۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

نامه یک زندانی عادی خطاب به خامنه ای!


تاریخ نشر : 30 اکتبر 2016

نامه یک زندانی عادی خطاب به خامنه ای!

خبرگزاری قاصدان آزادی: به گزارش حصار نیوز، یک زندانی بند عادی زندان رجایی شهر در نامه ای خطاب به خامنه ای در ارتباط با فساد و تبعیضات حاکم بر دیکتانوری آخوندی نوشته است که آقای خامنه ای اگر شما تضمین امنیتی و جانی به من بدهی کارهایی که مسئولین زندان انجام داده اند و هم اکنون می دهند را افشا می کنم از کثافت کاری هایی می گویم که هرگز نشنیده اید.
این زندانی عادی خطاب به خامنه ای چنین می نویسد:
آقای خامنه ای می خواهم هرچه با چشمان خود دیده ام و شنیده ام را بنویسم ولی می ترسم .می ترسم مثل عمو صفر و حسین توپل و خیلی از هم بندیان دیگرم اعدام شوم یکی ازدوستانم که هفته ها برای اجرای اعدام رفته بود و خدا را شکر توانست با فروش تمام اموال خانواده اش رضایت بگیرد به من گفت دیگر چه چیزی برای از دست دادن داری مگر وکیل ت چند روزپیش به تو نگفت که پرونده ی تو یک در صد پرونده ی سعید طوسی هم نمی شود ‎به خودم آمدم وهر چه فکر کردم دیدم من برای یک تهمت لواط سالهاست درانتظار اعدام هستم .آقای خامنه ای من هیچ کاری نکرده ام و سالهاست که در زندان رجایی شهر هستم البته من نماز مرتب نمی خوانم قاری قران هم نیستم و مداحی هم نمی کنم .چون به من تهمت لواط زدند باید مثل عمو صفر اعدام شوم ولی امثال سعید طوسی چون قاری قران هستند و شنیده ام که در کلاس قران سعید طوسی بچه های خیلی از نمایندگان مجلس بچه های مسئولین تشخیص مصلحت نظام و فرزندان اطرافیان آقای خامنه ای و حتی از وکیلم شنیده ام که پسر مجتبی خامنه ای هم پیش سعید طوسی تعلیم بلوغ و قران خوانی می بیند ‎پیش خودم گفتم ‎اگر من هم قاری قران بودم مداح بودم به زندان نمی امدم حتی کسی اجازه نداشت به من حرفی بزند اقای خامنه ای مگر لواط و کثافت کاری برای مداحان و قاریان قران حلال است و اعدام وسنگ سار و شلاق برای ما مردم بدبخت وفقیر است ‎قسم می خورم که عمو صفر نمازش سر وقت بود اگر از دوستانش و خانواده اش بپرسی همه بر سر او قسم می خورند.
‎راستی آقای خامنه ای راستش را بگو هنوز بعد از این اعترافات و توبه نامه ای که سعید طوسی در مورد لواط هایش نوشته شما پسر مجتبی ‎همان نوه یک میلیون پوندی انگلیسی ات با ان زیبایی را اعتماد می کنی ‎برای قران خواندن پیش سعید طوسی بفرستی اقای خامنه ای خیلی ها در زندان هستند که ناخن کوچیکه سعید طوسی هم نمی شوند در پرونده شان هیچ اعترافی ثبت نشده ولی به دستور آقای قاضی آن قدر شلاق حد خوردند که جفت کلیه ها یشان را از دست دادند و در زندان جان دادند و یا اعدام شدند یا در انتظار حکم های نا عادلانه هستند اقای خامنه ای اگر شما تضمین امنیتی و جانی به من بدهی کارهایی که مسئولین زندان انجام داده اند و هم اکنون می دهند را افشا می کنم از کثافت کاری هایی می گویم که هرگز نشنیده اید.
‎زندانی سالن شانزده اندرزگاه شش زندان رجایی شهر
 هفتم آبان ماه نود وپنج