۱۳۹۵ مهر ۵, دوشنبه

اعتراف به شکست ۴ دهه دروغ‌پراکنی و شیطان‌سازی علیه مجاهدین


 منبع : پاسارگاد سیتی ،26سپتامبر 2016

لینک 

اعتراف به شکست ۴ دهه دروغ‌پراکنی و شیطان‌سازی علیه مجاهدین

یکی از شعبات وزارت اطلاعات موسوم به هابیلیان به تاریخ 29شهریور، طی گفتگویی که یکی از آخوندهای مزدور رژیم با دژخیم هاشمی‌نژاد داشته، به‌نقل از او نوشته که مجاهدین برای آخوندها «خطرناک» هستند و «رسانه‌های گروهی ما [در مورد مجاهدین] ضعف دارند؟

کوتاهی می‌کنند؟ چند وقت پیش هم به‌دنبال اوجگیری کارزار دادخواهی خون شهیدان قتل‌عام ۶۷ در داخل و خارج کشور، خود دژخیم هاشمی‌نژاد طی مصاحبه‌یی با رسانه‌های رژیم به تاریخ 14شهریور گفت: (مجاهدین)... یک قوه خطرناک هستند. باید توجه داشت در طول دوران حیات (مجاهدین) آنها هیچ‌وقت توان نفوذشان را در مراکز مختلف از دست ندادند. باز اخیراً هم دیدیم که در بیت منتظری همان حرکت خطرناکی که در دهه 60 شروع کرده بودند، دوباره دیده شد. ما نباید تصور کنیم در داخل هیچ خبری در این نوع حرکتها وجود ندارد... این نگاه ممکن است یک نوع غفلت در سیاست‌گذاریها به وجود بیاورد. باید به (مجاهدین) در سیاست‌گذاریها توجه داشت... نسبت به فیصله دادن و مختومه کردن پرونده (مجاهدین)، مقداری کوتاهی شده است.
بی‌تردید این یک اعتراف آشکار به شکست رژیم در همه پهنه هاست. رژیمی که نتوانسته مجاهدین را با قتل‌عام و کشتار و بمباران و موشک باران نابود کند، فکر می‌کرد می‌تواند با یک جنگ روانی کثیف و پر هزینه و با انتشار هزاران کتاب و فیلم و مستند و نمایشگاه و بمباران تبلیغاتی علیه مجاهدین، تاریخ را تحریف و جای جلاد و قربانی را عوض کند تا هم سرنگونی خودش را چند صباحی به عقب بیندازد و هم از عقوبت و کیفر جنایاتش فرار کند.
پایه گذار این جنگ روانی خمینی ضدبشر بود که حکم قتل‌عام بیش از 30هزار تن از فرزندان مجاهد و مبارز این خلق را داد. اولین بار همین خمینی دجال بود که گفت مجاهدین خودشان خودشان را شکنجه می‌کنند و خودشان خودشان را می‌کشند بعد تقصیر را به گردن رژیم می‌اندازند. رژیم طی 4دهه حول همین محور به جنگ روانی و دروغپردازی علیه مجاهدین و تهیه جعلیات تحت عنوان مستند و یا کتاب و نمایشگاه و مصاحبه‌های ساختگی پرداخت تا حقیقت جامعه ایران را برای نسل جوان بپوشاند و مانع استقبال مردم به‌خصوص نسل جوان به مجاهدین بشود. اما انتشار فایل صوتی آقای منتظری پرده‌یی را که رژیم با جنگ روانی و با شیطان‌سازی می‌خواست روی واقعیت جامعه بیندازد کنار زد و بازتابهایش رژیم را سراپا دچار تکان و تلاطم بی‌سابقه‌یی کرد.
حالا ولی‌فقیه ارتجاع به عیان می‌بیند که بذرهای مقاومت که با خون مجاهدین در جای جای میهن به بار نشسته، به آتشفشانی تبدیل شده که تمامیت نظام آخوندی را به لرزه درآورده و امروز دژخیم هاشمی‌نژاد می‌گوید «نباید تصور کنیم در داخل هیچ خبری در این نوع حرکت ها وجود ندارد».
حرف بقیه سردمداران رژیم نیز همین وحشت و ترس را نشان می‌دهد و مستمر به صحنه می‌آیند و می‌گویند هدف تطهیر مجاهدین یا احیای مجاهدین است.
این را هم اضافه کنم که همین هاشمی‌نژاد دژخیم در یک مصاحبه دیگر که در تاریخ 22مرداد95 با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس انجام داده بود گفته: «... سازمان مجاهدین خلق بازخوانی نشد و جوانان آگاهی پیدا نکردند و به این ترتیب فرصت به [مجاهدین] داده شد تا آنها از این فرصتها بهره بگیرند و... به عرصه عمومی باز گردند... برای خود هوادار جمع کنند». که این حرف، اعتراف صریحی به موج اقبال اجتماعی به‌خصوص از طرف جوانان به مجاهدین است.
این دژخیم در ادامه همین مصاحبه می‌گوید «در سال 88 شاهد بودیم... سرنخ بسیاری از حوادث... در دست مجاهدین بود». ملاحظه می‌کنید که معنی و منشأ وحشت ولی‌فقیه که از زبان دژخیم هاشمی‌نژاد بیان شده، مبنی بر این‌که «مجاهدین یک قوه خطرناک هستند» از چی و از کجاست؟ در واقع این وحشت، از نقش انگیزاننده و الهام‌بخش مجاهدین در رابطه با جامعه‌یی که دیگر حاضر نیست به حاکمیت سراسر فساد و جنایت ولایت‌فقیه تن بدهد، خبر می‌دهد.