۱۳۹۸ آبان ۲۳, پنجشنبه

اعتراضات نسبت به گران شدن سوخت + کلیپ



اعتراض مردم به گران شدن سوخت در اهواز

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی حاکمیت آخوندی از افزایش قیمت بنزین از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان ماه خبر داد.
بدنبال گرانی بنزین؛ در شهر اهواز در ساعت ۲۴۲۰ بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه جمع زیادی از مردم در پمپ بنزیهای سروش و لشگر در اعتراض به گران شدن قیمت بنزین دست به تجمع و اعتراض زدند. در حالیکه خودروها در مقابل پمپ بنزین سروش و لشکر صف بسته‌اند ولی مردم اعلام کردند که به گرانی اعتراض دارند و از خرید بنزین خودداری خواهند کرد.
یکی از شهروندان گفت: بی  انصافی تا کی؟ بنزین از هزارتومان به سه هزار تومان رسید…
همچنین در پمپ بنزین گلستان شهر اهواز مردم در اولین ساعات بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه، درمقابل پمپ بنزین گلستان در اعتراض به گرانی بنزین دست به تجمع زده و از زدن سوخت خودداری کردند.

بنا بر اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی حاکمیت آخوندی؛ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگي اقتصادی سران قوا از ساعت صفر بامداد امروز (۲۴ آبان) برای بنزين معمولی سهميه‌ای هر ليتر ۱۵۰۰ تومان، قيمت بنزين معمولی غير سهميه‌ای هر ليتر ۳۰۰۰ تومان و قيمت بنزين سوپر هر ليتر ۳۵۰۰ تومان سهمیه‌بندی کرده است.
پیش از این بنزین غیر سهمیه ای هر لیتر ۱۰۰۰ تومان بود.
خبرگزاری آسوشیتدپرس، در گزارشی نوشت: خبرگزاری ایران گزارش داد که مقامات ایران جیره بندی سوخت اعمال کرده و قیمتهای سوخت را افزایش داده اند و از صبح جمعه به هر خودرو شخصی یک سهمیه ماهانه ۶۰لیتری تعلق می گیرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه حاکمیت آخوندی در این خصوص گفت: در سال‌های اخیر با افزایش مصرف فزاینده بنزین، کارشناسان میگفتند که اگر بنزین سهمیه بندی شود و قیمت آن نیز اصلاح شود، بهتر است،اما دولت در شش سال گذشته فقط دو مرتبه این اصلاح قیمت ها را انجام داد.

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeChan