۱۳۹۸ دی ۴, چهارشنبه

مریم رجوی در مراسم گرامیداشت میلاد مسیح در کلیسای جامع سنت پل تیرانا



مریم رجوی در مراسم گرامیداشت میلاد مسیح در کلیسای جامع سنت پل تیرانا

لینک به سایت مریم رجوی :

ابراز همدردی اسقف اعظم تیرانا، با مردم ایران درنیایش کریسمس

در نخستین ساعات بامداد چهارشنبه ۴دی(۲۵دسامبر)، مریم رجوی در مراسم گرامیداشت میلاد عیسی مسیح علیه السلام، در کلیسای مرکزی کاتولیک تیرانا، شرکت کرد.
مراسم، با نیایش جرج آنتونیو فرندو اسقف اعظم تیرانا در نیمه شب آغاز شد.
اسقف اعظم، در سخنانش ضمن تبریک میلاد مسیح، با خوش آمدگویی به مریم رجوی گفت: ما برای کسانی‌که درکشور شما در رنج و درد هستند، دعا می‌کنیم.
در این مراسم رئیس جمهور آلبانی ایلیر متا و همسرش خانم مونیکا کرمازی دبیرکل جنبش سوسیالیست آلبانی، و شماری از رهبران و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی این کشور حضور داشتند.
خانم الونا جبریا، دبیرکمیسیون خارجی پارلمان آلبانی و خانم دایانا چولی نویسنده سرشناس آلبانیایی در شمار شرکت کنندگان بودند.
مریم رجوی، با تبریک متقابل میلاد مسیح به اسقف اعظم جورج آنتونیو فرندو و قدردانی از ابراز همدردی وی با مردم دردمند و تحت سرکوب دیکتاتوری و فاشیسم دینی در ایران، فهرست ۲۰هزار شهید سازمان مجاهدین خلق ایران را به اسقف اعظم هدیه داد و گفت: امروز مردم ایران با سنگین‌ترین بها برای خلاصی از شر فاشیسم دینی حاکم برایران مبارزه می‌کنند تا در ایران فردا همه اجزای ملت ما با هر دین و آیین و از هر قوم و ملیتی در آزادی و برابری در کنار هم زندگی کنند.
مریم رجوی هم‌چنین چهلم شهیدان قیام سراسری مردم ایران را گرامی داشت و کاروان شهیدان را فدیه بزرگ آزادی مردم ایران از استبداد دینی توصیف کرد.
مریم رجوی درمراسم گرامیداشت میلاد مسیح در کلیسای جامع سنت پل تیرانا
  • مریم رجوی در مراسم گرامیداشت میلاد مسیح در کلیسای جامع سنت پل تیرانا


در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha