۱۳۹۷ دی ۲۱, جمعه

حسین شریعتمداری تحریم وزارت اطلاعات تقصیر اسماعیل بخشی‌ست- مانا ارجمند



حسین شریعتمداری  تحریم وزارت اطلاعات تقصیر اسماعیل بخشی‌ست- مانا ارجمند


داغ کردن حسین شریعتمداری از روز ۱۸دیماه شروع شد روزی که خبر تحریم شدن بخشی از وزارت اطلاعات نوسط  دولت دانمارک علنی شد.
روز ۱۸ دی، اتحادیه اروپا هم به‌خاطر توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی مجاهدین در پاریس و طراحی ترور در دانمارک و اقدامات تروریستی در هلند، رژیم آخوندی را تحریم کرد.
اتحادیه اروپا اولین تحریم‌های خود علیه رژیم ایران را از برجام تاکنون وضع کرد و هلند فاش ساخت که ایران سوء قصد علیه دو تبعه هلندی را در ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ هدایت نمود.
این در ادامه خنثی کردن دو حمله تروریستی ایرانی در ۲۰۱۸ توسط دانمارک و فرانسه صورت میگیرد.
ایران و حزب الله از ۱۹۷۹ تاکنون اروپا را هدف تروریسم خود قرار داده‌اند.
با اقدامات امروز, کشورهای اروپایی به ایران این پیام روشن را می‌دهند که تروریسم تحمل نخواهد شد.
پس از این تحریم، آمریکا هم قویا از آن حمایت کرده و نوشت در کنار متحدین اروپایی خود در رویارویی با این تهدید مشترک می‌ایستد.

اکنون پاسدار حسین شریعتمداری ترسیده از عاقبت حکومتش آسمان و ریسمان را به هم می‌بافد که این موضوع را با یک موضوع داغ دیگر برای ولایت تعدیل کند!
با ذهن شکنجه گر و ضد انسانی خود تلاش میکند انگشت روی نقطه حساس درد مردم ایران بگذارد! اسماعیل بخشی!
اکنون که مردم ایران از دردهای اسماعیل بخشی میگویند و از اینهمه ظلم متاثر شده‌اند، کیهان مینویسد: داستان دروغین شکنجه اسماعیل بخشی یکی از افراد بازداشتی در ماجرای اعتراضات هفت تپه بلافاصله پس از مطرح شدن از جانب وی به خبر برجسته روزنامه‌های زنجیره‌ای و سایت‌ها و شبکه‌های مجازی و رسانه‌های بیرونی تبدیل شد!
عقل نیم بند حسین شریعتمداری به این نمیرسد که روح مردم ایران از رنج یک کارگر زجر کشیده که تنها به خاطر حقوق عقب افتاده به خیابان رفته و به بدترین شکل، توسط همکاران و همپالکی های حسین شریعتمداری شکنجه شده است، به درد آمده و از او حمایت میکنند.
آسمان را به ریسمان می‌بافد و چون مار زخمی به خود می پیچد و زهرآگین می‌گزد! اما نمیداند که دیگر جامعه ایران از نقطه عطفی عبور کرده است که تمام تلاش و تقلای جنایتکاران تاثیر عکس خواهد داشت.
حسین شریعتمداری مینویسد: حجم انبوه از پوشش خبری به ادعای یک بازداشتی آنهم یکماه پس از آزادی وی به وضوح از هماهنگی قبلی رسانه‌های بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها حکایت می‌کرد.
ماجرا تا آنجا پیش رفت که رئیس‌جمهور دستور رسیدگی صادر کرد! رئیس‌قوه قضائیه اعلام کرد در صورت صحت این ادعا با متخلف برخورد می‌شود!
فراکسیون امید از مسئولان وزارت اطلاعات خواست برای بررسی این ادعا به مجلس بیایند! رئیس‌مجلس با بررسی ادعای شکنجه اسماعیل بخشی در کمیسیون امنیت ملی موافقت کرد! و…
در فاصله‌ای کوتاه تمامی دستگاه‌ها و مقامات عالی‌رتبه نظام برای رسیدگی به این ادعا صف کشیدند و با شمشیرهای آخته به وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- تاختند! چرا؟!
یک سوی این ماجرا تهمتی بود که از جانب یک مجرم مطرح شده بود و در سوی دیگر ماجرا سربازان گمنام و فداکار وزارت اطلاعات قرار داشتند که همگان بارها و بارها، ایمان و صداقت آنان را آزموده بودند.
سربازان گمنامی که جان خویش بر کف گرفته بودند تا امنیت و جان و مال و ناموس مردمان از کف نرود.
کدام انسان عاقل و فرهیخته‌ای در اولین نگاه- تاکید می‌شود در اولین نگاه- ادعای یک مجرم را بر جماعتی مؤمن و صادق ترجیح می‌دهد؟! خداوند تبارک و تعالی در آیه دوازدهم سوره نور، مسلمانان را به این علت که با شایعه‌پراکنی منافقان نسبت به برخی از افراد مؤمن دچار سوء‌ظن شده بودند، به شدت ملامت و توبیخ می‌کند و خطاب به آنان می‌فرماید:
«لَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنفُسِهِمْ خَیْرًا وَقَالُوا هَذَا إِفْکٌ مُّبِینٌ… چرا هنگامى‌که آن [بهتان] را شنیدید مردان و زنان مؤمن گمان نیک به خود نبردند و نگفتند این بهتانى آشکار است».
وی برای ترساندن اسماعیل بخشی مینویسد: دیروز معلوم شد که شکنجه‌ای در کار نبوده و اسماعیل بخشی به اعتراف خود و به گواهی اسناد موجود عضو «حزب کمونیست کارگری» بوده و ماموریت گروهکی او، ایجاد آشوب و برپایی اعتراضات کارگری بوده است و با این منظور سعی در بهره‌برداری از مطالبات برحق- تاکید می‌شود مطالبات برحق- کارگران مظلوم هفت تپه داشته است.
توضیح آن‌که «حزب کمونیست کارگری» یکی از گروهک‌های وابسته به تروریست‌های «کومله» است.
اکنون سؤال این است که آیا نباید مجرم مورد ‌اشاره و سایر تهمت‌زنندگان به سربازان جان برکف وزارت اطلاعات تحت تعقیب قرار بگیرند؟ آنها نه فقط به سربازان گمنام و فداکار وزارت اطلاعات بلکه به کل نظام تهمت زده‌اند.
چه کاسه‌ای زیر این نیم کاسه نهفته است؟
آیا تصور نمی‌فرمایند که تمامی این ماجرا برای آن بوده است که اقدام دیروز اروپا در تحریم وزارت اطلاعات را موجه! جلوه بدهند؟! امید است که بیش از این در چنبره فریب دشمن گرفتار نشده و با جو‌سازی سریالی دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها زمینه را برای اهداف پنهان دشمن فراهم نیاورند.
اراجیف این مار زخم خورده در نفسهای آخر نیاز به پاسخ ندارد!‌ دیکتاتورها و عوامل آنها در پایان عمر دیوانه میشوند!‌

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت     ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور