۱۳۹۵ آبان ۱۰, دوشنبه

گرامیداشت شهیدان لیبرتی در حمله موشکی۷آبان ۹۴ در کشورهای فرانسه، سوئد، دانمارک، ایتالیا و کانادا





لینک به منبع :

تاریخ انتشار :31 اکتبر 2016

گرامیداشت شهیدان لیبرتی در حمله موشکی۷آبان ۹۴ در کشورهای فرانسه، سوئد، دانمارک، ایتالیا و کانادا 

در بزرگداشت 24شهید مجاهد خلق در حمله موشکی 7آبان 1394 به لیبرتی ما دراین‌جا جمع شده‌ایم، تا یاد آن مجاهدان را گرامی بداریم و با تک‌تک شهیدان عهد و پیمان می‌بندیم و می‌گوئیم ما نیز تا پای جان بر عهد و پیمان خود برای سرنگون کردن این رژیم ددمنش تابه آخر ایستاده‌ایم.

پاسکال تراس – نماینده مجلس ملی فرانسه:
پاسکال تراس نماینده مجلس ملی فرانسه از حزب سوسیالیست، در سخنرانی خود، گفت: «من از سالیان خیلی دور در کنار ایرانیان هوادار سازمان مجاهدین بوده‌ام و هیچ‌وقت از همان ابتدا صدایم در حمایت از شما قطع نشد و همیشه طرف شما بوده‌ام. ایران یک کشور بسیار بزرگ با فرهنگی بسیار غنی است که در فرهنگ و تاریخ ما ثبت شده است. مردم ایران مردمی با کیفیت بالا هستند. باید که یک تحقیقات بین‌المللی درباره قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۱۹۸۸ گشوده شود.
پاسکال تراس در پایان سخنانش خطاب به حامیان مقاومت ایران، گفت: «بجنگید و مقاومینی برای این آرمان مقدس آزادی برای کشورتان و در سراسر جهان باشید. چرا که ما به افرادی هم‌چون شما نیازمندیم که نه تنها برای هدفتان در کشور خودتان می‌جنگید، بلکه برای عدالت می‌جنگید که به هر شهروند و به هر مرد و زنی شرافت می‌دهد. شما این شرف را در چهره‌های خودتان دارید و من آن‌را می‌بینم. من بسیار افتخار می‌کنم که مرا در بین دوستان خود حساب می‌کنید».
نخست وزیر سید احمد غزالی:
سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر سخنان خود را با درود به مجاهدان اشرفی آغاز کرد، گفت: « آنچه امروز برای بزرگداشت آن گرد آمده‌ایم، در خاطره ایرانیان به‌عنوان یک واقعه دردناک باقی مانده است».
نخست وزیر سید احمد غزالی سپس به قتل‌عام سی هزار زندانی در سال 67 بر اساس فتوای خمینی جلاد پرداخت، و گفت: «حق نداریم اجازه بدهیم، حادثه‌یی که به‌عنوان یک جنایت علیه بشریت توصیف شده، به‌دست فراموشی سپرده شود. (این قتل‌عام) به‌خوبی رژیم آخوندها را توصیف می‌کند:‌ بی‌رحم‌ترین دیکتاتوری مذهبی که تا کنون در دوران معاصر وجود داشته است. رژیمی که به اعدامها ادامه می‌دهد. هر بار دولتهای غربی تصور می‌کنند که یک رئیس‌جمهور مدره روی کار آمده است. گویی که تجاوزات به حقوق‌بشر کاهش داده می‌شود اما در عمل می‌بینیم که از خاتمی تا احمدی‌نژاد و از او تا روحانی تعداد سنگسار هم بیشتر شده تعداد اعدامها هم بیشتر شده است؛ و ایران، کشوری که نام آن یک تمدن چند هزار ساله را تداعی می‌کند، به‌لحاظ تعداد اعدام نسبت به جمعیت خود، در رده اول جهان است.
بحث عدد مطرح نیست:‌ فرقی نمی‌کند که ۳۳۰۰۰ تن را کشته باشند یا ۳۰۰۰ تن را. از نظرگاه خداوند، اگر حتی یک نفر بی‌گناه را هم کشته باشند، همه بشریت را کشته‌اند. این رژیمی است که خودش را جمهوری اسلامی می‌نامد. اما بیشترین تعداد مسلمان را در جهان به‌قتل رسانده است.
 اما این کشور یک شانس هم دارد که کشورهای دیگر ندارند. شانس آن داشتن یک سازمان اپوزیسیون است که مجاهدین خلق ایران هستند و تجربه ۵۰ سال مبارزه را در خود انباشته‌اند. ۵۰ سال فداکاری. کدام‌یک از شما ایرانیان حاضر در این‌جا هستید که یک برادر، یا یک دوست، یا یک پسر یا مادرش شکنجه نشده باشد؟ همه شما کسی را در خانواده مقاومت از دست داده‌اید.
بنابراین ما برای بزرگداشت حادثه‌یی دردناک جمع شده‌ایم، ولی در عین‌حال (گرامیداشت شهیدان قتل‌عام) هم سنگ‌فرشی است در مسیری که باید ما را به محاکمه مسئولان این جنایت منتهی کند. در تاریخ می‌دانیم، ایران کشوری است که بیشترین ره‌آورد را برای تمدن عربی-اسلامی به‌همراه داشته است.
۸۰ درصد اندوخته‌های تمدن عربی-اسلامی از سوی فارس‌ها آمده است، اعم از سیاسی و علمی و دانشمندان.
این مبارزه فقط مبارزه ( مقاومت ایران) نیست، بلکه مبارزه ما نیز هست، مبارزه همه عاشقان دموکراسی، عدالت و صلح در تمامی جهان است.
پیر برسی – رئیس حقوق‌بشر نوین فرانسه:


پیر برسی رئیس حقوق‌بشر نوین فرانسه در سخنانش ضمن گرامیداشت یاد شهیدان حمله موشکی 7آبان 94 به لیبرتی، گفت: «این (حمله موشکی) هم‌چنان در ذهن من زنده است و همچنین نمی‌توانم به قتل‌عام 1988 با سی هزار شهید فکر نکنم. به‌راستی این رژیمی جنایتکار است. اما یک روز اوضاع تغییر خواهد کرد. باید روندی را هر چه سریعتر در سطح بین‌المللی علیه این دیوانگان (حاکم بر) تهران و دمشق در پیش گرفت.
می‌دانم که در صحنه بین‌المللی و در صحنه قضایی این کار ساده‌یی نیست. اما زمانی را به‌یاد بیاورید که شما، مجاهدین در لیست بودید (و از آن خارج شدید). آرزو می‌کنم که این عدالت هر چه سریعتر به‌پیش برود.
آزاده عالمیان
اینک سالی دیگر، یادی دیگر، هیچ به این اندیشیده بودید که گذشت سالها هرچیزی را به فراموشی می‌سپارد الا خونی که در راه عشق و آزادی زمین را گلگون کرده باشد.
پرندگان آواز خوان شاید که با تیرهای سربی صیادان به زمین بیافتند، اما پروازشان و آوازشان همیشه در یاد است.
امروز فریاد دادخواهی مظلومیتشان از حجره تمام دنیا بگوش می‌رسد که خواستار محاکمه و مجازات تمامی آن پلیدان و جنایتکاران می‌باشند.
سوئد، استهکلم
نزهت ادب آواز
در این جا جمع شدیم تا سالگرد شهادت 24تن از اعضا و مسئولان سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران فرماند‌هان ارتش آزادیبخش ملی ایران سردارانمان، شیرزن مجاهد خلق نیره ربیعی و سردار آزادی و فرمانده والامقام کاظم ابریشمچی و 22نفر دیگر را ادای احترام و به سلطنت ولایت فقیه حاکم بر ایران، این جنایتکاران بگوییم که هر قطره از خونهای ریخته شده به‌دست سپاه شب اشعه‌های زرین خورشید آزادی و رهایی مردم ایران و شرق بر شب سپاه سیاه‌تان می‌درخشد.
شیده همایی
و بدینسان بود که آن قهرمانان از پیکر خود پلی ساختند تا کمتر از یک‌سال بعد اشرفیان با تمامیت ساختار تشکیلاتی خود از عراق خارج شده و بزرگترین پیروزی سازمان مجاهدین خلق ایران را رقم زدند. و دشمن ضدبشری را در حضیض رسوایی و بدنامی در آه، حسرت فرو بردند.
لعیا گوهریان
یک‌سال از تهاجم و حمله موشکی رژیم آخوندی به لیبرتی گذشت. رژیم زهر خورده به خیال خود فکر می‌کرد که با کشتار مجاهدین می‌تواند از عواقب زهرخوری برجام فرار کند. و با محاصره و تهاجم و حمله موشکی اراده این شیرزنان و کوه مردان را درهم بشکند و آنان را وادار به تسلیم کند زهی خیال باطل.
محمد دارآفرین
بعد از این جنایت، نه فقط در مجاهدین که در تمامی اشرف‌نشانها در سراسر جهان، شعله‌ور شدن عزم و اراده نوینی برای نبرد برای آزادی و سرنگونی رژیم ضدبشری آخوندی را می‌شود دید و لمس کرد.
دانمارک –ارهوس
پروانه عبدالملکی
با سلام به همه عزیزان امروز ما جمع شده‌ایم تا یاد 24جاودانه فروغ لیبرتی را که در آبان سال گذشته در یک حمله وحشیانه از جانب رژیم ولایت‌فقیه شهید شده‌اند را گرامی بداریم.
گزارشی از کانادا - اتاوا با حضور استیونسون
به‌مناسبت سالگرد حمله موشکی 7آبان 94 به لیبرتی، مراسم گرامیداشت یاد 24 شهید قهرمان این حمله جنایتکارانه در شهر اتاوا کانادا با حضور استیونسون برگزار شد.
استرون استیونسون در سخنان خود ضمن تشریح چند حمله صورت‌گرفته به لیبرتی، گفت: «هدف رژیم ایران نابودی فیزیکی کل اعضای مجاهدین ابتدا در اشرف و بعد در لیبرتی بود و این حملات و توطئه‌ها را تا آخرین لحظه و حتی چند روز مانده به انتقال آخرین اعضای مجاهدین به خارج از عراق ادامه می‌داد».
استرون استیونسون، اضافه کرد: «رژیم ایران تنها هماورد خود را مجاهدین و مقاومت سازمان‌یافته (ایران) می‌داند و به همین دلیل، از انواع حملات مرگبار تا دروغ‌پراکنی و لجن‌پراکنی علیه این مقاومت تا درخواست دستگیری و استرداد اعضای مجاهدین، برای ماندن در قدرت استفاده می‌کند.
... حمله مرگبار موشکی با 80 موشک به لیبرتی در 29 اکتبر 2015 منجر به‌شهادت 24تن از قهرمانان لیبرتی از جمله یک زن شد؛ اما هدف رژیم نابودی و از بین ‌بردن دست‌کم صدها تن از مجاهدین در این حمله جنایتکارانه بود که به‌دلیل هوشیاری مجاهدین، (این حمله) تلفات کمتری بر جای گذاشت...
رژیم ایران مأموران وزارت اطلاعات را تحت پوش خانواده به لیبرتی می‌فرستاد و هر بار که این مزدوران آنجا حضور می‌یافتند مجاهدین انتظار یک حمله جنایتکارانه را داشتند و این دقیقاً چیزی بود که در حمله موشکی 29 اکتبر نیز صورت گرفت.
در پایان مراسم اتاوا، هواداران مقاومت با نثار شاخه‌های گل، یاد و خاطره قهرمانان شهید مجاهد خلق در حمله موشکی 7آبان را گرامی داشتند و با آنها برای سرنگونی رژیم آخوندی تجدیدعهد کردند.