۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران پرتاب موشک به سوی مکه را قویاً محکوم کرد و آن را اعلام جنگ به عموم مسلمانان خواند




لینک به منبع :

تاریخ :30 اکتبر 2016

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران پرتاب موشک به سوی مکه را قویاً محکوم کرد و آن را اعلام جنگ به عموم مسلمانان خواند


خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک را که به دستور خامنه‌ای و تحت نظر نیروی قدس از داخل یمن انجام شده، قویاً محکوم نمود و آن را به‌مثابه اعلام جنگ به عموم مسلمانان جهان توصیف کرد. وی خواستار اخراج این رژیم ضدانسانی و ضداسلامی از سازمان همکاری اسلامی و قطع روابط کشورهای اسلامی با آن شد.
خانم رجوی افزود: پیش از این نیز نظام ولایت‌فقیه از هیچ جنایت و هتک حرمتی در حق مکه و خانه خدا فروگذار نکرده است. ارسال مواد منفجره در ۱۹۸۶ به عربستان و ایجاد بلوا و آشوب در مکه در ۱۹۸۷ که به قیمت جان بیش از ۴۰۰ زائر خانه خدا تمام شد از این شمار است. این همان رژیمی است که برای حفظ سلطه ننگین خود در انفجار مراقد امامان شیعه در مشهد و سامرا نیز تردیدی به خود راه نداده است.
مقاومت ایران پیش از این بارها انتقال محموله‌های سلاح از سوی رژیم آخوندی به یمن را فاش کرده است از جمله شورای ملی مقاومت در اول سپتامبر ۲۰۱۵ اعلام کرد: اخیراً سپاه پاسداران انواع سلاحها را به یمن ارسال کرده است. در روز ۲۷اکتبر ۲۰۱۶ نیز مقامهای آمریکایی تأکید کردند آمریکا و متحدان آن تا کنون پنج محموله سلاح که با کشتی از ایران به یمن منتقل می‌شده‌اند را ضبط کرده‌اند.
هم‌چنانکه مقاومت ایران بیش از این بارها اعلام کرده است تنها راه‌حل بحران منطقه قاطعیت در برابر رژیم آخوندی و بیرون راندن پاسداران و نیروی قدس و ایادی و مزدوران آنها از منطقه است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۹آبان ۱۳۹۵ (۳۰ اکتبر ۲۰۱۶)