۱۳۹۷ آبان ۲۰, یکشنبه

قطار قیام و قطار نظام؛ تصادف ناگزیر!



قطار قیام و قطار نظام؛ تصادف ناگزیر!


اخیراً پاسدار محسن رفیق‌دوست که اضافه بر تخصص آدم‌کشی، در غارت و چپاول اموال ملت هم مهارت ویژه‌یی داشته و خود و برادر معروف و اختلاس‌گرش(در باند ضدانقلابی موتلفه) از نابودکنندگان بازار تهران به‌شمار می‌روند، در یک مصاحبه تلویزیونی درباره انقلاب نکته جالبی گفته که برخلاف سایر گفته‌هایش، این یکی ارزش شنیدن دارد، وی در آن مصاحبه به نکته جالبی اشاره کرده است.

رفیق‌دوست، پارکابی قطار آخوندها!

«انقلاب همانند یک قطار بود و رانندهٔ این قطار، امام و امروز هم رهبر انقلاب است. این قطار به سمت مقصدش حرکت می‌کند... عده‌ای در مسیر دیدند نمی‌توانند با این قطار به مقصدش بیایند؛ شروع به دویدن در خلاف جهت حرکت قطار کردند. به انتهای قطار که رسیدند، دیدند چاره‌ای جز پیاده‌شدن ندارند... از این قطار پیاده شدند. هنوز یک عده مانده‌اند که باید از این قطار پیاده شوند؛ آنهایی که معتقدند ما به بن‌بست رسیده‌ایم».(ایلنا ۱۷آبان ۹۷)

قطاری که به اتوبوس تبدیل شد

ظاهراً رفیق‌دوست نمی‌داند یا خودش را به ندانستن و بی‌خبری زده است که دیگر در آن قطار، جز سپاه پاسداران و عمله اکره نظام(به قول پاسدار قالیباف) چیزی بیشتر از ۴–۵درصد باقی نمانده و قطار هم که حالا دیگر حسابی کوچک شده و دیگر به اندازه یک اتوبوس بیشتر نیست وسط راه خاموش شده و در آستانه توقف است!

ماشینی که حین حرکت، بنزین تمام کرده و دنده‌خلاص می‌رود!

حرف دقیق عباس عبدی در مصاحبه با تلویزیون حکومتی در روز ۱۹مهر ۹۷ این است: «منظورمان از فروپاشی این نیست که یک ساختمان یکهو ریخته پایین... شما یک ماشینی را فرض کنید با سرعت ۱۰۰کیلومتر میره یکهویی بنزین تمام می‌کنه. خوب چه اتفاقی میفته؟ این‌که وا نمی‌ایستد که! با سرعت شتاب کندشونده میره جلو، اما یک کسی که ناظره میگه این بنزین تمام کرده، این وا می‌ایستد آخرش»!

نگاهی به سرنشینان قطار رفیق‌دوست

به زبان ساده، باید به رفیق‌دوست گفت: دیگر نیاز نیست کسی را پیاده کنید، اکنون فقط و فقط خودتان هستید و خودتان! اینهایی هم که اکنون دارند از قطار خودشان را به بیرون پرتاب می‌کنند، بچه‌های خودتان هستند، غریبه‌ای آنجا باقی نمانده است!
البته هر چه قطار شما کوچک و کوچک‌تر شد تا این‌که به یک جمع چندصد نفره مدیریتی کشور و به‌قول رحیم‌پور ازغدی به ۲۰۰-۳۰۰هزار خانوار خودتان تقلیل پیدا کرده و روزبه‌روز هم در حال کاهش است، در نقطه مقابل قطار مردم پیوسته در حال افزایش است!

قطار انقلاب که از روبه‌رو می‌آید

در همین هفته، اعتصاب سراسری رانندگان کامیون کشور در بیش‌تر از ۷۳شهر و ۲۵استان وارد دهمین روز خود شد.
اعتصاب بازاریها و کسبه نیز مشابه اعتصاب رانندگان کامیون، کماکان ادامه دارد.
اعتصاب کشاورزان اصفهانی در قهدریجان ادامه دارد.
اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه کماکان ادامه دارد.

اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه
اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه

تظاهرات غارت‌شدگان مؤسسه‌های اعتباری سپاه‌ پاسدارن که پول‌شان را آخوندها بالا کشیده‌اند، به‌طور تقریباً روزانه ادامه دارد.
تظاهرات اعتراضی کارگران فولاد خوزستان نیز از روز شنبه ۱۹آبان ۹۷ به لیست تظاهرات اعتراضی دیگر اقشار مردم اضافه شد.
این در حالی است که بسیاری اصناف و اقشار دیگر جامعه نیز با صدور فراخوان‌های مختلف در صف آغاز اعتصاب و اعتراض قرار دارند!
اعتراض‌های دانشجویی و فرهنگیان از همین شمار است.

اعتراضات دانشجویی
اعتراضات دانشجویی

اینان همگی، بخشی از کسانی هستند که پیشتر، از آن قطار لعنتی پیاده شده، «خط» عوض کرده‌ و اینک سپر‌به‌سپر قطار آخوندها، به رویارویی با آن ماشین‌دودی عهدبوقی برخاسته‌اند!
اینجاست که باید به رفیق‌دوست گفت، نیازی نیست شما کسی را پیاده کنید، پیاده‌شدنی‌ها پیاده شده‌اند، اینهایی که تو می‌خواهی پیاده کنی، گوشت و پوست خودتان‌اند! از حالا به بعد هر چه و هر که را که پیاده کنید، دست و پا و اعضا و جوارح پیکر خودتان است که جدا می‌شود.

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange