۱۳۹۵ مهر ۹, جمعه

احمدی‌نژاد و هزینه کردن از خامنه‌ای!






منبع : ایران اسرار ، 30 سپتابمر 2016



احمدی‌نژاد و هزینه کردن از خامنه‌ای!

رسانه‌ها و مهره‌هایی از رژیم ملاقات احمدی‌نژاد با خامنه‌ای، توصیه  ولی‌فقیه ارتجاع  به احمدی‌نژاد در زمینه شرکت نکردن در نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم و درز دادن خبر این ملاقات را به چالش کشیده و آن را هزینه کردن آگاهانه از خامنه‌ای بیان کرده‌اند.

خبرگزاری فارس در مطلبی به قلم پاسدار مهدی فضائلی می‌نویسد: ”نمی‌توان نادیده گرفت که نشانه‌ای از ذره‌یی تغییر در منش و رفتار احمدی‌نژاد مشاهده نمی‌شود. لذا کاملا' قابل پیش‌بینی است که حتی صرف ورود مجدد وی به صحنه رقابتهای سیاسی در این سطح، کشور را دوباره با منازعات و تنشهای مضر و گرانبار و دوقطبی تنافر برانگیز روبه‌رو می‌کند چه برسد به بازگشت احتمالی وی به قدرت! “ (خبرگزاری فارس 5مهر95)

سایت حکومتی عصر ایران نیز در مطلبی با عنوان ”احمدی‌نژاد و هزینه‌کرد از رهبری! “، احمدی‌نژاد را مسئول درزدادن جزئیات دیدار او با خامنه‌ای و رسانه‌ای شدن آن می‌داند و وی را متهم به ادامه تلاش برای هزینه کرد از ولی‌فقیه نظام می‌کند.

این رسانه حکومتی می‌نویسد: ”این که رهبری و رئیس‌جمهور سابق یک کشور، جلسه محرمانه‌ای داشته باشند و فرد دوم، بعد از بیرون آمدن از جلسه، محتوای جلسه محرمانه را در بوق و کرنا کند، آیا معنایی جز این دارد که او می‌خواهد هم‌چنان از رهبری هزینه کند؟» (سایت عصر ایران 5مهر95)

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) درمطلبی تحت عنوان ”4 نکته درباره ماجراهای اخیر احمدی‌نژاد/ چرا کار به اینجا کشید؟“، ضمن شرح کشافی از مشکلاتی که احمدی‌نژاد در دوران حکومتش برای نظام و خامنه‌ای به‌وجود آورده است، در مورد دیدار او با خامنه‌ای و درزدادن موضوع رد و بدل شده بین آنان توسط دار و دسته احمدی‌نژاد می‌نویسد: ”رئیس‌جمهور سابق کشورمان در این ماجرا نیز با عملکردی مشابه آنچه در قضیه مشایی، مصلحی و قهر 11روزه از خود به نمایش گذاشت، موجب تحمیل هزینه‌ به نظام و رهبری شده است“ (خبرگزاری تسنیم5مهر95)

سایت حکومتی انتخاب با عنوان ”باز هم هزینه تراشی احمدی‌نژاد برای نظام“ می‌نویسد: ”رفتاری که احمدی نژادیها در جریان این سه هفته صورت دادند، یکبار دیگر موجب شد تا رهبری ناگزیر شخصاً وارد این ماجرا شود. “

از ماهها پیش که بحث خیمه‌شب بازی انتخابات ریاست‌جمهوری بین باندها و رسانه‌های رژیم مطرح شد، رسانه‌ها و مهره‌های باند خامنه‌ای در مورد کاندیداتوری احمدی‌نژاد، مواضع منفی اتخاذ کردند و حتی بعضاً مطرح کردند چنان‌چه او خود را کاندید کند، شورای نگهبان صلاحیت او را رد خواهد کرد.

بنابراین با توجه به مواضع منفی رسانه‌ها و چهره‌های شاخصی نظیر باهنر، محمد نبی حبیبی، آخوند مصباحی مقدم و... نسبت به کاندیداتوری او، احمدی‌نژاد به‌خوبی سمت و سوی چنین مخالفتهایی را تشخیص داده بود. اما خالی کردن صحنه توسط او بدون قیمت گرفتن از نظام، یک توسری خوری قابل‌توجه بود لذا در چنین فضایی بود که بنا بر نوشته رسانه‌های وابسته به باند خامنه‌ای، احمدی‌نژاد خواست هزینه را از شخص ولی‌فقیه ارتجاع بگیرد.

ابتدا همان‌طورکه رسانه‌های رژیم نوشتند، احمدی‌نژاد و اطرافیان خبر این دیدار را درز دادند و بعد در این بازی وقتی خبر بیرونی شد و پاسدار مهدی فضائلی و با هنر نایب‌رئیس سابق مجلس و از چهره‌های شاخص باند ولایت، خبر نهی شدن احمدی‌نژاد را رسانه‌ای کردند، دو تن از نفرات وابسته به او به صحنه آمدند، و ضمن حمله به باهنر مطرح کردند که این خبر درست نیست و اگر خبر درست باشد می‌بایست توسط ”دفتر رهبری“ اطلاع‌رسانی شود.

سپس وقتی ولی‌فقیه طلسم‌شکسته مجبور شد به صحنه بیاید و نهی احمدی‌نژاد را رسماً به عهده بگیرد، تازه احمدی‌نژاد وارد شد و با تأیید این جلسه و آن توصیه، منتی بر سر نظام و ولی‌فقیه آن گذاشت و گفت از رهبری تبعیت می‌کند و برنامه‌یی برای شرکت ندارد.

بعد هم که جنتی وارد صحنه شد و ضمن اشاره به دیدار اخیر خود با خامنه‌ای سعی کرد از هزینه داده شد استقبال کند. وی گفت: «در این دیدار از اقدام اخیر ایشان که برای جلوگیری از برپا شدن آتش فتنه بوده است، تشکر کردم چرا که ایشان با بینش مطلوب سیاسی خود فتنه را در نطفه خفه کردند

آری، واقعیت نهفته در این بازی چیزی نیست جز ضعف و طلسم‌شکستگی هرچه بیشتر ولی‌فقیه ارتجاع که مجبور می‌شود پای پرداخت این هزینه بیاید.