خطر انداخته‌است.... آیا تلاش نشد که پرونده قتل‌ها در حد چند پرسنل عادی اطلاعات باقی بماند؟ آیا طرح اولیه آن نبود که نقش عاملان بر ملا نشود؟ آیا همه کوشش‌های فعلی صرف این نمی‌شود که مسئله از سعید امامی فراتر نرود و مسئله قتل‌ها به همان چهار مقتول محدود بماند؟... وقتی در سال‌های گذشته بسیاری قتل‌های مشکوک مسکوت گذاشته شد... وقتی برخی دانشمندان شیعه و سنی به دلایل نامعلوم از بین رفتند چطور در برابر همه این فجایع کسی اعتراض و پیگیری نکرد؟... اما حال که محفل مطبوعات رسوایی محفل‌نشینان را به صدا درآورده‌اند برخی در صدد پاک کردن صورت مسئله هستند".

اما سایتی بنام قهرمانان شمال نوشته بود که

لینک به منبع

مهراد اولادی ایست قلبی شد، قتل های زنجیره ای این بار جامعه ورزش وفوتبال ایران رافرا گرفته است




6ماه قبل در تاریخ 15مهر 94 کاپیتان محبوب پرسپولیس هادی نوروزی به همین شیوه بقتل رسید واین بار مهرداد اولادی بازی کن تیمهای ملوان وپرسپولیس واستقلال وتیم ملی ، قربانی قتل های زنجیره ای در فوتبال شد. 
مافیای حاکم بر فوتبال ایران این قتلهای زنجیره ای در ورزش ایران را انجام میدهند تمامی مازندران میگویند هردو قهرمان فوتبال ایران قربانی این مافیا شده وبه شیوه سعید  امامی،" ایست قلبی" شدند
همه همکاران وهم تیمان هردو قهرمان فوتبال وپزشکان کنترل کننده این دوفوتبالیست قربانی مافیای ورزش، شهادت دادند ، که این دو جوان سالم بوده ومطلقا مشکل قلبی وتنفسی نداشتند .
در قائم شهر وبابل که این دو بازیکن متعلق وزاده آنجا بودند دهن به دهن میگویند این قتل های زنجیره ای توسط اطلاعات ومافیای وابسته به فوتبال است که توسط اطلاعات وسپاه قبضه شده است واین دو بقتل رسیدند.
تصاویر زیر از مراسم مهرداد اولادی در قائم شهر میباشد
 22/1
شهر قائمشهر در سوگ مهرداد اولادی
22/2
شهر قائمشهر در سوگ مهرداد اولادی
22/3
شهر قائمشهر در سوگ مهرداد اولادی
22/4
شهر قائمشهر در سوگ مهرداد اولادی
22/22
شهر قائمشهر در سوگ مهرداد اولادی
بقیه عکسها را از سایت قهرمانان شمال ببینید           

افشای شماری از جوخه های ترور وشکنجه مافیای بیت ولایت و گشناپوی اطلاعات آخوندی




منبع : اسرار پشت پرده ،17 آوریل 2016

افشای اسامي شماري از شكنجه گران رژیم آخوندی
آنچه در زير ميخوانيد ليست و اطلاعات ماموران و زارت اطلاعات و دست اندركاران در قتل و شكنجه زندانيان و دستگير شدگان و مردم مي باشد كه براي افشا به دست كانون رسيده و براي اطلاع عموم در سايت منتشر ميگردد .از شما نيز ميخواهيم درانتشار آن در اين اطلاع رساني كانون را همياري نماييد .
مأموران وزارت اطلاعات و دست اندركار در قتل و شكنجه:
توضيح : واواک ( وزارت اطلاعات و امنيت كشور ) از اصلي ترين ارگانهاي سركوب و نقض حقوق بشر و دستیار سپاه پاسداران، بخصوص در بیرون از مرزهاي كشوراست، اسم و رسم مقامات اول واواک در ليست ذيل گنجانده شده است.:
• معاونان و مشاوران:
ابراهیمی – هدایت
 – معاونت امنیت – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
احمد زاده
 (سید رضا -بخش فرهنگی- از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
احمدی
 – از معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات.
آخوند زاده بسطی
کاردار سابق ایران در لندن که از عوامل ترورهای خارج از کشور و از نیروهای امنیتی بود.
آخوند زاده – محمد مهدی
 معاونت حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه همراهی کننده ترورهای خارجی.
آخوندی
– معاون وزارت امور خارجه و مرتبط با گروههای تروریستی اطلاعات در خارج از کشور.
آزاد
از معاونین وزارت اطلاعات – باند امنیتی – اطلاعاتی.
اسلامی – رسول
 – مدیر کل اسیای غربی وزارت امور خارجه – ازاعضای باند ترورهای سیاسی.
اسماعیلی
 – مدیر کل التقاط. در وزارت اطلاعات.
آشنا – حسام الدین
– حجت الاسلام دکتر –سخنگوی شورای عالی امنیت ملی داماد و رییس دفتر دری نجف آبادی در وزارت اطلاعات.
اکبری – علی
 – از معاونان وزارت اطلاعات در دوره فلاحیان.
اکبریان
 – از معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات دوران محسنی اژه ای که از سوی احمدی نژاد برکنار گردید.
امامی – سعید – اسلامی یا دانیال قوامی
– معاون امنیت وزارت اطلاعات عامل ترورهای خارجی و داخلی (وی را با داروی نظافت کشتند).-
امامی – سعید
 – مسئول اداره 13 – جاسوسی – در کشورهای خارج و سوئد.
امیدی – علیرضا
 – اطلاعات خارجی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
امینی – مجید
 – اطلاعات خارجی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
باقریان
 – از معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات دوران محسنی اژه ای که از سوی احمدی نژاد برکنار گردید.
برزگر – محمد
 – معاونت امنیت – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
پرورده – مهدی
 – معروف به مجیدی مدیر کل است در امنیت، دایی مصطفی کاظمی از یاران نزدیک سعید امامی
پور فلاح
– از معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات دوران محسنی اژه ای که از سوی احمدی نژاد برکنار گردید.
پور قناد
– معاون پور محمدی در بخش خارجی و شریک در ترورهای خارجی از مدیران ستادی وزارت اطلاعات
پور محمدی – مصطفی
– معاون وزیر اطلاعات و وزیر کشور و مسئول ترورهای داخل و خارج .- حجت الاسلام.
پور نجاتی – احمد
– از صاحب منصبان وزارت اطلاعات – نماینده مجلس – دندانپزشک – معاون ستاد تبلیغات جنگ – اصلاح طلب شده است!
تاجیک – محمد رضا
– معاون وزارت اطلاعات دوران یونسی که بعد از انتخابات دستگیر گردید.
تقوی
 – از معاونان وزارت اطلاعات و مسئول پرونده شرکت های هرمی.
تقوی – محمد
 مسئول اداره 14 – ضد جاسوسی در سوئد و خارج از کشور.
توانا مسعود
، مدیر کل عملیاتی حوزه اروپای غربی، عضو محفل قتلهای زنجیره ای.
جلالی – حمید
 -پرسنل معاونت امنيت. اداره کل طرح و بررسی (مسئول سابق کارگزينی امنيت).
جلالی جعفری
 – رشید – از معاونین وزارت اطلاعات . عضو کمیسیون امنیت مجلس که سالها در وزارت اطلاعات بود.
حبیبی -حاج حبيب‌الله
»معاون فرهنگی وزیر اطلاعات دوران محسنی اژه ای که توسط احمدی نژاد برکنار گردید عامل مصاحبه های تلویزیونی.
حجت
 – معاونت امنیت – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
حقانی
پرسنل معاونت اطلاعات مردمی و مدیرکل پشتیبانی عملیاتی آن معاونت. عضو باند ترور و اطلاعات.
خراسانی
(شورای هماهنگی اطلاعات- از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
خزاعی معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات که با حبیب الله نامه نوشتند و برکنار شد.
خوشکوش – اکبر
 – نام مستعار اکبر اکبری – مشاور عملیاتی وزیر اطلاعات فلاحیان – از عوامل ترورهای داخل و خارج.
دانش
معاونت (دانشکده-وزارت از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
دیانت
– رضا مسئول اداره 15- اداره جمع اوری اطلاعات در کشورهای اروپایی.
راستگو
 – از معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات.
راشد – محسن
از مدیران رده بالای وزارت اطلاعات.
ربیعی،علی، نام مستعار عباد – رییس اطلاعات آذربایجان – معاون وزیر اطلاعات دوران خاتمی که عده ای را در تابوت به قتل رساند – اصلاح طلب شده است.
رسولی – حمید
 پرسنل امنیت و مدیر کل پشتیبانی عملیاتی آن معاونت-عضو باند ترور و اطلاعات .- از دوستان حسین شریعتمداری در قتل های زنجیره ای.
روشن – مهدی – مسعود
 ٬ مدیر کل عملیات استان تهران عامل قتل پروانه اسکندری.
رهبر –هاشم
– معاون وزارت اطلاعات – رییس دانشگاه تهران.
سرمدی – حمید
– از معاونان وزارت اطلاعات – سفیر اسبق در پاکستان و گروه سه نفره بررسی قتلهای زنجیره ای
سعیدی
- ضد جاسوسی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
سلیمی – محمد رضا
 – با نام مستعار صمیمی مدیر کل سابق طرح و برنامه معاونت امنیت و مدیر کل جدید در معاونت حفاظت.
سليمي نمين
 – عباس – از مدیران وزارت اطلاعات و مدیر مسئول نشریه تهران تایمز و…
سنایی
– معاونت حفاظت – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
شریف زاده، محمد، معروف به محمدی
،از دادستانی اوین در دهه شصت – مسئول بند 209 – مدیر کل امنیت داخلی وزارت دوران یونسی.
شریعتمداری – حسین
– نام مستعار حسین معصومی عضو معاونت بررسی و رسانه ای وزارت اطلاعات – عضو دفتر سیاسی سپاه پاسداران.
شریعتمداری – محمد
 – وزیر اسبق بازرگانی – معاون وزیر اطلاعات و عضو گروه راهبردی رهبری.
شفیعی – محمد
– معاونت مردمی وزارت اطلاعات در دوره دری نجف آبادی و یونسی عضو باند ترورهای داخلی و خارجی و معاونت دانشجویی وزارتخانه.
شهشهانی
مدیر کل ضد جاسوسی عراق.
شیدایی
– از معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات دوران محسنی اژه ای که از سوی احمدی نژاد برکنار گردید.
صابری – رضا
– معاونت عملیات ویژه- از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
صادقی
 – بخش گذرنامه و مرزی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
صالح
مدیر کل اطلاع رسانی وزارت اطلاعات.
صالحی منش – شیخ محمد
– اطلاعات خارجی.
صداقت – محمد
(مدير کل چپ وزارت اطلاعات – از نیروهای اطلاعات و امنیت و حامی قتل نویسندگان.
طاهریان،بهمن، حاج حبیب
، از مسئولین اطلاعات آذربایجان غربی و تهران و بعدها سفیر ایران در کشورهای افریقایی.
طائب – حسین – آخوند
(مسئول اسبق سپاه قم و خراسان، معاون ضد جاسوسی اسبق وزارت اطلاعات فلاحیان – معاون اطلاعات سپاه.
ظهوری – کمال
 – معاونت عملیات ویژه- از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
عارفیان – معاونت فنی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
عالیخانی
 – مهرداد
 – با نام مستعار صادق مهدوی معاون عملیات و از عوامل قتل های سیاسی – برادر همسر خسرو براتی.
عبودی
 – بخش گذرنامه و مرزی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
علوی – مجید
– اطلاعات خارجی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
علوی – هاشم -قائم مقام وزارت اطلاعات وی بعد از سعید امامی جانشین او شد و در دوران حذف محسنی اژه ای قائم مقام احمدی نژاد گردید.
فلاح
– از معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات دوران محسنی اژه ای که برکنار گردید.
فلاحیان – ابراهیم
(معاونت اقتصادی- از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
فلاحیان – حسین
 -برادر علی فلاحیان از معاونین سابق وزارت.
فلاحیان – قاسم
 (دفتر دار وزارتی)- از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
فیروزآبادی
– از معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات دوران محسنی اژه ای که برکنار گردید.
قنبری تهرانی – خسرو
– از مدیران اطلاعات در دهه شصت که اصلاح طلب شده است!.
کاظمی – سید کاظم
– از مدیران اطلاعات در گروههای چپ و اطلاعات سپاه که در جنگ کشته شد.
کاظمی – مصطفی – معروف به موسوی
 معاون امنیت دوران دری نجف آبادی و از عوامل قتل های سیاسی خواهر زاده مهدی پرورده.
کامیار
 – مدیر پدیده های التقاط. عضو باند ترورهای داخلی و خارجی.
کریمی
 (اطلاعات مردمی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
کریمی
– مدیر کل دفتر وزارت اطلاعات دوره محسنی اژه ای.
کلانتری از معاونان اطلاعات مستقر در نیروی انتظامی، سردار سپاه.
لاهوتی – کاظم
– با نام مستعار احمد کارگر مدیر کل عملیاتی حوزه اروپای مرکزی عضو باند ترورهای داخلی و خارجی.
محسنی – احمد
– ضد جاسوسی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
محسنی – محمد
 – از مدیران کل وزارت اطلاعات.
محمدی – حسن
– مدير کل وزارت اطلاعات در زمان فلاحيان.
محمدی گلپایگانی،غلامحسین
، با نام علوی -رییس حفاظت بیت رهبری ، از حکام شرع، معاون وزارت اطلاعات.
معصومی – علی
 – شوهر خواهر علی فلاحیان از بخش اقتصادی وزارت.
معین
– رییس حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات دوران محسنی اژه ای که برکنار گردید.
منصوری زاده نام مستعار کریمی
 – معاون پارلمانی وزارت اطلاعات –
موسی خانی
– از مدیران وزارت اطلاعات.
مهدوی – جواد
– اطلاعات خارجی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
میرابوطالبی – مهدی
 – سفیر ایران در فرانسه وابسته اطلاعات.
میردامادی – محسن
– عضو واحد امنیت معاونت اطلاعات و تحقیقات سپاه پاسداران در دهه شصت اصلاح طلب شده است!.
میرزایی
– معاونت پشتیبانی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
ناصح ، اطلاعات خارجی – از مدیران ستادی وزارت اطلاعات –
ناصریان – هاشم
– از نیروهای رده بالای وزارت اطلاعات.
محسن نریمان : از نیروهای وزارت اطلاعات- مدیر کل.
نیاز:مدیر کل اطلاعات استان مازندران.
احمد وحیدی : وزیر دفاع فعلی از عوامل دخیل در ترورهای خارج از کشور.
هدایت : اطلاعات خارجی ، از مدیران ستادی وزارت اطلاعات
ایرج اموزگار
اصغر سیاح
امیر اکبری
رحیم محمدی
محمد عزیزپور
محمد اثنی عشر
حاج حمید هدایت
كانون حمايت از خانواده هاي جانباختگان و بازداشتي ها.۱۶ ديماه 91


وزارت بدنام اطلاعات چرا غزاله علیزاده را دار زد وکشت او،کی بود؟ وچه افکاری داشت ؟


وزارت بدنام اطلاعات چرا غزاله علیزاده را دار زد وکشت او،کی بود؟ وچه افکاری داشت ؟


منبع : افشای یاران شیطان ، 6 ژ.ئن 2016 

لینک 

در قتل های زنجیره ای سپاه پاسداران وزارت اطلاعات که یک پروژه حذف فیزیکی با فتوای خمینی بود غزاله علیزاده هم در لیست جنایت قرار گرفت
خامنه ای ، رفسنجانی ،حسن روحانی که معاون وسایه عالیجناب سرخپوش بود،محسن رضائی سرکرده سپاه پاسداران، ولایتی وزیر خارجه و فلاحیان وزیر وزارت بدنام اطلاعات و بشارتی که ابتدا هزاران قتل در جهرم انجام داده بود وبعد شد شورفرماندهی سپاه که هم معاون وهم مشاور رفسنجانی در مجلس وهم تشخیص مصلحت بود وهم قائم مقام وزارت خارجه یعنی ولایتی که قتل های خارج کشوری را انجام دادند.این مجموعه هسته های اولیه این دستگاه جهنمی وجنایتکارانه ترور وقتل های زنجیره ای را پایه گذاری کردند
بیشتر بخوانید 

قتل نفرت انگیز غزاله علی زاده نویسنده ویک زن مبارز وعضو جنبش برابری وضد نظام ولایت فقیه زن ستیز


حالا ببینیم غزاله علیزاده کی بود؟
«غزاله علی‌زاده» در سال 1325 در تهران به دنیا آمد. و در کنکور رشته‌ی ادبیات فارسی در مشهد و کنکور حقوق و فلسفه در تهران قبول شد و به خواست مادرش به رشته حقوق وارد شد. او با مدرک لیسانس علوم سیاسی از دانش‌گاه تهران، برای تحصیل در رشته‌ی فلسفه و سینما در دانش‌گاه سوربن به فرانسه رفت. در واقع او ابتدا برای دکترای حقوق به پاریس رفت ولی با زحمت زیاد رشته‌اش را به فلسفه‌ی اشراق تغییر داد و قصد داشت پایان‌نامه‌اش را درباره‌ی مولوی بنویسید، که با مرگ ناگهانی پدرش آن را نیمه‌کاره رها کرد. غزاله علی‌زاده که دوبار ازدواج کرده بود و هردوبار منجر به جدایی شده بود. یک دختر از بیژن الهی دارد و از دو دختر بی‌سرپرست مادرانه نگاه‌داری می‌کرد.
نخستین اثر غزاله علی‌زاده، «سفر ناگذشتنی» نام دارد که در سال 1356 منتشر شد. کتاب «خانه‌ی ادریسی‌ها» مهم‌ترین رمان دو جلدی اوست که  سه سال پس از مرگش، جایزه‌ی «بیست سال داستان‌نویسی» را به خود اختصاص داد. یک سال پیش از مرگش به دعوت انجمن ایرانیان «وال‌دو مارن» در جنوب پاریس، به آن‌جا رفت و به خواندن قسمتی از قصه‌ها و داستان‌هایش پرداخت. «غزاله علی‌زاده» از کسانی بود که متن بیانیه 134 نفره از نویسندگان به نام «ما نویسنده‌ایم» را امضا کرد.
او در مصاحبه‌ای که پس از دریافت جایزه‌ی به‌ترین کتاب داستان سال 1373، با رادیو فرانسه داشت، درباره‌ی نقش ویژه‌ی زنان چنین گفت.

«زنان ایرانی تجربه‌های خارق‌العاده‌ای مثل انقلاب و بعد از آن، جنگ را پشت سر گذاشتند. انقلاب، تنها انگیزه‌ی من و هم‌کاران زن دیگرم برای نوشتن نبود، اما این واقعه‌ی تاریخی باعث شد که هرکدام وضعیت جدیدی در خودمان کشف کنیم. زن، جنس اعجاب‌آوری برای تحول ژرف و پای‌داری در برابر آن بود. نویسندگان زن ما هم شاید به این دلیل که جامعه‌ی مردسالار، آن‌ها را تک‌تک زنان ایرانی در گرداب این شرایط، هم جرات خودشان را نشان دادند و هم صبوری عجین شده با ذات زنان را، اما زیر بار زورگویی و ظلم نمی‌روند.
وادار به تحقیر می‌کند، سعی کردند با نیرویی مضاعف، پرواز کنند. میله‌های قفس و زنجیرهای پیرامون‌شان را بشکنند و خودشان را به‌عنوان انسان و نه سوژه‌ی صنفی، در جامعه تثبیت کنند.»
در مقایسه‌ی ادبیات داستانی و سینمای معاصر و این‌که کدام از این دو پرقوام‌تر است، «غزاله علی‌زاده» پاسخ می‌دهد .
«ادبیات داستانی این دوران، مثل معدنی است با رگه‌هایی از الماس که در تاریکی مانده‌ است.
ما زندانی زبانیم اما تصویر از هر دیواری می‌تواند بیرون بپرد. صف‌های طولانی سینماهای «شانزه‌لیزه» برای دیدن فیلم «زیر درختان زیتون» را از یاد نبریم. فرهنگ معاصر ایران به یاری سینما، دور کره‌ی کوچک زمین می‌گردد. ما سازندگان فرهنگ نوشتاری در سایه مانده‌ایم.
یکی از ویژگی‌های گونه‌ی ادبی زنان هم‌ذات پنداری غریزی نویسنده با شخصیت یا قهرمانی است که خلق می‌کند. نویسنده ادبیات را آینه‌ای می‌داند که می‌تواند خود وهمه زوایای تاریک روشن زندگی عاطفی و اجتماعی خود را باز ببیند. با توجه به تکرار مضمون و موضوع جست‌وجوی عشق در داستان‌های علی‌زاده به نظر می‌رسد که نویسنده خود در دنیایی بی‌عشق به دنبال عشق می‌گردد. زوج‌های داستان‌های غزاله همیشه دردی جان‌کاه را تحمل می‌کنند. دردی که آن‌ها را به تنهایی و انزوا می‌کشاند.
او در وصف خودش می‌گوید «دوازده، سیزده ساله بودم، دنیا را نمی‌شناختم. کی دنیا را می‌شناسد؟ این توده‌ی بی‌شکل مدام در حال تغییر را که دور خودش می‌پیچد و از یک تاریکی می‌رود به طرف تاریکی دیگر. در این فاصله، ما بیش و کم رویا می‌بافیم، فکر می‌کنیم می‌شود سرشت انسان را عوض کرد، آن مایه‌ی حیرت‌انگیز از حیوانیت در خود و دیگران.
و ما نسلی بودیم آرمان‌خواه. به رستگاری اعتقاد داشتیم. هیچ تاسفی ندارم. از نگاه خالی نوجوانان فارغ از کابوس و رویا، حیرت می‌کنم. تا این درجه وابستگی به مادیت، اگر هم نشانه‌ی عقل و معیشت باشد، باز حاکی از زوال است. ما واژه‌های مقدس داشتیم، آزادی، وطن، عدالت، فرهنگ، زیبایی و تجلی. تکان هر برگ بر شاخه، معنای نهفته‌ای داشت.
از خودم چه بگویم؟ بگذارید زمان قضاوت کند. در گردونه‌ی سوگ‌های طنز‌آمیز زندگی، رسیده‌ام تا این‌جا، به انتظار شوخی‌هایی که در راه هستند، با بود و نبود انسان.  متحد نیستیم. اگر حرمت‌گذار یک‌دیگر باشیم، می‌توانیم جهانی شویم.»
...غزاله ...در  بیست و سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۵تاکنون در «امام‌زاده طاهر» کرج به خواب ابدی فرو رفته است.
علت مرگش را هم عده‌ای مشکلات زندگی خانوادگی، بیماری جسمی، دشواری‌های فعالیت‌های ادبی و بی‌اعتنایی مخاطبان قدرناشناس دانستند.
اما وزارت اطلاعات وهمان هسته جنایتکارانه قتل های زنجیره ای ودستگاه های رسانه ای وتبلیغاتی سعی کردند که وانمود کنند او بیمار بود وخودکشی مدر که البته بجز یک مشت بریده وواداده ووامانده را که تن به ذلت داده بودند را نفریفت .
وزارت اطلاعات وتیم ویژه سپاه کنترل جواهرده را بدست گرفتند تا با خیال راحت وبدون هیچ ردی سناریوی خودکشی را اجرا کنند .
ابتدا وارد ویلای او شدند وهمه مدارک او را مصادره کردند بعد بزور او را وادار به خوردن قرصها ونوشتن یادداشتی کردند که وانمود شود که خود کشی کرده است متن او را عوض کردند دوباره او را وادار کردند که بنویسند کسی در مرگ من دخالت نداشت  بعد او را خفه کرده وکشتند بعد هم پیکر بیجان او را بین دو صخره دار زدند اما خبرهای درزکرده از روستا وگزارش تحرکات سپاه ولباس شخصی ها در جواهرده همه چیز را برملا نمود.
در رابطه ترور وقتل های در زیر بیشتر بخوانید

آمران وعاملان قتلهای زنجیره ای آزاد ومجازات نشده اما افشا کنندگان ...

زال زاده بدست وزارت اطلاعات کار آجین شد خاطرات زنده یاد ستار لقائی از هنرمندان ایرانی

جزئیات قتل ابراهیم زال زاده ناشر آثار شاملو وانتشارت بامداد بدست سعید امامی

سعید شاهسوندی خائن وشاگرد جلاد اوین وشركت در طرح ترور دكتر كاظم رجوي شهيد بزرگ حقوق بشر

خامنه اي وسلسله اطلاعات مختلف درباره مافياي ولايت فقيه شماره1

مجتبي خامنه اي ودوستي با سعيد امامي و پايه ريزي قتل هاي زنجيره اي بعد از سفري به لندن

چاغرچی قاتل علی اکبر قربانی که مزدور ترک بود به ربودن اعتراف کرد واین مجاهد را در زیر شکنجه بشهادت رساند

علی اکبر قربانی قهرمانی که به فرماندهی پاسدار حقیقت پور ربوده شد وبعد از مثله شدن بقتل رسید

قاتلان علی اکبر قربانی - وربودن او در استانبول، طرح مشترک وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس

منصور حقيقت پور فرمانده جنایتکارترور مجاهد خلق علی اکبر قربانی عضو جنايتكار سپاه پاسداران را بشناسيد

جزئیات شکنجه وقتل علی اکبر قربانی یک مجاهد خلق و از فعالان ایرانی در ترکیه توسط وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس

سرهنگ دلشاد تهرانی افسر تحقیق پرونده قتل دکترکاظم سامی چرا وچگونه کشته شد

جزئیات قتل مشکوک محمد جلیلیان قاتل دکتر کاظم سامی توسط وزارت اطلاعات از زبان یک پاسدار که آن زمان معاون اداره کل امور انتظامی وزارت کشوربود

همسر دکتر کاظم سامی (2) از قتل همسرش میگوید ،قتلی که طرح مشترک سپاه ووزارت اطلاعات وبفرماندهی احمدی نژاد وبتصویب شورای عالی امنیت رژیم صورت گرفت

جزئیات قتل دکتر کاظم سامی بفرماندهی پاسدار احمدی نژاد وپاسدار حسین شریعتمداری که با قمه ودشنه در مطبش بقتل رسید

علی فلاحیان وزیر اطلاعات چگونه فاطمه قائم مقامی را بدام انداخت وبقتل رساند

لیست اسامی قربانيان قتل‌های زنجیره‌ای در نظام ولایت فقیه که توسط وزارت اطلاعات وسپاه صورت گرفت

تجاوز وقتل زهرا بنی یعقوب یکی از هزاران جنایات نظام ولایت فقیه وپاسداران ،پدر زهرا : با رشوه و تهدید ساکت نمی شویم

شعری تقدیم به همه قربانیان وبویژه دکتر زهرا بنی یعقوب که قربانی تجاوز پاسداران شد