۱۳۹۷ تیر ۲۸, پنجشنبه

فرار به جلو و اقدامات رژیم آخوندی بعد از درهم شکستن توطئه تروریستی




فرار به جلو و اقدامات رژیم آخوندی بعد از درهم شکستن توطئه تروریستی



به‌دنبال گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس و در‌هم شکستن توطئه تروریستی آخوندها و دستگیری مأموران رژیم از جمله یک دیپلمات تروریست، شورای عالی امنیت آخوندها به دستور خامنه‌ای تشکیل جلسه داد و دستگاههای ذیربط مانند وزارتخارجه، وزارت اطلاعات، نیروی قدس، دستگاه اطلاعات سپاه پاسداران و رسانه‌های رژیم را موظف کرد برای مهار کردن عواقب این فضاحت بزرگ دست به کار شوند.
۱- دستگاهها و کارگزاران حکومتی موظف شدند برای رفع و رجوع این فضاحت با ترفند شناخته شده فرار به جلو، انگشت اتهام را به سوی مجاهدین نشانه بروند و دستگیری تروریستها در بلژیک و فرانسه و دستگیری یک دیپلمات تروریست در آلمان را صحنه‌سازی و پاپوش درست کردن برای رژیم در آستانه سفر روحانی به اروپا جلوه دهند و مدعی شوند مجاهدین برای این دیپلمات تروریست دام گذاشته‌اند. وزیر خارجه رژیم پس از انتشار اطلاعیه دادستانی و آژانس امنیت فدرال در بلژیک، اعلام کرد: «درست همزمان با آغاز سفر رئیس‌جمهوری به اروپا یک عملیات ایرانی افشا و «عوامل» آن دستگیر می‌شوند». وی افزود: آماده است با مقامات ذیربط برای شفاف سازی در زمینه «آنچه فقط یک عملیات فریب برای دادن نشانی غلط است» همکاری کند.
۲-پاسدار محسن رضایی، سرکرده پیشین سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رژیم، در راستای اجرای همین دستورالعمل، آسمان و ریسمان را به هم بافت تا دو تروریست دستگیرشده در بلژیک را به اعضای عالیرتبه مجاهدین ارتقا بدهد. وی با وقاحت می‌نویسد که این دو نفر «با این دیپلمات تماس گرفته و از آمادگی‌شان برای همکاری با ایران... گفته‌اند» و به همین خاطر «این دو شخص در مکانی با دیپلمات کشور مان ملاقات داشته‌اند و بسته‌یی نیز رد و بدل شده و از این تبادل توسط سازمان منافقین یا از طریق دوربینهای مداربسته تصاویری ثبت شده است». سرکرده کودن سپاه می‌افزاید: «سپس این دو عضو منافقین خود را در معرض دستگیری قرار داده‌اند و به چنین طرحی با هدایت دیپلمات ایرانی اعتراف کرده‌اند».
۳-سناریوی اولیه رژیم که توسط مقامات بلژیکی فاش شد، اراجیف ساخته و پرداخته بعدی در شورای عالی امنیت آخوندها را روشن می‌کند. یک مقام پلیس بلژیک گفت: «در لوکزامبورگ یک ملاقاتی بود که تحت کنترل بود و همه با هم (سرویسهای امنیتی کشورهای مختلف) به سرعت کار کردند تا بمب را کشف و اسدی را دستگیر کنند. به‌نظر می‌رسد که رژیم ایران امیدوار بود که بمب‌گذاری به‌عنوان یک موضوع درونی خود مجاهدین دیده بشود، که نظریه‌یی بود که می‌توانست قابل باور باشد، اما وقتی ما نفرشان را در حین عمل دستگیر کردیم، اوضاع فرق کرد» (سایت بازفید ۱۱ژوییه ۲۰۱۸).
۴-همزمان وزارت اطلاعات و وزارت‌خارجه به اصحاب مماشات و عده‌یی از پشتیبانان خود در آمریکا و اروپا مأموریت دادند که عناصر خودسر در رژیم را مسئول این جنایت تروریستی معرفی کنند. دانیل بنجامین، هماهنگ‌کننده ضدتروریسم در وزارت‌خارجه آمریکا در زمان اوباما، که با تمام قوا و تا آخرین لحظه از اجرای حکم دادگاه و خارج کردن مجاهدین از لیست تروریستی جلوگیری می‌کرد و خصومت هیستریک او علیه مجاهدین انگیزه‌های روشنی دارد، در این رابطه می‌گوید: «نمی‌تواند این فرضیه را رد کند که این یک عملیات خودسرانه باشد که توسط سرویس‌های امنیتی ایران یا عناصر افراطی درون سرویس‌های امنیتی ایران طراحی شده باشد تا حکومت روحانی را سرافکنده کند و شاید حتی آنها را مسئول یک ایران در بحران قلمداد کند».
۵-واحدهای برون مرزی نیروی قدس و ایستگاههای وزارت اطلاعات در خارج کشور، بار دیگر موظف شدند روی به‌کارگیری و جذب عناصر بومی در آلبانی، بوسنی، صربستان و کوزوو متمرکز شوند تا طرحهای تروریستی علیه مجاهدین در آلبانی از طریق آنها به اجرا در بیاید. همچنین معاونت برون مرزی رادیو تلویزیون آخوندها مکلف شد با تهیه فیلم و گزارشهای مجعول علیه مجاهدین در این کشورها برای اقدامات جنایتکارانه زمینه‌سازی کند.
۶-به وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مأموریت داده شد تا دامنه فعالیت‌های اطلاعاتی و جاسوسی برای کسب اطلاعات از داخل سازمان مجاهدین را گسترش دهد.
شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
۲۷تیر ۱۳۹۷(۱۸ژوییه ۲۰۱۸)

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحا