۱۳۹۸ دی ۱, یکشنبه

دیده‌بان حقوق‌بشر در آلمان رژیم ایران بدترین رژیم سرکوبگر جهان است- قیام ادامه دارد



دیده‌بان حقوق‌بشر در آلمان رژیم ایران بدترین رژیم سرکوبگر جهان است- قیام ادامه دارد 

مدیر سازمان دیده‌بان حقوق‌بشر در آلمان روز شنبه ۳۰ آذرماه به اشپیگل گفت: رژیم ایران بدترین رژیم سرکوبگر جهان است.
میشالسکی افزود: رژیم ایران مثل همیشه بدترین حکومت سرکوبگر تمام جهان است.
انسان‌ها تهدید به مرگ می‌شوند، ارقام اعدامها یا زندانهای بلندمدت، صرفاً به‌خاطر شرکت در اعتراضات مسالمت‌آمیز یا نوشتن مطلبی در شبکه‌های اجتماعی، به‌شدت بالاست.
به بیان دیگر، تا آنجا که به حقوق‌بشر مربوط می‌شود، هیچ نشانی از نرمش یا حرکت به سمت آزادی وجود ندارد.
مدیر سازمان دیده‌بان حقوق‌بشر اضافه کرد: کسی که در جمهوری اسلامی اعتراض می‌کند، زندگی خود را به خطر می‌اندازد. تظاهر کنندگان مسالمت‌جو از سوی رژیم به‌عنوان «آشوبگر» نقره داغ می‌شوند.
نمایندگان آیت‌الله‌ها به‌طور مرتب حتی خواستار اعدام این «آشوبگران» می‌شوند.
کسی که در این فضای تهدیدآمیز اجتماعی دست به اعتراض می‌زند، خطری بزرگ را به جان می‌خرد. همین نشان می‌دهد که ایرانیان چقدر خشمگین و ناامید شده‌اند.
میشالسکی به ترس حاکمیت آخوندی از اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: اینترنت مدتی قطع شده بود. به این دلیل ما اطلاعات دقیقی نداریم که چه تعداد از تظاهر کنندگان دستگیر شده‌اند یا خشونت پلیس چه ابعادی داشته. اما تجربه به ما می‌آموزد که این گزارشها قابل اعتماد هستند.
علاوه بر این، دیده‌بان حقوق‌بشر خودش در محل حضور ندارد. ما سال‌هاست اجازه نداریم وارد این کشور شویم، چیزی که باز هم نشان می‌دهد ترس آخوندها از آگاهی‌رسانی مستقل زیاد است. همین‌طور قطع اینترنت دلیل دیگری بر این ترس است.
وی پیش‌بینی کرد: آمار دستگیر شدگان، قربانیان و اعدامی‌ها از سوی مسئولان حکومت اعلام نمی‌شود. به‌نظر می‌رسد ابعاد فاجعه بسیار بزرگ بوده باشد.
میشالسکی درباره شلیک به سوی معترضان اظهار کرد: اگر این‌طور نبود، دولت می‌توانست برای اثبات روایت خودش، اسنادی ارائه بدهد! اما این کار را نکرده است! به این دلیل ما خواستار تشکیل یک کمیسیون مستقل شده‌ایم که رویدادها را بررسی کند، اما صاحبان قدرت این پیشنهاد را رد کرده‌اند. چرا؟ برای این‌که در این صورت تقصیرات زیادی متوجه آنها خواهد شد.



در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha