۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

بیانیه جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان هوادار مجاهدین در بوشهر به‌مناسبت سالروز شهیدان حمله موشکی ۷آبان ۹۴



تاریخ :30 اکتبر 2016
بیانیه جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان هوادار مجاهدین در بوشهر به‌مناسبت سالروز شهیدان حمله موشکی ۷آبان ۹۴
هر دم ستاره‌ای به زمین می‌کشند و باز این آسمان غم زده غرق ستاره هاست
 
روز و ماه و سال همه از آن خداست و از او بی‌نهایت شاکر و سپاسگذاریم که از آغاز تأسیس سازمان پرافتخار  مجاهدین خلق ایران  بر مجاهدین منت نهاده که در چنین روزهایی که اکنون سالروز 24 شهید والامقام آن را گرامی می‌داریم به‌دلیل فدیه‌های عظیم و بی‌پایان، بر تارک جهان بدرخشند.
ربنا تقبل منا انک انت سمیع علیم.
آری تداوم راه سرور شهیدان حسین (ع) تنها یاران صدق و فدا و بدون چشم داشت را می‌طلبد و آن هم شایسته و برازنده انسانهای آزاده‌یی است که از همه چیز خود دست شسته و در پیوند با آرمان سازمان مجاهدین خلق ایران که از آغاز تأسیس تا کنون که سالروز حماسه 24 شهید والا مقام که زیر شدیدترین حمله موشکی دشمن خونخوار خلق، خامنه‌ای جلاد، فریاد زدند که هیهات منا الذله و کلام سرور شهیدان را سر دادند، و جان خود را خالصانه در راه معبود خود و رهایی خلق ستمدیده ایران، تقدیم نمودند.
به همین خاطر بر ماست که به عهد و پیمان خود با شهیدان خدا و خلق لبیک گفته و پاسخ مثبت دهیم و سالروز شهادت آنها را عزیز و گرامی بداریم. درود و هزاران درود بر شهیدان 7آبان 94.
ما با خدا و خلق عهد بسته‌ایم که تا سرنگونی حکومت ظلم و فساد  ولایت فقیه  که خامنه‌ای خونخوار در رأس آن است، از پای ننشینیم و آمران و عاملان قتل‌عامها به‌خصوص قتل‌عام زندانیان بیگناه مجاهد و مبارز در سال 67 را به دست عدالت بسپاریم و حکومت ظلم و ستم ولایت فقیه را تا آخرین خشت، زیرورو نموده و به زباله‌دان تاریخ بیاندازیم و به یاری خدا و اراده خلق بهار آزادی را برای خلق ستمدیده، محقق سازیم و انشا الله که چنین خواهد شد.