۱۳۹۷ تیر ۲۹, جمعه

فرار به جلو و اقدامات رژيم آخوندي بعد از در هم شكستن توطئه تروريستي




فرار به جلو و اقدامات رژيم آخوندي بعد از در هم شكستن توطئه تروريستي



به‌دنبال گردهمایي بزرگ مقاومت در پاريس و در‌هم شكستن توطئه تروريستي آخوندها و دستگيري مأموران رژيم از جمله يك ديپلومات تروريست، شوراي عالي امنيت آخوندها به دستور خامنه‌اي تشكيل جلسه داد و دستگاه‌هاي ذيربط مانند وزارتخارجه، وزارت اطلاعات، نيروي قدس، دستگاه اطلاعات سپاه پاسداران و رسانه‌هاي رژيم را موظف كرد براي مهار كردن عواقب اين فضاحت بزرگ دست به كار شوند.
۱- دستگاهها و كارگزاران حكومتي موظف شدند براي رفع و رجوع اين فضاحت با ترفند شناخته شدة فرار به جلو، انگشت اتهام را به سوي مجاهدين نشانه بروند و دستگيري تروريستها در بلژيك و فرانسه و دستگيري يك ديپلومات تروريست در آلمان را صحنه سازي و پاپوش درست كردن براي رژيم در آستانه سفر روحاني به اروپا جلوه دهند و مدعي شوند مجاهدين براي اين دیپلومات تروريست دام گذاشته اند. وزير خارجه رژيم پس از انتشار اطلاعيه دادستاني و آژانس امنيت فدرال در بلژيك، اعلام كرد: «درست همزمان با آغاز سفر رئیس جمهوری به اروپا یک عملیات ایرانی افشا و «عوامل» آن دستگیر می شوند». وي افزود: آماده است با مقامات ذیربط برای شفاف سازی در زمینه «آنچه فقط یک عملیات فريب برای دادن نشانی غلط است» همکاری کند.

۲-پاسدار محسن رضايي، سركرده پيشين سپاه و دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام رژیم، در راستاي اجراي همين دستورالعمل، آسمان و ريسمان را به هم بافت تا دو تروريست دستگيرشده در بلژيك را به اعضاي عاليرتبه مجاهدين ارتقا بدهد. وي با وقاحت مي‌نويسد كه اين دونفر «با این دیپلومات تماس گرفته و از آمادگی‌شان برای همکاری با ایران .. گفته‌اند» و به همين خاطر «این دو شخص در مکانی با دیپلومات کشورمان ملاقات داشته‌اند و بسته‌یی نیز رد و بدل شده و از این تبادل توسط سازمان منافقین یا از طریق دوربین‌های مداربسته تصاویری ثبت شده است». سركرده كودن سپاه مي افزايد: «سپس این دو عضو منافقین خود را در معرض دستگیری قرار داده‌اند و به چنین طرحی با هدایت دیپلومات ایرانی اعتراف کرده‌اند».
۳-سناريوي اوليه رژيم كه توسط مقامات بلژيكي فاش شد، اراجيف ساخته و پرداخته بعدي در شوراي عالي امنيت آخوندها را روشن مي‌كند. يك مقام پليس بلژيك گفت: «در لوکزامبورگ یک ملاقاتي بود که تحت كنترل بود و همه با هم (سرويسهاي امنيتي كشورهاي مختلف) به سرعت کار کردند تا بمب را کشف و اسدی را دستگیر کنند. به نظر می‌رسد که رژیم ایران امیدوار بود که بمب گذاری به‌عنوان یک موضوع درونی خود مجاهدین دیده بشود، که نظریه‌یی بود که می توانست قابل باور باشد، اما وقتي ما نفرشان را در حین عمل دستگیر کردیم، اوضاع فرق كرد» (سايت بازفيد ۱۱ژوييه ۲۰۱۸).
۴-همزمان وزارت اطلاعات و وزارت خارجه به اصحاب مماشات و عده‌یي از پشتيبانان خود در آمريكا و اروپا مأموريت دادند كه عناصر خودسر در رژيم را مسئول اين جنايت تروريستي معرفي كنند. دانيل بنجامين، هماهنگ كننده ضد تروريسم در وزارتخارجه آمريكا در زمان اوباما، كه با تمام قوا و تا آخرين لحظه از اجراي حكم دادگاه و خارج كردن مجاهدين از ليست تروريستي جلوگيري مي‌كرد و خصومت هيستريك او عليه مجاهدين انگيزه‌هاي روشني دارد، در اين رابطه مي‌گويد: «نمی تواند اين فرضيه را رد كند كه اين يك عملیات خودسرانه باشد كه توسط سرویس‌های امنیتی ایران یا عناصر افراطی درون سرویس‌های امنیتی ایران طراحي شده باشد تا حكومت روحاني را سرافكنده كند و شايد حتي آنها را مسئول يك ايران در بحران قلمداد كند».
۵-واحدهاي برون مرزي نيروي قدس و ايستگاههاي وزارت اطلاعات درخارج كشور، بار ديگر موظف شدند روي به‌كارگيري و جذب عناصر بومي در آلباني، بوسني، صربستان و كوزوو متمركز شوند تا طرحهاي تروريستي عليه مجاهدين در آلباني از طريق آنها به اجرا در بيايد. همچنين معاونت برون مرزي راديو تلويزيون آخوندها مکلف شد با تهيه فيلم و گزارشهاي مجعول عليه مجاهدين در اين كشورها براي اقدامات جنايتكارانه زمينه سازي كند.
۶-به وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مأموريت داده شد تا دامنه فعاليت‌هاي اطلاعاتي و جاسوسي براي كسب اطلاعات از داخل سازمان مجاهدين را گسترش دهد.
شوراي ملي مقاومت ايران
كميسيون امنيت و ضد تروريسم
۲۷تير ۱۳۹۷(۱۸ ژوييه ۲۰۱۸)
مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد