۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۴, دوشنبه

مصاحبه رادیو سراسری آمریکا با علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن





مصاحبه رادیو سراسری آمریکا با علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن



رادیو سراسری آمریکا مصاحبه‌یی با علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن انجام داد و درباره کنفرانس مطبوعاتی اخیر و تهدیدهای موشکی رژیم ایران از وی سؤال کرد.
رادیو سراسری آمریکا: شورای ملی مقاومت اخیراً کتاب جدیدی منتشر کرده است تحت عنوان« ساختار موشک بالستیک ایران گامی در مسیر ساخت موشکهایی با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای».
میخواستیم موضع شما را در قبال بیرون کشیدن آمریکا از توافق اتمی ایران بدانیم و این‌که چگونه تحریمهای اقتصادی علیه رژیم اعمال شوند.
علیرضا جعفرزاده: مهم بعد از چند دهه مماشات با رژیم تهران که به واقع مردم ایران و مقاومت ایران را قربانی کرد نهایتاً می‌بینیم که رئیس‌جمهور آمریکا اعلام می‌کند که پول فراوانی که عملاً برای رژیم توسط دولت پیشین فراهم شد فاجعه‌آمیز بود و به عمر حکومت ایران اضافه کرد که اصلی‌ترین کشور تروریسم در جهان است. رئیس‌جمهور آمریکا گفت رژیم ایران، حاکمیت طولانی‌مدت هرج و مرج و وحشت خود را با غارت ثروت مردم خود تأمین مالی کرده است.
این موضع آمریکا علیه رژیمی که در جنگ با مردم ایران است مؤثر است.
اقتصاد رژیم به لرزه افتاده فساد عظیمی در حال حاضر در جریان است فسادی که از رأس تا پایین نهادینه است و رژیم نتوانسته قیام مردم را که هیچ چیزی جز تغییرنمی‌خواهند خاموش کند. افزایش فشار باعث می‌شود اوضاع برای رژیم بدتر شود و روشن است که برای مردم بهتر خواهد شد.
رژیم احساس می‌کند دوران کسب امتیازات از جهان خارج و غرب عملاً به پایان می‌رسد آنها تقریباً از پذیرش هر کاری که انجام می‌دادند در می‌رفتند از امتیاز گرفتن به‌خاطر تروریسم و توسعه تسلیحات اتمی و برنامه موشکی و تمامی آنها استفاده می‌کردند. اکنون می‌ترسند که مردم این پیام را بگیرند و می‌ترسند که سپاه پاسداران خودشان این پیام را بگیرد که شرایط تغییر کرده است.
اما از همه مهمتر و خسارت بارتر از همه برای رژیم ملاها این است که مردم خود ایران علیه آن بپاخاستند. روشن است که تحریمهای اقتصادی بسیار به رژیم ضربه خواهد زد زیرا اقتصاد آن به اندازه کافی بد است به‌دلیل این مجموعه شرایط تصویر آینده رژیم بسا اسفناک‌تر از قبل خواهد بود.

ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد