۱۳۹۷ مرداد ۱, دوشنبه

سوء استفاده ایران از روابط دیپلوماتیك بعنوان سكوهای تروریستی خود





سوء استفاده ایران از روابط دیپلوماتیك بعنوان سكوهای تروریستی خود



روزنامه الوطن , ریاض ۲۸: « رژیم آخوندی ایران از روابط دیپلوماتیك خود با بعضی از كشورها مانند اتریش سوء استفاده كرده و آنها را تبدیل به سكوهایی برای عملیات تروریستی و خرابكارانه و منجمله ترور سازمان یافته مخالفین خود كرده است و انفجار گردهمایی اپوزسیون ایران كه اخیرا در پاریس برگزار شد، آخرین تلاشش بود.
عملیات تروریستی ایران-100جاسوس ایرانی در اتریش
عملیات رستوران میكونوس در برلین-1992
انفجار مقر یهودیان در بوینس آیرس-1994
ترور زهرا رجبی در استانبول-1995
طراحی عملیات تروریستی بر علیه گردهمایی اپوزسیون در پاریس-2018...........................................
رژیم ایران سفارتهای خود در بعضی از كشورها را بعنوان سكوهایی برای انجام عملیات تروریستی و خرابكارانه خود و منجمله ترورهای سیستماتیك بر علیه مخالفین بكار گرفته است كه تلاش برای انفجار گردهمایی اپوزسیون ایران كه اخیرا در پاریس برگزار شد، آخرین آن بود.
قبل از دادگاه میكونوس در سال 1999، سفارت رژیم در شهر بن نقش مقر مركزی وزارت اطلاعات در اروپا را داشت كه رژیم مجبور شد فعالیت آن ایستگاه را بعنوان مقر مركزی متوقف كند.
چند سال است كه رژیم آخوندی كشور اطریش را بعنوان مقر مركزی اطلاعاتی در اروپا انتخاب كرده است. ایستگاه اطلاعات در طبقه سوم سفارت رژیم در شهر وین ، در حال حاضر نقش مقر مركزی و هماهنگ كننده مامورین وزارت اطلاعات رژیم در اروپا را دارد. در مورد علت انتخاب كشور اطریش، یكی از مقامات سابق سفارت رژیم در اتریش گفته است: روابط بین دولت اتریش و دولت ایران بسیار گسترده ولی بی سروصدا است. در سطح كشورهای اروپایی دوستانه ترین روابط را با كشور اتریش داریم. اتریش تنها كشور اروپایی است كه در دوره جمهوری اسلامی رئیس جمهور آن دوبار به ایران سفر كرده است. ایران در كشور اتریش دفاتر نمایندگی متعددی را دارد كه شامل سفارت، مركز اسلامی امام علی، نمایندگی دفتر ولی فقیه(خامنه ای) ، مركز فرهنگی، نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دفتر هواپیمایی، نمایندگی سازمانهای بین المللی و اوپك، نمایندگی ایران در آژانس بین المللی هسته ای میشود.

نقش مركزی
یكی از مدیران شركت هواپیمایی ایران ایر درباره ایستگاه اطلاعات در سفارت رژیم در وین گزارش زیر را داده است:” كشور اتریش در بین كشورهای اروپایی نقش مركزیت را برای فعالیتهای وزارت اطلاعات دارد. مامورین وزارت اطلاعات در تردد به اتریش هیچ مشكلی ندارند. هواپیمایی ایران ایر هم برای آنها تسهیلات ویژه فراهم میكند.“
 نفر اعلام کرده بود.
رئیس ایستگاه
اسدالله اسدی بعنوان رئیس ایستگاه اطلاعات در سفارت اطریش نقش هماهنگ كننده مامورین وزارت اطلاعات در اروپا را بعهده داشته است. او كه به دلیل فرماندهی عملیات تروریستی علیه گردهمایی در ویپلنت پاریس در كشور آلمان دستگیر شده و دولت بلژیك خواهان استرداد او شده، اما رژیم آخوندی تلاش میكند ابتدا او را به اتریش منتقل كرده و بعد با استفاده از مصونیت دیپلماتیك به ایران بازگرداند.مطابق گزارشات رسیده از درون رژیم، اسدالله اسدی با شبكه ماموران نیروی قدس سپاه پاسداران در اروپا نیز در ارتباط میباشد. مطابق گزارشات رسمی كشور آلبانی، یك طرح تو‌‌طئه تروریستی بزرگ علیه مجاهدین در كشور آلبانی در ماه مارس 2018 خنثی شد كه توسط مامورین اطلاعاتی رژیم آخوندی برنامه ریزی شده بود.

عملیات تروریستی
وزارت اطلاعات با همكاری وزارتخارجه و سفارتهای رژیم در اروپا، عملیات تروریستی متعددی را در كشورهای اروپایی انجام داده است . از جمله عملیات تروریستی ای كه با همكاری سفارت و دیپلمات تروریستهایش انجام شده، میتوان از عملیات ترور دكتر كاظم رجوی در شهر ژنو سوئیس در سال 1991 ، ترور خانم زهرا رجبی در شهر استانبول تركیه در 1995 نام برد. لازم به یادآوری است كه در برخی عملیات تروریستی دیگر كه بدست تروریستهای نیروی قدس سپاه در اروپا هم انجام شده مانند ترور رستوران میكونوس در شهر برلین آلمان در سپتامبر 1992 ، انفجار مقر یهودیان در شهر بوئنس آیرس آرژانتین در سال1994 ، سفارتهای رژیم و دیپلمات تروریستهای آن نقش پشتیبان عملیات تروریستی را بعهده داشته اند.
برنامه های جاسوسی
سازمان اطلاعات خارجی و نهضت ها، یكی از مهمترین بخشهای وزارت اطلاعات است كه طرحهای جاسوسی و تروریستی در خارج ایران را اداره میكند. وزارت اطلاعات در ۸ فوریه ۲۰۱۷ برای گسترش فعالیتهای تروریستی و جاسوسی وزارت اطلاعات” معاونت اطلاعات خارجی و نهضتها“ را به سازمان اطلاعات خارجی و نهضتها ارتقا داد . پس از این ارتقا، ماشین تروریسم دولتی رژیم فعال شده است از جمله ترورهای چند ماه گذشته در تركیه ،كردستان عراق، كشورهلند است و آخرین نمونه آن توطئه بمب گذاری درگردهمآیی مقاومت در پاریس توسط اسدالله اسدی مسئول ایستگاه اطلاعاتی رژیم در اروپا می‌باشد كه طراح و عامل اصلی آن بود.
وابستگی
ایستگاههای اطلاعات در سفارتخانه های رژیم در كشورهای خارجی ، وابسته به سازمان اطلاعات خارجی و نهضتها در وزارت اطلاعات می باشند. یك قسمت از سازمان اطلاعات خارجی و نهضتهای وزارت اطلاعات، در وزارتخارجه رژیم مستقر است و اداره كل بررسی گزارشات نامیده میشود و بالاترین فرصتها و تسهیلات را برای فعالیتهای جاسوسی و عملیات تروریستی تامین می‌كند و وابسته به وزارت اطلاعات و فیلق قدس در كشورهای اروپایی است.

این اداره(كل) دو اداره دارد: اداره اول و اداره دوم و یك بخش كه نام آن استعلام ایرانیان خارج از كشور است . هر یک از این دو اداره مسئولیت تعدادی از کشورها را بعهده دارد. از كلیه گزارشات سیاسی ای كه وزارتخارجه تهیه میكند، یك نسخه به اداره كل وزارت اطلاعات داده می‌شود».

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد