۱۳۹۷ فروردین ۳۰, پنجشنبه

تاکید آخوند روحانی بر برنامه های تسلیحاتی رژیم در هراس از تحولات منطقه




تاکید آخوند روحانی بر برنامه های تسلیحاتی رژیم در هراس از تحولات منطقه

آخوند روحانی که در نمایشهای حکومتی روز ارتش تحت امر ولایت فقیه صحبت می کرد، بر استمرار برنامه های تسلیحاتی رژیم آخوندی تاکید کرد.
وی در واکنش به قطعنامه ها و تحریمهای بین المللی گفت: «ما به دنیا می گوییم هر سلاحی که نیاز داشته باشیم تولید می کنیم عمدتا و یا اگر لازم باشد تهیه می کنیم منتظر سخن آنها، موافقت آنها، نظر مثبت آنها نبودیم، نیستیم و نخواهیم بود.
ما در یک منطقه بسیار حساسی بسر می بریم منطقه بسیار حساس غرب آسیا یا خاورمیانه آنجایی که در طول ۴۰ سال گذشته ما شاهد توطئه های مختلف بودیم...
ما در یک منطقه ساده ای در جهان زیست نمی کنیم در این منطقه حساسی که می بینیم در اطراف ما قدرتهای متجاوز لانه کرده اند حضور غیر قانونی و نامشروع دارند، در امور منطقه برخلاف همه قوانین بین المللی دخالت می کنند، بدون مجوز سازمان ملل و بر خلاف منشور سازمان ملل و قواعد عامره بین المللی خود سرانه به کشوری تجاوز می کنند.
در چنین منطقه ای که قدرتهای بزرگ گروهکهای تروریست را بعنوان ابزار کار خود در این منطقه قرار داده اند برای بی ثباتی در این منطقه حساس کشور ما نیازمند به نیروی مسلح مقتدر بازدارنده دارد تا هم در برابر توطئه قدرتهای بزرگ بایستد و هم به تروریستها اجازه ندهد که به خاک این سرزمین چشم حضور و طمع داشته باشند...
ما به دنیا می گوییم هر سلاحی که نیاز داشته باشیم تولید می کنیم عمدتا و یا اگر لازم باشد تهیه می کنیممنتظر سخن آنها، موافقت آنها، نظر مثبت آنها نبودیم، نیستیم و نخواهیم بود...».


#تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید