۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۰, دوشنبه

دویچه وله آلمان :دعوت اشتاین‌مایر رئیس جمهور آلمان از فدراسیون "ضداسرائیلی" جمعیت‌های شیعه آلمان





دویچه وله آلمان :دعوت اشتاین‌مایر رئیس جمهور آلمان  از فدراسیون "ضداسرائیلی" جمعیت‌های شیعه آلمان



رئیس جمهور آلمان روز دوشنبه (۳۰ آوریل/۱۰ اردیبهشت) نمایندگان فدراسیون جمعیت‌های شیعه آلمان را به حضور می‌پذیرد. این فدراسیون شامل ۱۵۰ انجمن وابسته به شیعیان آلمان است و به عنوان یکی از اعضای "کنفرانس اسلامی" در دیالوگ‌های گروه‌ها و جمعیت‌های مسلمان با دولت آلمان نیز مذاکره و رایزنی می‌کند. آخوند محمود خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره فدراسیون جمعیت‌های شیعه آلمان ميباشد سازمان‌های امنیتی آلمان هشدار داده‌اند که فدراسیون جمعیت‌های شیعه توسط یا به ابتکار افراط گرایان تاسیس شده یا آنها نفوذ شدیدی در این گروه پیدا کرده‌اند وآخوند محمود خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره این فدراسیون مستقیما بدستور خامنه اي عمل می‌کند دعوت اشتاین‌مایر از فدراسیون "ضداسرائیلی" جمعیت‌های شیعه آلمان فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان در کاخ بلوو در برلین نمایندگان "فدراسیون جمعیت‌های شیعه آلمان" را برای گفتگو به حضور می‌پذیرد. یک روزنامه آلمانی  انتقاد کرده است که این فدراسیون از ایران دستور می‌گیرد. رئیس جمهور آلمان روز دوشنبه (۳۰ آوریل/۱۰ اردیبهشت) نمایندگان فدراسیون جمعیت‌های شیعه آلمان را به حضور می‌پذیرد. این فدراسیون شامل ۱۵۰ انجمن وابسته به شیعیان آلمان است و به عنوان یکی از اعضای "کنفرانس اسلامی" در دیالوگ‌های گروه‌ها و جمعیت‌های مسلمان با دولت آلمان نیز مذاکره و رایزنی می‌کند. روزنامه آلمانی "بیلد" نوشته است که کارشناسان اداره فدرال حفاظت از قانون اساسی (سازمان امنیت داخلی آلمان) در مورد وجود افکار تند و افراطی در این فدراسیون هشدار می‌دهند. سخنگوی آقای اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان هم به روزنامه بیلد گفته است که هدف از این دیدار طرح  نکات انتقادی همگرایی و جذب مهاجرین به جامعه آلمان به خصوص موضوع یهودی ستیزی است.
حجت‌الاسلام محمود خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره فدراسیون جمعیت‌های شیعه آلمان
سازمان‌های امنیتی آلمان هشدار داده‌اند که فدراسیون جمعیت‌های شیعه توسط یا به ابتکار افراط گرایان تاسیس شده یا آنها نفوذ شدیدی در این گروه پیدا کرده‌اند. به گفته مقامات امنیتی آلمان، حجت‌الاسلام محمود خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره این فدراسیون مستقیما تحت تاثیر رهبری ایران در تهران عمل می‌کند  که "نابودی اسرائیل" را اعلام کرده، منکر هولوکاست است و حقوق بشر را نیز نقض می‌کند.

انتقاد از اشتاین‌مایر
اداره فدرال حفاظت از قانون اساسی (سازمان امنیت داخلی آلمان) سال‌هاست درباره نهادهای طرفدار ایران در آلمان هشدار می‌دهد.  اداره فدرال حفاظت از قانون اساسی هامبورگ در گزارش سالانه ۲۰۱۶ خود ضمن هشدار درباره صدور افکار اسلام‌گرایانه ضدغربی این انجمن‌های اسلامی نوشت: «نهادهای وابسته به ایران در آلمان را باید اهرمی در دست رهبری ایران ارزیابی کرد. ارزشهایی را که این گروه‌ها نمایندگی می‌کنند با ارزش‌های آزاد و دمکراتیک همخوانی ندارند.»
اولریکه بکر، سخنگوی جنبش "بمب را متوقف کنید" می‌گوید، اشتاین مایرعملا با پذیرفتن فدراسیون جمعیت‌های شیعه آلمان از نهادی پشتیبانی کرده است که در جهت خواسته ایران عمل می‌کند و گرایش‌های ضد اسرائیلی دارد. به گفته خانم بکر فدراسیون جمعیت‌های شیعه آلمان علیه مسلمانان سکولار و همجنس‌گرایان تبلیغ می‌کند."بمب را متوقف کنید" یک گروه فراحزبی است که با شرکت شماری از  شخصیت‌‌های عرصه فرهنگ و سیاست تشکیل شده و منتقد رویکردها و شعارهای ضدیهودی و ضداسرائیلی است. سخنگوی جنبش "بمب را متوقف کنید"، تاکید می‌کند که این موضوع (دعوت اشتاین مایر از  فدراسیون جمعیت¬‌های شیعه) نه تنها جلوی یهودی ستیزی را نمی‌گیرد بلکه باعث گسترش آن نیز می‌شود.

آخوند محمود خلیل زاده رئیس فدراسیون جمعیت های شیعه وابسته به بیت خامنه ای کیست ؟
آخوند محمود خلیل زاده متولد ۱۳۴۳ تهران به مدت یک سال، به عنوان مدیر آموزش و پژوهش رادیو قرآن در صدا و سیماي رژيم بود درسال ۱۳۷۷ ازطرف رژيم بعنوان مدير موسسه اسلامی مونیخ عازم کشور آلمان شد مدیریت مرکز اسلامی ایرانیان برلین و مدیریت مرکز فرهنگی اهل بیت  در زوریخ از سوابق وي به شمار می رود.

آخوند خلیل زاده هم اکنون به عنوان مدیر مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت و رییس مجلس اعلي شیعیان آلمان(IGS) ميباشد مجلس اعلي شيعيان در مارس 2009توسط رژيم راه اندازي شده حدود 150موسسه و مركز بنيادگرايي در آلمان را شامل ميشود كه خط رژيم را پيش ميبرد.آخوند خليل زاده طي ساليان متمادي به كشورهاي مختلف اروپايي تردد و به ترويج بنيادگرايي ميپردازد


تهران  #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  ## iran