۱۳۹۵ دی ۸, چهارشنبه

اظهارات نماينده فرانسه در پارلمان اروپا عليه ايران و روسيه




ابرار: اظهارات نماينده فرانسه در پارلمان اروپا عليه ايران و روسيه
 
نماينده فرانسه در پارلمان اروپا در اظهاراتي عليه كشورمان گفت كه تهران و مسكو بايد اقدامات سازنده در منطقه به كار گيرند.
به گزارش ايسنا, به نوشته روزنامه الشرق الاوسط, راچيدا داتي نماينده فرانسه در پارلمان اروپا و وزير دادگستري پيشين اين كشور از جامعه جهاني خواست تا موضعي قاطعانه تر در قبال لزوم پايان كشتار و تخريب در سوريه اتخاذ كند.
 
اين عضو پارلمان اروپا در ادامه با تكيه بر ادعاهاي بي اساس عليه سياست هاي منطقه اي ايران گفت كه تهران و مسكو بايد راهبرد خود را در منطقه كنترل كنند و اقداماتي سازنده به كار گيرند.
 
وي همچنين با ادعاي اينكه عربستان سعودي نقشي مهم در مبارزه عليه تروريسم دارد, تاكيد كرد: جامعه بين الملل بايد از اهميت تلاش هاي عربستان و تاثيري كه بر صلح و امنيت جهاني دارد مطلع باشد.
به گزارش ايسنا, اين در حالي است كه بررسي حقايق در منطقه نشان مي دهد كه عربستان سعودي و برخي هم پيمانانش در منطقه ريشه تمام ناآرامي ها و جنگ هاي منطقه هستند و حمايت هاي مالي و ايدئولوژيك آل سعود از تفكرات فرقه گرايانه و افراطي سبب ظهور و تشكيل گروه هاي تروريستي در منطقه و جهان و ادامه فعاليت آنها است. اما غرب تلاش مي كند تا با گرفتن انگشت اتهام خود به سمت ايران روي اين حقايق سرپوش بگذارد.
در همین رابطه منبع دیگر رژیم می نویسد آکاایران: اظهارات نماینده فرانسه در پارلمان اروپا علیه ایران و روسیه
نماینده فرانسه در پارلمان اروپا در اظهاراتی علیه کشورمان گفت که تهران و مسکو باید اقدامات سازنده در منطقه به کار گیرند.
به گزارش آکاایران به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، راچیدا  داتی نماینده فرانسه در پارلمان اروپا و وزیر دادگستری پیشین این کشور از جامعه جهانی خواست تا موضعی قاطعانه تر در قبال لزوم پایان کشتار و تخریب در سوریه اتخاذ کند.
این عضو پارلمان اروپا در ادامه با تکیه بر ادعاهای بی اساس علیه سیاست های منطقه ای ایران گفت که تهران و مسکو باید راهبرد خود را در منطقه کنترل کنند و اقداماتی سازنده به کار گیرند.
وی همچنین با ادعای اینکه عربستان سعودی نقشی مهم در مبارزه علیه تروریسم دارد، تاکید کرد: جامعه بین الملل باید از اهمیت تلاش های عربستان و تاثیری که بر صلح و امنیت جهانی دارد مطلع باشد.
به گزارش ایسنا، این در حالی است که بررسی حقایق در منطقه نشان می دهد که عربستان سعودی و برخی هم پیمانانش در منطقه ریشه تمام ناآرامی ها و جنگ های منطقه هستند و حمایت های مالی و ایدئولوژیک آل سعود از تفکرات فرقه گرایانه و افراطی سبب ظهور و تشکیل گروه های تروریستی در منطقه و جهان و ادامه فعالیت آنها است. اما غرب تلاش می کند تا با گرفتن انگشت اتهام خود به سمت ایران روی این حقایق سرپوش بگذارد.