۱۳۹۷ تیر ۳۰, شنبه

واشنگتن تایمز -راجر گادسیف - نمایندة پارلمان انگلستان- سازمان ملل باید از ایران حسابرسی کند





واشنگتن تایمز -راجر گادسیف - نمایندة پارلمان انگلستان- سازمان ملل باید از ایران حسابرسی کند


واشنگتن تایمز ۲۷/۴/۹۷ : « دوستان، باعث افتخار است که امروز در این مقطع بحرانی از تاریخ ایران با شما هستم. من عضو حزب کارگر در پارلمان در مجلس عوام هستم و به همکاران دیگرم از تمامی احزاب دیگر که امروز اینجا هستند پیوسته‌ام برای همبستگی با شما و مردم دلیر ایران که علیه آخوندها و رژیم دیکتاتوری جنایتکارشان بپا خاستهاند. دوستان من، مدتهاست که تغییر سیاست نسبت به رژیم ایران به تأخیر افتاده است. انگلستان و همکاران ما در اتحادیه اروپا باید به ایالات متحده بپیوندند و آرمان دموکراتیک مردم ایران و خواست آنها برای آزادی و دموکراسی را برسمیت بشناسند. رهبران اروپایی اکنون باید رژیم آخوندها را همانطور که هست بشناسند. این یک رژیم تروریستی است که تروریزم را از طریق حزب الله صادر میکند. دوستان من، این رژیم هرگز نمی تواند شریکی برای صلح در خاورمیانه باشد. انگلستان و اتحادیه اروپا باید شورای ملی مقاومت ایران و برنامه ده ماده ای خانم رجوی برای ایران فردا را برسمیت بشناسند. هم چنین باید یک پروسه حسابرسی را در سازمان ملل شروع کنند تا رژیم ایران و رهبرانش را بخاطر دهه ها نقض حقوق بشر و کشتار هزاران زندانی سیاسی مورد حسابرسی قرار دهد». 

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد