۱۳۹۷ آذر ۲۸, چهارشنبه

فراخوان خانم رجوی به حمایت از کارگران اعتصابی و اقدام فوری برای آزادی دستگیر شدگان



فراخوان خانم رجوی به حمایت از کارگران اعتصابی و اقدام فوری برای آزادی دستگیر شدگان

قیام ایران-شماره ۲۴۰

اقدامهای سرکوبگرانه رژیم آخوندی علیه کارگران فولاد اهواز و نیشکر هفت‌تپه



فراخوان خانم رجوی به حمایت از کارگران اعتصابی و اقدام فوری برای آزادی دستگیر شدگان
رژیم آخوندی در وحشت از ادامه و گسترش اعتراضهای کارگران و دیگر اقشار مردم اهواز، نیروهای سرکوبگر خود از مأموران نیروی انتظامی تا عوامل وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران و آدمکشان لباس شخصی‌ را به‌طور گسترده در سطح شهر مستقر کرده و بسیاری از راهها را قرق کرده‌اند. در برخی از خیابانها به خودروها اجازه پارک نمی‌دهند.
با وجود این و به‌رغم دستگیری دهها تن از کارگران فولاد اهواز، روز سه‌شنبه۲۷ آذر کارگران گروه ملی فولاد اهواز برای چهلمین روز به اعتصاب خود ادامه دادند.
در یک تحول دیگر مافیای شکنجه و اعدام و ترور شماری از کارگران نیشکر هفت‌تپه را در شوش احضار و تهدید کرده است. همچنین گفته می‌شود دژخیمان قضاییه آخوندی برای برخی از کارگران این کارخانه که پیش از این دستگیر شده بودند، حکم صادر کرده است.
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، دستگیریهای وحشیانه و جمعی کارگران را قویاً محکوم کرد و گفت: اقدامهای سرکوبگرانه و فریبکاریهای رژیم آخوندی علیه کارگران و بی‌پاسخ گذاشتن خواستهای آنان و پایمال کردن حقوق اولیه‌شان، بار دیگر این حقیقت را به اثبات می‌رساند که تا این رژیم ضد کارگری بر سر کار است، وضعیت کارگران و زحمتکشان هر روز وخیم‌تر می‌شود و فقر و بیکاری و تورم گسترش پیدا می‌کند.
وی عموم مردم به‌ویژه کارگران و جوانان را به اعتراض علیه این دستگیریها و حمایت از کارگران اعتصابی فرا‌خواند و از مدافعان حقوق‌بشر و حقوق کارگران خواست اقدامهای سرکوبگرانه رژیم آخوندی علیه کارگران را قویاً محکوم نموده و برای آزادی فوری دستگیر شدگان اقدام کنند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۸آذر ۱۳۹۷ (۱۹دسامبر ۲۰۱۸)


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت    ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange