۱۳۹۷ آبان ۱۲, شنبه

گرامی‌داشت ۱۳آبان و به آتش کشیدن مظاهر سرکوب - فعالیت کانونهای شورشی در ایران



گرامی‌داشت ۱۳آبان و به آتش کشیدن مظاهر سرکوب - فعالیت کانونهای شورشی در ایران



به آتش کشیدن ورودی پایگاه بسیج ضدمردمی در کرمانشاه
اعضای کانون شورشی عبدالرضا رجبی در کرمانشاه، در یک عمل شجاعانه انقلابی ورودی پایگاه بسیج ضدمردمی رژیم ولایت فقیه که یکی از ارگانهای سرکوب محسوب می‌گردد را به آتش کشیدند. این مقر سرکوب روبه‌روی خیابان چراغی خیابان میخک این شهر واقع شده است.

فعالیت به‌ مناسبت۱۳آبان، روز دانش‌آموز در کرج، تهران و شیراز
اعضای یکی از کانونهای شورشی شورشی کرج در یک اقدام جمعی اقدام به بلند کردن آرم ارتش آزادیبخش و تراکتهایی به‌ مناسبت ۱۳آبان روز دانش‌آموز کرده ضمن درجا قدم‌رو شعار دادند «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» و با فریاد حاضر حاضر بر ادامه راه و مبارزه برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه، اعلام آمادگی و تجدید عهد کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی در تهران نیز، با نصب پوسترهایی از شهدای دانش‌آموز مجاهد خلق، در یکی از پارکهای پرتردد تهران، خاطره شهدای دانش آموزی را گرامی داشتند. یکی از اعضای این کانون شورشی در پیامی یاد شهدای مجاهد خلق را گرامی‌داشت و آرزوی پر رهرو بودن این راه را کرده با آنان تجدید عهد کرد.

همچنین اعضای کانون شورشی احمد رئوف از کرج نیز به‌ مناسبت ۱۳آبان، روز دانش‌آموز، اقدام به نصب پوسترهای بزرگی از ۹دانش‌آموز شهید مجاهد خلق کردند.

در شیراز نیز اعضای کانون شورشی الهه دکنما اقدام، در سالروز ۱۳آبان خاطره دانش‌آموزان مجاهد خلق که به‌دست رژیم ضدبشری ولایت فقیه به‌ شهادت رسیدند را با نصب پوستری از ۵شهید دانش‌آموز مجاهد خلق را نصب کردند. در گوشه چپ این پوستر بزرگ جمله‌ای از مریم رجوی با مضمون «دانش‌آموزان: مدرسه را به کانون اعتراض و شورش تبدیل کنید» دیده می‌شد.


گرامی‌داشت شهدای دانش‌آموز در شیراز، مشهد و قائمشهر
اعضای کانون شورشی علی سلامبان در شیراز نیز با نصب پوستری متشکل از تصاویر ۷شهید دانش‌آموز مجاهد خلق و جمله مریم رجوی مبنی بر مدرسه را به کانون اعتراض و شورش تبدیل کنید، کردند.
در شیراز همچنین اعضای کانون شورشی مجاهد شهید فاطمه مصباح نیز با نصب پوستری از ۷مجاهد شهید نوشتند « فاطمه مصباح دانش‌آموز شهید که معلم آزادی شد» یاد شهدای مجاهد خلق و روز دانش‌آموز را گرامی داشتند.

در مشهد نیز اعضای کانونهای شورشی با دیوارنویسی «دانش آموزان مدارس را صحنه اعتراض و شورش تبدیل کنید – سرنگون باد رژیم اهریمنی ولایت فقیه» سیزدهم آبان را گرامی داشتند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی قائمشهر نیز به‌مناسبت ۱۳آبان، روز دانش‌آموز اقدام به آتش زدن پوستر خامنه‌ای جلاد کردند.

در کرمانشاه، اعضای کانون شورشی ۱۱۳نیز اقدام به نصب پوستری از خمینی دجال که بر آن به خط درشت نوشته شده بود، مرگ بر دجال درود بر مجاهدین کردند. یکی از اعضای این کانون در فیلم ارسالی گفت «مرگ بر خمینی، مرگ بر خامنه‌ای».
در اصفهان نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب تراکتهای «دانش آموز بپاخیز قیام کن – کانونهای شورشی را در مدارس و دانشگاهها برپا می‌کنیم – دانش آموزان: مدرسه را به کانون اعتراض و شورش تبدیل کنید» کردند.


نصب تراکت در اصفهان، آمل، شیراز، گچساران و تهران
اعضای یکی از کانونهای شورشی اصفهان نیز در گرامی‌داشت روز دانش‌آموز، اقدام به نصب تراکت جمله‌ای از مریم رجوی « دانش آموزان: مدرسه را به کانون اعتراض و شورش تبدیل کنید» در اتوبوس و سی‌ و سه پل اصفهان کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی آمل نیز با نصب تراکتهای «کانونهای شورشی را در مدارس و دانشگاهها بپا می‌کنیم – دانش‌آموز بپاخیز قیام کن» ۱۳آبان را گرامی داشتند.

در شیراز نیز اعضای کانون شورشی با نصب تراکتهای «دانش آموز بپاخیز قیام کن – کانون شورشی را در مدارس و دانشگاهها برپا کنیم» روز دانش‌آموز را گرامی داشتند.

اعضای کانون شورشی در گچساران نیز با دیوارنویسی شعار « مرگ بر خامنه‌ای» روز دانش‌آموز را گرامی داشتند.

در تهران نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به نصب تراکت «دانشجو دانش‌آموز بپاخیز قیام کن – دانشجو دانش‌آموز مدرسه و دانشگاه را به سنگر آزادی تبدیل کن » در برابر دبستان هوشمند این شهر کردند.


بیشتر بخوانید:

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange