۱۳۹۷ تیر ۲۲, جمعه

رژیم ايران بنيانگذار تروريسم




رژیم ايران بنيانگذار تروريسم



تجربه ۴۰سال گذشته به‌خوبی نشان می‌دهد که قتل و کشتار از روشهای اصلی نظام ولایت فقیه برای خروج از بحرانهای فزاینده اجتماعی و سیاسی است.
نظامهای استبدادی همیشه با زبان زندان و زنجیر و اعدام با مردم صحبت می‌کنند. اما استبداد مذهبی حاکم بر ایران، چون مادون تاریخ و زائده این دوران است، برای حفظ موجودیتش علاوه بر قتل‌عام و کشتار در داخل کشور، با صدور تروریسم و ارتجاع و بحران‌آفرینی و ایجاد آشوب در منطقه تلاش می‌کند تضمینی برای بقای خود پیدا کند.
یکی از نمونه‌های بارز این امر، توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس بود. موضوعی که کماکان مورد توجه دولتها و رسانه‌های خبری جهان است.
در این باره وزیر خارجه آمریکا مایک پمپئو نیز در جریان سفرش به امارات متحده عربی در یک مصاحبه اختصاصی با اسکای نیوز به طرح تروریستی رژیم ایران علیه همایش بزرگ مقاومت در پاریس اشاره کرد و گفت: «اروپاییان تهدیدی را که رژیم ایران اعمال می‌کند می‌فهمند. همین هفته گذشته بود ایرانیانی در اروپا دستگیر شدند که آماده انجام یک توطئه تروریستی در پاریس فرانسه بودند. ما این رفتار شریرانه را در اروپا دیده‌ایم. اروپاییان این تهدید را می‌فهمند».
موضوع عملیات تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس در رسانه‌های خبری جهان، بازتابی گسترده‌یی داشت که در این کلام نمی‌گنجد فقط در اینجا به ذکر بسیار خلاصه آنها اکتفا می‌کنیم:

نیویورک تایمز: 

روزنامه نیویورک تایمز روز ۱۱تیر ۹۷نوشت: مقامات بروکسل روز دوشنبه گفتند که یک زوج ایرانی‌الاصل در بلژیک، در حالیکه آماده می‌شدند برای بمب‌گذاری گردهمایی بزرگ اپوزیسیون ایرانیان به فرانسه بروند،”درست بموقع“ دستگیر شدند.
دفتر دادستان فدرال گفت که شهروندان بلژیک متهم به “تلاش برای قتل تروریستی و آماده‌سازی یک جرم تروریستی” علیه گروه اپوزیسیون مجاهدین خلق شدند. رودی جولیانی وکیل پرزیدنت دونالد ترامپ آمریکا هم در میان سخنرانان گردهمآیی ۳۰ژوئن در شهر ویلپنت در نزدیکی پاریس بود.

تلویزیون اورینت: 

رسانه‌های فرانسوی خبر دادند که تلاش برای حمله تروریستی به گردهمایی سالیانه مقاومت ایران که در پاریس برگزار شده بود شکست خورده است. مقاومت ایران قبلاً نسبت به‌عملیات تروریستی که ممکن است رژیم ایران و اطلاعاتش علیه اپوزیسیون انجام بدهند هشدار داده بود.

رادیو آلمان: 

رادیو آلمان در سایت خبری خود نوشت: دو ایرانی در بلژیک به اتهام داشتن برنامه‌ا‌ی برای انجام یک حمله تروریستی به همایش مجاهدین خلق در پاریس دستگیر شدند همچنین یک دیپلمات ایرانی نیز در آلمان در همین رابطه دستگیر شده است.
اسداله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی که به مزدوران بمب را تحویل داده بود
اسداله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی که به مزدوران بمب را تحویل داده بود

خبرگزاری آسوشیتدپرس: 

این خبرگزاری در گزارش کوتاهی که روز دوشنبه ۲ژوئیه (۱۱تیرماه) از بروکسل، پایتخت بلژیک منتشر کرده، از دستگیری یک زوج بلژیکی-ایرانی‌تبار که تصمیم داشتند با انفجار بمب، به همایش سالانه مجاهدین خلق سوء‌قصد کنند، خبر داده است.
ون در سیپت به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت« فقط می‌توانم بگویم که آنها یک حمله تروریستی را علیه این کنفرانس طراحی کرده بودند.

واشینگتن پست: 

واشینگتن پست ۱۱تیر نوشت: بلژیک ۲نفر را متهم به توطئه برای حمله به گردهمایی در فرانسه می‌کند؛
اریک ون در سیپت  قاضی فدرال گفت، بازرسانی که این زوج را روز شنبه بازداشت کرده و خوردوی آنها را جستجو کردند حدود حدود نیم کیلو (بیش از یک پوند) مواد انفجاریTATP و یک چاشنی کشف کردند.

سایت ای.بی.سی نیوز: 


بلژیک ۲نفر را حالی که آماده می‌شدند از بلژیک به سوی فرانسه برای بمب‌گذاری گردهمایی اپوزیسیون ایرانی که طی آخر هفته برگزار شده بود بروند، دستگیر می‌کند؛ رودی جولیانی وکیل شخصی پرزیدنت ترامپ در میان سخنرانان این گردهمایی بود.
رودی جولیانی در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس ۹تیر ۹۷
رودی جولیانی در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس ۹تیر ۹۷

تلویزیون اسکای نیوز از طرح تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس خبر داد و اعلام کرد

اسکای نیوز: 


مقامات بلژیکی دو نفر بلژیکی را دستگیر کرده‌اند که به طراحی برای حمله به گردهمایی اپوزیسیون ایران مشکوک بودند. همچنین و در همین رابطه یک دیپلمات ایرانی در آلمان نیز دستگیر شده است.
این طرح، گردهمایی سازمان مجاهدین خلق ایران که در ویلپنت واقع در حومه پاریس جایی که چندین هزار تن از مخالفان رژیم ایران تجمع می‌کردند را هدف قرار داده بود.
گزارشهای اطلاعاتی زیادی تأکید می‌کند که رژیم ایران از شبکه دیپلماتیک خود در سراسر جهان استفاده می‌کند تا طرحهای تروریستی‌اش را اجرا کند و از فعالیتهای خبیثانه‌ای که دارد حمایت نماید.

 این طرح، به‌وضوح نشان می‌دهد که سفارتخانه‌های رژیم ایران در کشورهای اروپایی که امروزه تبدیل به لانه‌های جاسوسی و تروریسم شده، موضوعی است که مقاومت ایران سالیان سال است که روی آن انگشت گذاشته و از جامعه جهانی و کشورهای منطقه خواسته است که با بستن سفارتخانه‌های رژیم، پیشاپیش بر آن مهر پایان بزنند.


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد