۱۳۹۵ آبان ۸, شنبه

ضربه سعيد طوسي به رژيم بزرگتر از نوار منتظري است





منبع :مصاحبه دْر تي وي با دكتر ملكي – سه شنبه 4 آبان 95 

ضربه  سعيد طوسي به رژيم بزرگتر از نوار منتظري است

دکتر محمد ملکی در گفتگویي با "دُرّ تی وی" با اشاره به فساد اخلاقی قاری محبوب رهبر نظام گفت، سعید طوسی اعلام کرده که اگربا من کار داشته باشید، با خودم ۱۰۰نفر را پایین میکشم و این عمق و عظمت فاجعه را نشان میدهد و ضربه ای که این رسوایی به حاکمیت زد بیش از ضربه فایل صوتی آیت الله منتظری بود.
دکتر محمد ملکی در ارتباط با فساد ۱۰۰۰میلیاردی رییس قوه قضائیه گفت، مسئولان نظام خود را مالک ثروت و ناموس مردم ایران می دانند .....
مجري: .. (سئوال راجع به فساد رژيم و مهره خامنه اي)...
دكتر ملكي : من بعنوان يك ايراني واله نميدونم راجع به اين ... چي بگم... ما از روز اولي كه اين نظام روي كار آمد و از روز اول كه ديديم و شاهدش بوديم من خودم شاهد بودم كه در فرودگاه مهرآباد وقتي آقاي خميني وارد شدن چه صحنه هايي بوجود آمد، در دانشگاهها چه بلاهايي سر من و همكارانم آمد وقتي گفتيم در دانشگاهها را نبنديد همه گروهها هستند، اون گروهي كه دست جمهوري اسلامي بود و ميخواست همه رو بدست بگيره و ... دانشگاه رو دردست بگيره و گرفت و من كه دم از استقلال دانشگاه ميزدم در اداره دانشگاهها بايد سهيم باشم، ... چه بلاهايي سر من آوردند آقاي لاجوردي كه دادستان دادگاه من بود و آقاي محمدي گيلاني كه كيفرخواست اتهامات من رو خوندن به شكل مسخره اي كه به اشد مجازات بايد ايشان محكوم بشن و دوبار تقاضاي اعدامم را كرده بود( راجع به خودش)، اين سي و هشت سال و خورده اي كه متلاشي كردن و ... گفتن كه به چه دليل اين نظام يك نظام اسلامي و ... دلخواه مردم و استقلال وآزادي و جمهوري اسلامي براي مردم نيست ... چرا گفتيم؟ مسئله فساد و فحشا و ... من نسبتا آخوندها رو خوب ميشناسم چون از قبل از انقلاب با اينا مراوده داشتم و هرجلسه اي ميخواستن شركت بكنن و ... من استاد دانشگاه بودم بمن ميگفتن منو اينجا ببر و ... اونجا چون يك پيكان داشتم، اينكارو ميكردم و در خدمت شون بودم حالا چه كمكهاي مالي و ...بچه هاي شميرون اسم من رو ميگفتن محمد آخوند كش (AkhondKesh)...
آخوندها معروف هستن در اين مسائل... ولي تا اين حد فكر نميكردم كه ديگه قاري مخصوص حكومت و رهبر و ... براي افتتاح مجلس و .. كه قرائت قرآن بخونه دست به يك همچي كاري بزنه.. براي حكومت فاجعه هست... يك سري عوام الناسند مردم ايران تحت تاثير احساس و گفته ها هستن و فكر ميكنن آخوند هرچي ميگه درسته و راسته و قابل اعتماده... اين جريان به اونها هم ثابت كرد كه قابل اعتماد نيستن. اين يك نمونه ست. وقتي كه خود آقاسعيد سعيد طوسي در حرفاش گفته بود كه اگر منو زياد اذيت كنين من صدتا رو ميكشم پايين اين نشاندهنده عظمت فاجعه ست...
ميخوام همينو بگم كه اينو بارها هم گفتم اينها نه دين دارند نه مذهب و خدا و ... هيچي ندارن فقط دنبال قدرت هستن ... اينقدر زجر نميده مردم رو ... شما الان تهران نيستين... اين هواداراي طاهري جمع ميشن بيمارستان بقيه اله دم سپاه يه مشت دختر و پسر نزديك خونه ما هم هست و اينا... چقدر اينا رو زدن و گرفتن و ... براي پرونده م رفته بودم خيلي از خانواده ها ميگن اينا بچه هامون رو گرفتن و زدن معلوم نيست كجا بردن و اينا...
اين فاجعه ( افشاي فساد طوسي) بيش از فايل آقاي منتظري ضربه به اين نظام زد... با راننده با كارگر با هركي صحبت ميكنيد همه كلافه ن آخه ديگه به كي اعتماد بكنيم؟ به مدرسه اعتماد نميكنيم بفرستيم به مسجد نميتونيم بفرستيم... نميدونم چي بگم؟ ! 84 سال عمر كردم همش در مسائل سياسي بودم . وقتي شنيدم كه وقتي رئيس دانشكده اي توي زنجان كه يك دختر دانشجو رو خواسته تجاوز بكنه اون رو ما شنيديم نميدونم ديگه... واقعا من همه عمرم تحصيل كردم وقتي كه كار به جايي ميرسه كه استاد بخواد .........
يك عده اي اونقدر سما و بكم هستند كه نماينده خدا قبولش دارن، معتقد بهش هستن، من يادمه يه موقعي با آقاي طالقاني خدا رحمتش كنه صحبت ميكرديم اون جريانات گرفتن بچه ش و اينا بمن گفت: ممد آخوند رو جز خود آخوند نميتونه ازبين ببره، با نخست وزير شدن بازرگان مخالف بود... دروغ دروغ دروغ ، وحشتناك اينا دروغ ميگن، شما كه خارج هستين نميدونم بااين قضات و دادگستري و بازجوها و اينا سروكار داشتيد يا نداشتيد اينا سراپاشون دروغ و تهمت و دروغ و خيانت به دين شون كه مبلغش هستن هست و بنابراين شما تعجب نكنيد .. اينا فردا يك تكذيب نامه فردا مينويسن كه خامنه اي هم الان نزديك انتخابات هستش از اين بازيهايي كه تاحالا تو مملكت شده اينا بازي هست و ...
مگه كليسا قبلا با مردم اروپا چي كرد؟ اينا هم همينكار و دارن ميكنن . ولي من بسيار بسيار اميدوارم كه مردم روشن هستن روشنتر بشن و تصميم نهايي رو بگيرن كه اين آقايون رو از مسند قدرت به زير بكشه و دست دادگاههاي عادلانه بسپره .. كدام دادستان؟ كدام پرونده ؟ اينا ماستمالي ميكنند...
اين جريان دادخواهي، سال 67، جنبش دادخواهي كه اميدوارم به جايي برسه كه خوشبختانه داره تو جهان مطرح بشه كه داره ميشه، به جايي ميرسه كه بدون اينكه ملت متوسل به خشونت بشن . من هميشه مخالف خشونت بودم، براي همين لگام ( لغو گام به گام اعدام)، رو موسسش بودم. اين خانم نرگس محمدي رو ده سال دادن به اتهام اينكه عضو لگام بوده ، حتي صداي مجلسي هام دراومده، صداي خودشونم دراومده، اينا فقط ميتونن با بهم ريختن مجالس و كشت و كشتار و ... بايد سر كار باشن ديگه. فقط يك روز يك روز ملت بيان حرفاشون رو بزنن...
مجري: احضار و به زندان كشاندن گلرخ ابراهيمي يا احضار جعفر عظيم زاده و يا سركوب شاگردان طاهري رو مورد ضرب و شتم شديد قرار ميدن... تجمع سه چهار هزار نفري شاگردان طاهري جلوي بيمارستان بقيه له به چه دليل نظام دوباره به سركوب شديد مردم رو آورده؟
دكتر ملكي: شوهر همين خانوم آقاي آرش صادقي رو شنيدم كه يكي از اتهامات ايشون آمدنش به منزل منه. ايشون يه دانشجو بوده شما تصور ميكنيد كه ايشون دانشجو بود اومده خونه من ، ميگن ملكي منافقه، ملكي فلان.ه... من به اعتبار قرآني بگم هيچكسي منافق تر از اينا نيست. آخه مسلمان هست ميگه معلم قرآن و قاري قرآنم مياد لواط انجام ميده و بعد اوني كه اون بالا هست ميگه آقا سخت نگير ( خطاب به خامنه اي )، اين جامع اي ست كه ما داريم.
چه وقتي كه ميرفتيم جلوي دنا و ... بچه ها هم ميآمدن. اين بچه ها كه ميگفتن استادمون آمده اينا با شاخه هاي گل به پليس ميدادن اونا با كتك و گاز اشك آور و ... ( هواداران طاهري در تجمعات اخيرشان منظور)، درهرحال من كه اوين رفته بودم امروز براي كارم كه احضارم كرده بودن اينا كه اهل خشونت نيستن اينا ميگن آقا استاد ما كجاست؟ زنده س؟ مرده س؟ ( طاهري كدام بيمارستان هست) خب اينا اينكارو ميكنند.
مجري: آقاي ملكي سپاسگذارم.
دكتر ملكي: شب تون بخير موفق باشيد