۱۳۹۵ مهر ۹, جمعه

تلویزیون اسکای نیوز روز چهارشنبه ۳۱شهریور مصاحبه‌ویژه خود با مریم رجوی را پخش کرد.









این رژیم به‌غایت شکننده و لرزان است. هرجا که جلوی این رژیم قاطعیت به‌خرج داده شده، وادار به عقب‌نشینی شده است. وقتی مقاومت ایران با بیش از صد رشته افشاگری از پروژه‌های اتمیش پرده برداشت و جامعه جهانی البته با تأخیر در مقابل آن ایستاد، مجبور شد یک گام عقب بنشیند. اما آنچه هم که به‌خاطر لغو تحریم‌ها به‌دست آورده، اساساً خرج جنگ سوریه و حفظ بشار اسد کرده و هیچ چیز به مردم نرسیده است.


ما ایرانی می‌خواهیم که تمامی آحاد مردم از حقوق یکسان برخوردار باشند. آزادی احزاب، آزادی‌های فردی برای همه اقشار و طبقات و برابری زن و مرد تضمین شده باشد. برابری زن و مرد و مشارکت فعال و برابر زنان در رهبری سیاسی جامعه، لازمه دموکراسی و پیشرفت است. ما خواهان جدایی دین از دولت هستیم. آنچه در ایران فردا تعیین تکلیف می‌کند رأی مردم و انتخابات آزاد است. حقوق ملیت‌های مختلف باید با خودمختاری داخلی در چارچوب ایران واحد و یکپارچه تأمین شود.
آخوندهای حاکم، بالاترین سوءاستفاده را از نام اسلام و شیعه کردند. آن‌ها بزرگ‌ترین دشمن اسلام، چه شیعه و چه سنی هستند. آن‌ها بیشترین کشتار را هم از شیعیان و هم اهل سنت کرده‌اند. ۱۲۰هزار شهید مردم ایران اغلب‌شان شیعه هستند. آخوندهای حاکم پدرخوانده داعش هستند. داعش جنایت، خونریزی و فساد آن‌هم به نام دین را از آن‌ها آموخته است.
مجاهدین از اسلام واقعی یعنی اسلام صلح، دوستی، برادری و آزادی دفاع می‌کنند. ما در نقطه مقابل آخوندهای حاکم به لااکراه فی الدین معتقدیم...
 

ویدئو مصاحبه:را ابنجا كليك كرده وببينيد