۱۳۹۵ مهر ۸, پنجشنبه

تهدید آتنا فرقدانی به رسانه ای کردن شکنجه های سپاه پاسداران و زندان مخوف قرچک





منبع :خبرگزاری قاصدان آزادی،29سپتامبر 2016

لینک 


تهدید آتنا فرقدانی به رسانه ای کردن شکنجه های سپاه پاسداران و زندان مخوف قرچک
 زندانی سیاسی از بند رسته و هنرمند مردمی آتنا فرقدانی در صفحه فیس بوک خود خبرگزاری حکومتی فارس، متعلق به سپاه پاسداران را تهدید به افشاگری در مورد شکنجه های اعمال شده بر وی در سلول های انفرادی سپاه و زندان مخوف قرچک کرد.
آتنا فرقدانی:
از آن جا که” خبرگزاری فارس”(خبرگزاری منسوب به سپاه پاسداران) مطالب کذب و توهین آمیز بسیاری را علیه اینجانب در سایت خود منتشر کرد و حال نیز با” ورود به حریم شخصی و شنود غیر قانونی تلفن”،با انتشار تصاویر اینجانب،اقدام به انتشار مطالب کذب در صفحات جعلی اینستا گرام نموده اند.در صورت عدم توقف اینگونه اعمال وقیحانه،هر آنچه را که از تاریخ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ در سلول های انفرادی بند ۲ الف سپاه پاسدارن و زندان مخوف قرچک بر من گذشت را در مجامع بین المللی رسانه ای خواهم کرد…!
اتنا فرقدانی
بادبادکها هنگامی که با باد مخالف مواجه می‌شوند، اوج می‌گیرند..
متاسفانه در روزهای اخیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، صفحه هایی جعلی منتسب به موکلم بانو آتنا فرقدانی، به انتشار مطالب کذب و الفاظ بسیار رکیک اقدام کرده و عکسایی از ایشان منتشر نموده و به حریم خصوصی موکلم تعدی شده است.
بدیهی است، این کار وقیحانه، غیرشرعی، غیراخلاقی و غیرقانونی این بدسگالانِ فرومایه، بی پاسخ نخواهد ماند و حق ایشان در این خصوص محفوظ می‌باشد. البته تجربه نشان داده است که افکار عمومی مردم آگاه ایران، خود هماره بهترین قاضی بوده است و اینگونه اقداماتی که از سر ضعف صورت می‌گیرد، نتیجه عکس دارد.
بنابراین، بدین وسیله اعلام می‌گردد که تنها صفحه رسمی موکلم بانو آتنا فرقدانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی:
https://www.instagram.com/atenafarghadani/
می‌باشد و هرگونه صفحه دیگری به غیر از آن، متعلق به ایشان نمی‌باشد و جعلی است و از کابران بزرگوار این شبکه اجتماعی تقاضا می‌گردد، نسبت به ریپورت این صفحات جعلی اقدام فرمایند.
با تقدیم احترام محمد مقیمی.