۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۸, سه‌شنبه

ارديبهشت 18 مریم رجوی: خلاصی از خطر اتمی و تروریسم رژیم آخوندی در خلاصی از تمامیت آن است






ارديبهشت 18 مریم رجوی: خلاصی از خطر اتمی و تروریسم رژیم آخوندی در خلاصی از تمامیت آن است


تغيير دموكراتيك و پايان فاشيسم دينی در ايران لازمه صلح و دموكراسي و امنيت و ثبات در منطقه است

پس از چند دهه استمالت از فاشیسم دینی و قربانی كردن مردم و مقاومت ایران، رئیس جمهور ایالات متحده همزمان با خروج این كشور از معامله اتمی با رژیم آخوندی اعلام كرد: پرداخت‌های بی‌دریغ دولت قبلی آمریكا به رژیم آخوندها فاجعه آمیز بوده و رژیم بسیار مخوف حاكم بر ایران كه نخستین حامی تروریسم در دنیای امروز است «هزینه حكومت طولانی آشوب و ترور خود را از طریق به یغما بردن ثروت مردمش تأمین كرده است».
مریم رجوی از جانب مقاومت ایران که نخستین افشاگر برنامه و تأسیسات مخفی اتمی این رژیم و پرچمدار یک ایران غیراتمی بوده است، گفت: خلاصی از خطر اتمی و تروریسم این رژیم در خلاصی از تمامیت آن است. رژیم ولایت فقیه بدون تروریسم و سرکوب و تسلیحات کشتار جمعی وجود ندارد.
هرگونه سرمایه گذاری بر روی این رژیم در آینده نیز مانند گذشته نافرجام و محکوم به شکست است و هم‌چنان که مقاومت ایران پیوسته اعلام کرده است، قرار گرفتن در کنار آخوندهای خون‌آشام و تقویت آمران و عاملان قتل عام فرزندان رشید مردم ایران، فاشیسم دینی را در جنگ‌افروزی و صدور بنیادگرایی و تروریسم جری‌تر می‌کند. 
مریم رجوی افزود‌: هم‌چنان که قیام سراسری دی‌ماه گذشته نشان داد، خواست عموم مردم ایران آزادی از ستم و استبداد دینی است. تغییر دموکراتیک در ایران اجتناب ناپذیر و ایران آزاد در چشم‌انداز است. پایان دیکتاتوری و فاشیسم دینی در ایران لازمه صلح و دموکراسی و امنیت و ثبات در منطقه است. این تنها راه پایان دادن به جنگ و بحران در منطقه و جلوگیری از یک جنگ بزرگ‌تر است. 
شورای امنیت ملل متحد باید پرونده سردمداران رژیم ایران را به‌خاطر تروریسم و نقض حقوق بشر و جنایت‌های بیشمار آن‌ها علیه مردم ایران به‌ویژه قتل عام زندانیان سیاسی باز بگشاید و به دادگاه بین المللی ارجاع دهد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۸ مه ۲۰۱۸)

ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد #