۱۳۹۷ آبان ۲۰, یکشنبه

فعالیت کانونهای شورشی در پاسخ به پیام مسعود رجوی، در شهرهای مختلف ایران



فعالیت کانونهای شورشی در پاسخ به پیام مسعود رجوی، در شهرهای مختلف ایران


کانونهای شورشی در شهرهای میهن:‌«فرمانده کل پیامتان را شنیدیم، حاضر حاضر حاضر»
کانونهای شورشی در راستای شعله ورکردن آتش اعتراض و قیام مردم به‌جان آمده علیه رژیم پابه‌گور ولایت فقیه فعالیتهای خود را تشدید کرده‌اند، به‌نحوی که زوزه‌های وحشت کارگزاران رژیم آخوندی از این فعالیتهای سراسری همه روزه از بوقهای تبلیغاتی آنها بگوش می‌رسد.

پاسخ کانونهای شورشی اصفهان، ارومیه، لرستان و بندرعباس به پیام مسعود
اعضای کانون شورشی ۷۳۰ اصفهان، در پاسخ به پیام شماره یازده فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران و اعلام آماده‌باش مرحله سرنگونی در پیامی گفتند « برادر مسعود، شیر همیشه بیدار، پیامت را شنیدیم، حاضر حاضر حاضر».
از ارومیه نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر در حالیکه پوستر و قسمتی از پیام مسعود رجوی را در دست داشتند گفتند، « فرمانده کل پیامتان را شنیدیم، حاضر حاضر حاضر».
در لرستان نیز اعضای کانون شورشی ۷۹۰ این شهر در پیامی گفتند «برادر پیامت را شنیدیم، آماده‌ایم برای سرنگونی، حاضر حاضر حاضر».
اعضای کانون شورشی ۳۲۰ بندرعباس نیز در پاسخ به پیام فرمانده کل گفتند «برادر مسعود عزیز یازدهمین پیام شما را که اعلام آماده‌باش برای سرنگونی رژیم خون‌آشام آخوندی است با گوش و جان شنیدیم و همان‌طور که شما گفتید جرقه قیام را می‌زنیم، ما کانونهای شورشی آماده‌تر از همیشه می‌گوییم حاضر حاضر حاضر»

پاسخ کانونهای شورشی تهران و کرمانشاه به پیام مسعود
یکی از اعضای کانون شورشی از تهران در پاسخ به اعلام آماده‌باش سرنگونی گفت: «برادر مسعود از داخل میهن اشغال شده با شما حرف می‌زنم، برادر پیام شماره یازده شما را شنیدیم و ایمان داریم که پایان آخوندهای دژخیم و ضدبشر نزدیک است، برادر مسعود همان‌طور که خطاب به کانونهای شورشی فرمان دادید که منتظر خیزش نهایی باشید از شما خواستارم که اسم مرا نیز در این راه بنویسید، آری آتش جواب آتش مشت جواب مشت و گلوله جواب گلوله».
عضو دیگری از کانونهای شورشی تهران از رباط کریم نیز در پاسخ به پیام فرمانده کل گفت «پیام شماره یازده فرمانده ارتش آزادیبخش ملی ایران را دریافت کردم حاضر حاضر حاضر».
کانون شورشی ۸۴۵ تهران نیز در پاسخ پیام ارتش آزادیبخش اقدام به پخش تراکت « ما کانونهای شورشی پیام شماره ۱۱فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران را شنیدیم و برای سرنگونی ولایت فقیه در آماده‌باش کامل هستیم، حاضر حاضر حاضر».
در کرمانشاه نیز اعضای کانون شورشی ۵۳۴ این شهر در پاسخ به پیام مسعود، اقدام به نصب پلاکاردی با مضمون « آغاز دوران آماده‌باش سرنگونی، حاضر» کردند.
اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران نیز اقدام به چاپ و نصب گسترده تراکتی حاوی تصویر مریم رجوی با تیتر « مریم رجوی سیمای ایران آزاد» و برنامه ۱۰ماده‌ای برای ایران آزاد فردا کردند.

نصب پوسترهای مریم رجوی در تهران، یزد، آبادان و بابلسر
اعضای کانون شورشی مجاهد شهید مهدیه مددزاده نیز اقدام به چاپ و نصب گسترده پوسترهای مریم رجوی کردند. در زیر پوسترهای نصب شده نوشته شده بود « مریم رجوی: نه به ولایت فقیه، آری به حاکمیت مردم در یک جمهوری با رأی آزاد».
در یزد نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به پخش و نصب پوسترهایی از مریم رجوی حاوی جمله، «مریم رجوی: نه حجاب اجباری، نه دین اجباری و نه حکومت اجباری» کردند.
اعضای کانون شورشی دیگری در تهران اقدام به نصب تراکت برنامه ۱۰ماده‌ای مریم رجوی برای ایران آزاد فردا در اتوبوس کردند.
در آبادان نیز اعضای کانون شورشی ۶۲۹ این شهر اقدام به نصب تراکت «مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی» کردند.
در بابلسر نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوار نویس گسترده شعار « مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی» به روش کلیشه و همچنین دست نویس کردند.

دیوارنویسی در تهران، ساری و قوچان
اعضای یکی از کانونهای شورشی در تهران اقدام به دیوارنویسی شعار « آزادی با مریم رجوی – مرگ بر خامنه‌ای» کردند. بخشی از این دیوارنویسی‌ها نزدیک بیمارستان امام حسین و خیابان نواب صورت گرفت.
در ساری نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر شعار مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی را در اماکن مختلف دیوارنویسی کردند.
اعضای یکی از کانونهای شورشی قوچان نیز اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای کردند.

بیشتر بخوانید:

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange