۱۳۹۶ خرداد ۸, دوشنبه

مالباختگان در تهران، همدان، بروجرد، مسجد سلیمان، دلفان، محلات و یاسوج تجمع کردند – مالباختگان در حرکت به سمت تهران هستند






مالباختگان در تهران، همدان، بروجرد، مسجد سلیمان، دلفان، محلات و یاسوج تجمع کردند – مالباختگان در حرکت به سمت تهران هستند
تهران
تجمع اعتراضی مالباختگان در خیابان میرداماد مقابل بانک مرکزی صورت گرفت. بعضی ها کفن پوشیده اند و روی کفن آنها نوشته شده بود:«سیف خیانت می‌کند» و «ما آشوبگر نیستیم؛ مالباخته ایم». علیرغم حضور نیروهای سرکوبگر انتظامی؛ بدلیل تعداد پر شمار مالباختگان خیابان میرداماد مسدود شده است. نیروی انتظامی با یورش به جمع تظاهر کنندگان مال باخته آنها را از مقابل بانک متفرق کرد.
همدان

 صبح امروز دوشنبه۸خردادماه۹۶ مالباختگان مؤسسه توسعه مقابل شعبه بوعلی این مؤسسه در شهر همدان در اعتراض به عدم پرداخت پول‌های به یغما رفته‌شان از سوی این مؤسسه حکومتی تجمع کردند. این تجمع تا لحظه مخابره خبر همچنان ادامه دارد.
بروجرد
تجمع مالباختگان موسسه توسعه این بار در مقابل بانک ملی مرکزی بروجرد صبح امروز جمعی از مالباختگان موسسه توسعه در مقابل بانک ملی مرکزی تجمع و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.
مسجد سلیمان




صبح روز دوشنبه۸خردادماه۹۶ در پی تجمع مالباختگان موسسه توسعه در مسجدسلیمان ،مقابل شعبه آن در خیابان آزادی ، عوامل سرکوبگر انتظامی این خیابان را مسدود کردند. این تجمع که در مقابل شعبه موسسه توسعه در خیابان آزادی صورت گرفت و منجر به مسدود کردن این خیابان از سوی نیروی انتظامی شده بود؛ مردم گفتند که از جایشان تکان نخواهند خورد و نیروی انتظامی را مجبور به عقب نشینی و باز کردن مسیر کردند؛  تجمع غارت‌شدگان که در اعتراض به چپاول پولهایشان از سوی این موسسه حکومتی آغاز شده بود؛ همچنان ادامه دارد.

دلفان
صبح امروزدوشنبه۸خردادماه۹۶ غارت‌شدگان مؤسسه توسعه مقابل فرمانداری  دلفان تجمع اعتراضی برگزار کردند. معترضان که از عدم رسیدگی به وضعیتشان به‌ستوه آمده‌اند خواستار پرداخت پول‌های به یغما رفته‌شان از سوی این مؤسسه حکومتی شدند.
محلات
جمعی از مالباختگان موسسه اعتباری توسعه شهر محلات صبح امروز مقابله شعبه این موسسه تجمع اعتراضي کردند.
یا سوج
تجمع اعتراضی مالباختگان مؤسسه ورشکسته توسعه در یاسوج – از صبح امروز دوشنبه۸خردادماه۹۶ مالباختگان مؤسسه ورشکسته توسعه در یاسوج در اعتراض به غارت پول‌های خود از سوی این مؤسسه حکومتی و عدم پرداخت آن مقابل شعبه آن در یاسوج تجمع کردند.
همچنین بنا به اخبار به دست آمده تعدادی از مالباختگان شهرستانها به دلیل اینکه پاسخی از مسولین نگرفته اند به سمت تهران حرکت کردند.
مشهد