۱۳۹۷ خرداد ۲۶, شنبه

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس ـ حمایت شخصیتهایی از آلمان و رومانی



گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس ـ حمایت شخصیتهایی از آلمان و رومانی

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس روز ۹تیر ۹۷ برگزار می‌شود. این گردهمایی پیشاپیش با حمایت گسترده و همبستگی شخصیتهای سیاسی و اجتماعی و مذهبی کشورهای مختلف جهان روبه‌رو شده است. آنها طی پیام‌هایی از اهداف این گردهمایی که خواست مردم ایران برای تغییر و استقرار آزادی و دموکراسی است حمایت می‌کنند:
لئو داتسنبرگ - عضو هیأت‌رئیسه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد
من عضو هیأت‌رئیسه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد هستم. خوشحالم که کمیته ما همراه با کمیته‌های دوستی با مقاومت ایران در پارلمانهای سایر کشورهای اتحادیه اروپا در زمره برگزار کنندگان گردهمایی بزرگ پاریس هستند: یک گردهمایی در دفاع از آزادی برای ایران.
با این گردهمایی ما می‌خواهیم:
حمایت کامل خود را از قیامهای مردمی در ایران نشان بدهیم. این اعتراضات و اعتصابات شجاعانه، شایسته حمایت تمام‌عیار ما هستند. ما می‌خواهیم از اپوزیسیون مشروع شورای ملی مقاومت ایران حمایت کنیم و به توجهات را به این واقعیت جلب کنیم که کوتاه‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به دموکراسی در ایران، از طریق یک آلترناتیو دموکراتیک است. یعنی برای دموکراسی در ایران یک راه‌حل ایرانی وجود دارد و آن‌هم مقاومت ایران و رهبری پرزیدنت مریم رجوی است. برنامهٔ ده ماده‌یی او مسیر به‌سمت این هدف را روشن می‌کند. به امید دیدار.

کارین هالش - رئیس کمیسیون ورزش در پارلمان برلین
من به فکر اعتصاب‌کنندگان در ایران هستم. کارگران اعتصابی حق دارند و درست می‌گویند. همه می‌خواهند در شرایط خوبی زندگی کنند. یک زندگی مناسب داشته باشند. می‌خواهند برای کاری که می‌کنند حقوق متناسبش را بگیرند. من با دقت وضعیت اعتصاب‌کنندگان را دنبال می‌کنم، از آنها حمایت می‌کنم و به آنها می‌گویم، به نبردتان برای عدالت ادامه بدهید.
و درودهای ویژه من متوجه زنان ایرانی است. کسانی که بسیار شجاع هستند. حضور آنها برای رسیدن به اهداف عادلانه بسیار مهم است و من می‌خواهم با پیامم به این زنان فراخوان بدهم که به اهدافشان پایبند باشند با این تلاش‌ها، ایران باید تبدیل به کشوری متعهد برای همه کسانی بشود که مشتاقانه می‌خواهند در آنجا زندگی کنند. با صمیمانه‌ترین درودها.

ماریا گرچه‌آ – نماینده پیشین پارلمان رومانی
شما مردمی که طی ۴۰سال گذشته ۱۲۰هزار شهید و صدها هزار زندانی در مسیر مبارزهٔ تان برای به‌دست‌آوردن آزادی و حقوق برابر، داده‌اید، زنان و مردان بسیاری اعدام و یا زیر شکنجه کشته شدند تا مسیر مبارزه را برای به‌دست‌آوردن آزادی هموار کنند. طی ۴۰سال گذشته قیامهای متعددی در ایران صورت گرفت و به ظاهر این قیامها سرکوب شد، اما امروز به‌خوبی شاهدیم که مردم ایران با تجربه قیامهای گذشته، بسا یکپارچه‌تر و مصمم‌تر از گذشته، در ۱۴۲شهر، قیام را در ماه دسامبر شروع کردند و هر روز آن‌را در شهرهای مختلف ادامه داده‌اند. شما به‌خوبی می‌دانید که رژیم دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران از هیچ پایگاه مردمی برخوردار نیست و شما با قیامهای مستمر خود، هر روزه در شهرهای ایران، خواستار سرنگونی دیکتاتور می‌شوید.
عدم مشروعیت رژیم آخوندها در داخل و طرد و انزوای بین‌المللی آن، ابزاری است مناسب برای گسترش قیام‌ها و اعتراضات اجتماعی در داخل و سرانجام سرنگونی فاشیسم مذهبی و برقراری یک جمهوری دموکراتیک بر اساس آرای مستقیم مردم ایران.
گردهمایی ۳۰ژوئن به ابتکار شورای ملی مقاومت ایران، در راستای همبستگی با قیام مردم ایران صورت می‌گیرد شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان تنها آلترناتیو منسجم و سازمان‌یافته، می‌تواند نقش محوری در سرنگونی حکومت آخوندها و برقرای یک جمهوری دموکراتیک ایفا کند



ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد