۱۳۹۸ دی ۹, دوشنبه

گزیده مهمترین اخبار یکشنبه ۸ دی ماه ۹۸



گزیده  مهمترین اخبار یکشنبه ۸ دی ماه ۹۸
تجمع اعتراضی دانشجویان پردیس دانشگاه بهشتیتعدادی از دانشجویان پردیس عباسپور دانشگاه بهشتی در ساختمان هشترودی این دانشگاه روز یکشنبه در اعتراض به مصوبه جدید آموزشی مبنی بر اخذ جریمه برای واحدهای افتاده و حذفی از ورودی ٩٧ به بعد دست به تجمع اعتراضی زدند.
دانشجویان پردیس عباسپور
تجمع اعتراضی کارگران نی‌بر مجتمع نیشکر هفت‌تپهتعدادی از کارگران نی‌برِ مجتمع نیشکر هفت‌‌تپه روز یکشنبه ۸ دی ماه در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود، در مقابل ساختمان این مجتمع دست به تجمع زدند.
کارگران نی‌برِ
تجمع اعتراضی حواله داران ساندرو مقابل سایپاتعدادی از حواله‌داران ساندرو روز یکشنبه هشتم دی‌ماه در مقابل معاونت بازاریابی سایپا واقع در جاده مخصوص کرج در اعتراض به تحویل ندادن خودروهایشان از سال ۹۶ تا کنون تجمع کردند. تجمع کنندگان تراکت های اعتراضی در دست داشتند که روی آنها از جمله نوشته شده بود: « حق گرفتنی است»، «سایپای نامطمئن،  مرا بخاطر داشته باش، به هیچ وجه تا لحظه مرگم از حقم کوتاه نمی‌آیم….»
حواله داران ساندرو
اعتصاب کارگران شهرداری بروجردکارگران شهرداری بروجرد روز یکشنبه ۸ دی ماه در اعتراض به انتقال به بخش نظافت شهری دست از کار کشیده و اعتصاب کردند. به دنبال این  اعتصاب،  تمامی خیابانها و مناطق شهر بروجرد مملو از زباله شده و بوی نامطبوع شهر را فرا گرفته است.
گزیده اخبار یکشنبه
در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha