۱۳۹۶ بهمن ۲۷, جمعه

دلار بالای 5000 یعنی ورشکستگی رژیم وسراشیب سقوط بانکی وپولی




دلار بالای 5000 یعنی ورشکستگی رژیم وسراشیب سقوط بانکی وپولی 


هجوم مردم به بانکها برای گرفتن پس از اندازهای خود و پرداخت نشدن آن توسط بانکها، موضوع ورشکستگی بانکهای رژیم آخوندی را بیش‌از‌پیش جدی کرده است، هر چند کارگزاران رژیم تلاش می‌کنند این موضوع مشخص را کتمان کنند.
 گزارشی در این باره:
موضوع ورشکستگی بانکهای رسمی رژیم آخوندی نه تنها توسط مردم و غارت‌شدگانی که سپرده‌هایشان چپاول شده بلکه توسط رسانه‌های رژیم و کارشناسان اقتصادی از مدتها پیش بر سر زبانها و در تحلیلها و بررسی هاست.
در یک بررسی سریع در رسانه‌های خود رژیم موضوع ورشکستگی بانکها از سال 91 و بقولی  از سال 84به بعد مطرح است به برخی  تیترهای رسانه‌های رژیم قرار است.
11بهمن 96
بانک ملی هم ورشکسته شد.
17اردیبشهت 1396
زیان‌ده شدن 8بانک کشور در سالیان اخیر
بررسی آخرین صورت‌های مالی منتشر شده بانکها نشان می‌دهد، 8بانک کشور در سال‌های اخیر با زیانهای شدید مواجه و برخی نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده‌اند.
ازجمله این بانکها بانکهای باسابقه صادرات و تجارت هستند.
۲۰فروردین ۱۳۹۶
ورشکستگی بانکها در پیش است
10بهمن 1395
پیش‌بینی ورشکستگی 10بانک و مؤسسه. گزارش ویژه از خطر ورشکستگی بانکها و مؤسسات مالی
دلار بالای 5000 یعنی ورشکستگی رژیم وسراشیب سقوط بانکی وپولی 
چندین بانک کاملاً ورشکسته شده و چند بانک در مرز ورشکستگی.است 
23بهمن 1396
سال‌هاست که بانکهای رژیم در ورشکستگی وتلاطم است 
گمانه زنی، گزارشهای کارشناسی و اخطارهای بسیاری از فعالات اقتصادی حکایت از یک تهدید در اقتصاد ایران دارد.... بانکها در شرایط امروز اقتصاد ایران به‌عنوان یک تهدید جلوه گری می‌گنند، تهدیدی  که ریشه در دهه‌ها مدیریت سلیقه‌ای دارد
سایت سرکرده پیشین پاسداران در این باره در بهمن 95 نوشت به نظر می‌رسد بر اساس گمانه زنیهای غیررسمی، اتفاقات اخیر رخ داده برای نمادهای بانکی حاضر در بازار بورس و اخطارهای جسته‌وگریخته مسئولان اقتصادی کشور، وضعیت بانکی ایران چندان امیدوار کننده نیست و حتی ممکن است در آستانه یک بحران قرار داشته باشد.وحال که دلار به 5000 رسید وهنوز سیر صعودی دارد وبقول یک دوستی که میگفت هزینه  چاپ یک اسکناس 1000 تومانی تقلبی چند برابر ارزش خود 1000 تومان است بله حال با چند گونی پول که حتی با دست نمی شود حمل کرد ونیار به گاری دارد باید برای خرید چند عدد نان وچند کیلومیوه و...چندین گونی اسکناس با خود حل نمود واین است شکست محتوم ولایت فقیه در همه پهنه ها وصحنه ها بله امروزه دیگر این ورشکستگی قابل کتمان نیست وهمه رسانه  ها ی رژیم از آن سخن میگویند ومیز گردهای تلویزیونی میگذارند خودشان هم اذعان میکنند اما چاره این بست درتدوام قیام سرنگونی تام وتمام این رژیم است 

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید