۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

پیام خیزش بزرگ مردم شریف ایران در پاسارگاد!برای رژیم غرقه در بحران وکشوردر حال جرقه









برخی از شعارهای مردم :

«حکومت آخوندی فقط ظلم، فقط جنگ»
«سوریه را رها کن فکری به‌حال ما کن»
«آزادی اندیشه با ریشم وپشم نمیشه »


تاریخ :30 اکتبر 2016


 پیام خیزش بزرگ مردم شریف ایران در  پاسارگاد!برای رژیم غرقه در بحران وکشوردر حال جرقه 






اینها شعاری بود که روز 7آبان، دهها هزار تن از مردمی که از نقاط مختلف کشور  علیرغم  آماده باش تمام عیار از هفته های قبل  در پاسارگاد جمع شده بودند، فریاد زدند. تجمع بزرگی که صدای خشم و کین مردم ایران، نسبت به سیاستهای ضد ملی و ضدایرانی آخوندهای جانی و فاسد حاکم بر میهنمان بود.
جوانهای پرشور ایران، که بدنه اصلی این تجمع اعتراضی را تشکیل می‌دادند، بدون اعتنا به تهدیدات رژیم و مزدورانش، تمامی محدودیتها و موانع را کنار زدند و خودشان را به پاسارگاد رساندند.
نیروهای سرکوبگر رژیم از انتظامی و لباس‌شخصی و بسیجیها، از چند روز قبل، در وحشت از این تجمع اعتراضی، اجازه تورهای مسافرتی به پاسارگاد را لغو و در فضای مجازی شایع کرده بودند که پاسارگاد بسته است، در مسیر موانع و محدودیتهای زیادی برقرار کرده بودند. از روز 5آبان اینترنت منطقه را قطع کرده و مردم اطراف را تهدید کرده بودند تا به سایر مردم جا و امکانات ندهند، و تعداد زیادی مزدور اطلاعاتی را در محل مستقر کرده بودند. حتی از قبل اطلاعیه داده بودند که از اول تا 10آبان پاسارگاد بسته است. تمام هدفشان هم این بود که جوانها نتوانند در پاسارگاد تجمع اعتراضی از پیش اعلام شده خودشان را، برگزار کنند.
اما با تمام این اقدامات، از شب قبل جمعیت به سمت پاسارگاد سرازیر شد. تا حدی که ترافیک سنگینی در مسیر به وجود آمد. بعد از آن هم، وقتی تجمع بزرگ هزاران نفری شکل گرفت، جوانها بر ضددیکتاتوری آخوندی شعار دادند و گفتند که این نظام منحوس، چیزی جز ظلم و جنگ نیست. در ادامه هم شعار دادند:
«آزادی اندیشه، با ریش و پشم نمی‌شه».
شعارهایی که ارکان پوسیده رژیم ولایت‌فقیه را لرزاند و نشان داد که این رژیم درمانده، به‌ویژه بعد از زهرخوری اتمی و اوج‌گیری روزانه جنگ باندهای متخاصم و تشدید بحرانهای مختلف، به‌ویژه پس از شکست در برابر پایداری مجاهدین و گسترش جهانی جنبش دادخواهی، ضعیف‌تر از آنی است که بتواند در برابر گوشه‌یی از خشم جوانها و مردم ایران، دوام بیاورد.
آری، بی‌تردید پیام تجمع هزاران جوان پرشور در پاسارگاد این است که، آخوندهای ظالم و جنگ‌افروز، باید هر لحظه منتظر خیزش سازمانیافته ارتش بیکاران و گرسنگان و انفجار خشم جوانان پرشور ایران باشند. خشمی که این مراسم نشان داد که دیگر بگیر و به‌بند و تهدید و مانع ایجاد کردن نمی‌تواند مانع تحقق خواست ملت ایران برای احقاق حقوق حقه‌شان که همانا آزادی و رهایی از این نظام ظالم و ستمگر است، بشود