۱۳۹۷ آبان ۱۲, شنبه

علم الهدی: کشورهای منطقه با موشک های ایرانی ویران خواهند شد



علم الهدی: کشورهای منطقه با موشک های ایرانی ویران خواهند شد


در پی اجرایی شدن مرحله دوم تحریمهای آمریکا، آخوند علم‌الهدی امام جمعه رژیم در مشهد در نماز جمعه اخیرش از تروریسم مورد علاقه نظام پرده برداشت و به خام خیالی های رژیم اقرار کرد و گفت: « اگر کار به جایی برسد که نفت ما صادر نشود تنگه هرمز مین‌گذاری می‌شود. کشتیهای نفتکش عربستان سعودی مصادره خواهد شد و کشورهای منطقه با موشک‌های ایرانی ویران خواهند شد. (کلیپ)

آخوند علم‌الهدی در اشاره به نقش تروریستی شبه‌نظامیان حوثی در یمن افزود: ‌موشکهای قاهر که همراه با فناوری به انصارالله داده شده به نام سامانه یوم الاسد به‌محض دستور ایران برای تأسیسات نفتی آرامکو عربستان کافی ست و تمام این تأسیسات نفتی را از کار می‌اندازند.

آخوند علم‌الهدی در بخش دیگری از تهدیدهای تروریستی رژیم در منطقه و رویارویی آنها با کشورهای همجوار گفت: اگر بنا شد یک قطره نفت از ایران صادر نشود تنگه هرمز مین‌گذاری شده ناو گروه ارتش جمهوری اسلامی این مین‌گذاریها را نظارت و پاسداری می‌کند. از این تنگه هرمز در هر روز سه کشتی نفتی عربستان سعودی عبور می‌کند و اگر کار به جایی برسد که نفت ما صادر نشود ساعت پنج صبح هر روزی که اراده کنیم سه تا کشتی نفتی عربستان سعودی مصادره خواهد شد. نفتش را مصادره می‌کنیم پرسنلش را اسیر می‌گیرند. در درجه اول بعد از مصادره این سه کشتی نفت سکو و میدان مشترک نفتی امارات و قطر توسط ایران بسته می‌شود. تنها با شلیک یک موشک از ایران کل سیستم نفتی پایگاه وفاق قطر تعطیل خواهد شد اینها درصدد مقابله بر می‌آیند که از بالا حمله کنند به ایران شش فرودگاه بین‌المللی دوبی، ابوظبی، شارجه، ریاض، بحرین قطر اینها همان لحظه هدف موشک قرار می‌گیرند تمام مواصلات هوایی و دریایی قطع می‌شود تنها در فاصله سی دقیقه تمام مسیرهای هوایی و دریایی کشورهای خلیج‌فارس در شلیک موشک ما منهدم خواهد شد و همه راهها قطع میشه.

در صورت دخالت آمریکا متحدانش که اینها باید بیایند به سراغ این قضیه اینها وقتی می‌آیند که نیمی از ثروت جهان یعنی چهار پنجم سوخت فسیلی جهان کشورهایی که در اختیار دارند چهار پنجم سوخت فسیلی‌شان کویت، قطر، بحرین، امارات، عربستان در یک زمان کوتاه به عصر حجر بر می‌گردند و وجود ندارند.
کل اقتصاد جهان و بورسهای آن که عمدتاً صاحب آنها این کشورهای عرب هستند از کار می‌افتند. قیمت نفت در همان لحظه اول به بشکه‌ای ۴۰۰دلار می‌رسد.
این آخوند حکومتی در حالیکه رویاهای تروریستی رژیم را از قول فردی دیگر بیان می‌کرد ادامه داد:
«شارجه ۱۴موشک؛ منامه چهار موشک، ابوظبی ۷موشک، دوحه ۱۱موشک ،کویت ۲۲موشک، جده ۲۴موشک، ریاض ۲۸موشک، اینها اینها را نابود خواهند کرد...

... اگر بنا شد ایران تصمیم بگیرد یک قطره نفت منطقه خارج نشود به فاصله یک ساعت و نیم همه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نابود خواهند شد. به فاصله یک ساعت هم دو کشور بزرگ امارات و عربستان نابود خواهند شد.
یک ساعت و نیم می‌گذره آمریکا هیچ چیز تو این مملکت ندارد هنوز به سراغ اسراییل نرفته‌ایم وای به اون روزی که دنبال اسراییل هم برویم این‌که هی می‌گویند بیاید موشکهایتان را جمع کنید برای این است.
در ارتباط با نیات تروریستی رژیم آخوندی، خانم  مریم رجوی در یک پیام ویدئویی به سمینار «موج جدید‌ تروریسم رژیم ایران- واکنش اروپا و آمریکا» در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۸ که در رزیدانس پالاس بروکسل برگزار شد خطاب به شخصیتهای سیاسی و شرکت‌ کنندگان گفت:
 آنها با تروریسم می‌خواهند جهان را به‌ سکوت و تسلیم بکشانند. پاسخ آنها قاطعیت است. سیاست مسئولانه نسبت به‌صلح و امنیت جهان همین است.
آخوندها انگیزه‌های زیادی برای مبادرت به تروریسم دارند:
۹ماه است قیام‌ها و جنبش اعتراضی در ایران ادامه دارد. آما آنها نمی‌توانند این جنبش را متوقف سازند. به ‌اعتراف بالاترین مقامهای رژیم مجاهدین نقش فزاینده در سازماندهی و هدایت قیام‌ها ایفا کرده و می‌کنند. هم‌زمان آخوندها از مهار روند فروپاشی اقتصاد کشور عاجزند. این در حالی است که در ۱۲ماه اخیر پول رسمی کشور چهار پنجم ارزش خود را از دست داده است.



مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange