۱۳۹۷ تیر ۱۵, جمعه

جواد فیروزمند از اعضای شبکه برون‌مرزی وزارت اطلاعات در فرانسه




جواد فیروزمند از اعضای شبکه برون‌مرزی وزارت اطلاعات در فرانسه



 اطلاعات کامل درباره این مزدور کلیک کنید 


اطلاعات دیگر درباره شبکه وارتباطات این مزدور گشتاپو اطلاعات کلیک کنید 



جواد فیروزمند از خرداد ۸۴ برای انجام مأموریت‌های محوله از طرف وزارت اطلاعات، از ایران تحت حاکمیت ملایان به فرانسه فرستاده شد. مأموریت اصلی او پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌های وزارت اطلاعات علیه پناهندگان سیاسی و به‌خصوص علیه مقاومت ایران در ارتباط تنگاتنگ با سایر مأموران رژیم در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی بود، او بعدها که مجبور شد ژست پوششی اپوزیسیون نمایی اولیه را کنار بگذارد،‌ علناً به دفاع از فاشیسم‌مذهبی پرداخت و محتوای مأموریت خود را این‌چنین برملا کرد:
«مجاهدین آمدند به‌دروغ در مجامع بین‌المللی محکومیت علیه جمهوری اسلامی گرفتند… این‌همه ایران هراسی علیه مردم ایران از دست مجاهدین در جهان وجود دارد…».
(مأمور جواد فیروزمند- تلویزیون اجاره‌ای وزارت اطلاعات موسوم به مردم- ۲ آذر ۹۱)
پروسه شیادی مزدور فیروزمند در فرانسه
در خرداد۸۶ سایت‌های وزارت اطلاعات رژیم آخوندی، آگهی برگزاری جلسه‌ای در یک سالن بنام «فیاپ» در پاریس را منتشر کردند، این جلسه برای اعلام تأسیس یک انجمن پوششی جدیدالتأسیس به نام «انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه» بود.
در فراخوان‌های وزارت بدنام اطلاعات برای شرکت در این به‌اصطلاح جلسه، اسامی جواد فیروزمند و جهانگیر شادانلو درج‌شده بود.
روز ۲۷ خرداد ۸۶ ساعاتی قبل از زمان شروع جلسه فرمایشی که برای نفوذ در جوامع ایرانی طراحی‌شده بود، مأموران شناخته‌شده وزارت اطلاعات تدریجاً وارد محل سالن فیاپ شدند. مأمورانی نظیر محمدحسین سبحانی، مسعود خدابنده، ان سینگلتون،علی‌اکبر راستگو، علی راستبین، آلن شوالریاس (مزدور فرانسوی همکار وزارت اطلاعات) و … به همراه دو چاقوکش حرفه‌ای وزارت اطلاعات.
مزدوران مزبور با تدارک سلاح و تجهیزات لازم نظیر چاقو، گاز اشک‌آور، پنجه‌بکس و … برای حمله و هجوم و سوءقصد به جان پناهندگان و ایرانیان مخالف رژیم کاملاً از پیش آماده شده‌بودند. این چاقوکشان وزارتی شماری از پناهندگان ایرانی را موردحمله و هجوم قرار داده و آن‌ها را وحشیانه مورد ضرب‌وجرح قراردادند. درنتیجه این حملات وحشیانه، چند تن از پناهندگان سیاسی به‌شدت مجروح و مصدوم شدند. با ورود ارگان‌های امنیتی و انتظامی و پلیس فرانسه، به صحنه و کشفیات آن‌ها در تحقیقات و ثبت وقایع، سه جنایتکار اصلی این واقعه شناسایی، دستگیر و تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند؛ که شامل محمدحسین سبحانی و دو مأمور چاقوکش دیگر اکیپ مأموران بود.

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد