۱۳۹۷ آذر ۳, شنبه

وضعیت جسمی زندانی سیاسی آرش صادقی در زندان رجایی‌شهر کرج رو به وخامت است



وضعیت جسمی زندانی سیاسی آرش صادقی در زندان رجایی‌شهر کرج رو به وخامت است

وضعیت جسمی زندانی سیاسی آرش صادقی به علت ابتلای وی به سرطان و عدم رسیدگی کارگزاران نظام در زندان رجایی‌شهر کرج به شدت رو به وخامت گذاشته است.
پس از عمل جراحی که روی دست آرش انجام شد، تعدادی از اعصاب حرکتی و حسی دست وی از کار افتاده و عملا دست وی فاقد فعالیت است، به نحوی که دست وی از مچ به پایین حرکت کمی دارد. یعنی فقط می‌تواند انگشتانش را کمی باز و بسته کند.
دست وی در محل عمل«روی بازو» متورم است و بعلت وجود پلاتین و سیمان مخصوص ( که به جای استخوان برداشته شده گذاشته شده) عفونت دارد.
پزشکان معالج درخواست حداقل ۲۵ تا ۳۰ روز بستری بعد از عمل در بیمارستان را برای انجام شیمی درمانی کرده بودند که دادستانی نظام و اطلاعات سپاه با این توصیه پزشک مخالفت کرده و وی را دو روز پس از عمل به زندان برگرداندند.
شیمی درمانی که جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری و سرایت به قسمت‌های دیگر بدن مثل سینه و … لازم بود به دلیل همین مخالفتها انجام نشد.
بدلیل انجام نشدن شیمی درمانی، پزشکان به این نتیجه رسیدندکه حداقل دو عمل دیگر باید روی دست آرش انجام شود که با وضعیتی که اطلاعات سپاه و دادستانی در پیش گرفته‌اند (عدم همکاری و عدم اجازه خروج) مشخص نیست چه زمانی و به چه ترتیبی مراحل مداوای این زندانی اجرایی شود.
آرش صادقی علاوه بر سرطان مغز استخوان، از مشکل حاد گوارشی نیز رنج می‌برد که متاسفانه چون درمان دستگاه گوارش به طور مرتب و منظم بعلت کارشکنی‌های مراجع فوق الذکر انجام نمی‌گیرد؛ وی حتی قادر به خوردن غذاهای معمولی نیست و همین امر باعث ضعیف شدن تدریجی و دائمی وی شده است .
این زندانی بابت عفونت دست، بصورت مستمر از آنتی بیوتیک استفاده می‌کند. نبود غذای مکفی و متناسب با بیماری باعث ضعیف‌شدن بدن و تحلیل عضلاتش شده است. آرش صادقی در بندی محبوس است که آب گرم و وسایل گرمایشی مناسب و مکفی ندارد و به دلیل پوشاندن پنجره‌ها و منافذ، حتی هوای کافی برای تنفس وجود ندارد.


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange